Sidan 14 av 38 FörstaFörsta ... 456789101112131415161718192021222324 ... SistaSista
Resultat 196 till 210 av 563

Ämne: Ingenting

Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard mmm

Citat Ursprungligen postat av NewBorn Visa inlägg
    men har världen gått under bara för att kent har skapat en lite mindre bra låttitel? det finns väl ändå mycket sämre som skapats.
    Nej det har den inte Jonathan :P men ändå tråkig titel...tycker att "ingenting" används allt för ofta i titlar och texter. Jocke själv vill ju göra självständiga texter.
    Han använder t.ex. "Vinter" "Gator, gatan" kall,kallt" i flera texter...men va fan, texterna är grymma iaf
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av svantee Visa inlägg
    Nej det har den inte Jonathan :P men ändå tråkig titel...tycker att "ingenting" används allt för ofta i titlar och texter. Jocke själv vill ju göra självständiga texter.
    Han använder t.ex. "Vinter" "Gator, gatan" kall,kallt" i flera texter...men va fan, texterna är grymma iaf
    nej men, hur många genialiska titlar har dom inte kommit på, då kan dom väl få unna sig en sådan titel.. eller har jag fel nu igen som jag alltid har.. ja såkalrt
    meningslösa, menigslöösa

Medlem mintlakriss avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Pojken med hålet i handen, Blå Jeans, Flen-Paris, Kräm (Så nära får ingen gå).. Dom finns liksom
    llll Du är min hjälte för du vågar vara rak. Du är min hjälte för du är precis så svag som jag. llll

www.mintlakris.bilddagboken.se

Medlem okQ8s avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av perhaps Visa inlägg
    Kul om nästa singel heter någonsin.
    ha! jag hade samma tanke

Standard

Citat Ursprungligen postat av mintlakris Visa inlägg
    Pojken med hålet i handen, Blå Jeans, Flen-Paris, Kräm (Så nära får ingen gå).. Dom finns liksom
    Men för fan, "Blåjeans" ska det vara!

Erfaren medlem svantees avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

nej men, hur många genialiska titlar har dom inte kommit på, då kan dom väl få unna sig en sådan titel.. eller har jag fel nu igen som jag alltid har.. ja såkalrt
    dom har många bra titlar, vissa är däremot inte världsbäst kanske men...
    t.ex. Du var min armé, Du är ånga,Järnspöken alla på "The hjärta och smärta EP" osv. Förstår dock din poäng där
    I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.

Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av OWC747 Visa inlägg
    Men för fan, "Blåjeans" ska det vara!
    Oj, miss av mej Jätte lessen! x)
    llll Du är min hjälte för du vågar vara rak. Du är min hjälte för du är precis så svag som jag. llll

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

kents bäst titel någonsin måste vara när det blåser på månen typ

Reg.datum
    Jul 2006

Standard

En av dom bästa iaf..! Tycker första albumet "Kent" är fylld av andast grymma titlar faktiskt..

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

jag gillar inte vapen & ammunitions titalr, pärlor, socker, duette, elite. det är inte kentigt att ha enordstitlar tycker inte jag
    meningslösa, menigslöösa

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

jag gillar inte vapen & ammunitions titalr, pärlor, socker, duette, elite. det är inte kentigt att ha enordstitlar tycker inte jag
    Hur kan det inte vara kentigt när det är dom som har gjort låtarna? Oavsett vad du tycker.
    "Socker" är ju så sjukt bra titel. Det viktiga är väl vad den säger om låten, även om det är i efterhand(och då spelar det ju ingen roll om det är ett eller tio ord), som i fallet med just "Socker".
    Samma sak ang de andra du nämnde och antagligen "Ingenting".
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Jag tror att från början hade dom sk "bra" titlar såsom Det blåser på månen, Pojken med hålet i handen, Blåjeans osv. Men allt ändrar ju sig, och nu har dom lite kortare titlar. Men jag tycker fortfarande de är grymma titlar, även om de kanske inte sticker ut lika mkt som förr..

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av mintlakris Visa inlägg
    Jag tror att från början hade dom sk "bra" titlar såsom Det blåser på månen, Pojken med hålet i handen, Blåjeans osv. Men allt ändrar ju sig, och nu har dom lite kortare titlar. Men jag tycker fortfarande de är grymma titlar, även om de kanske inte sticker ut lika mkt som förr..
    Titlarna på D&JD sticker väl ut allihopa!? Mer än dina gamla exempel iaf... Jag kan inte uttala mig om "Ingenting" är en bra titel innan jag hört låten och läst texten.
    Var det kortare titlar¨på D&JD/TH&SEP än Blåjeans?

Tror du är ute och cyklar utan att ha funderat på hur man trampar...

Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Titlarna på D&JD sticker väl ut allihopa!?

...
    Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg

Var det kortare titlar¨på D&JD/TH&SEP än Blåjeans?
    De är väl inte kortare eller mindre utstickande, men jag tycker inte att de är lika bra. Du är ånga och Du var min armé är två av mina ickefavorittitlar, Vi mot världen är inte heller så jättebra enligt mig (dock gillar jag låten).

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av theonetoblame Visa inlägg
    ...

De är väl inte kortare eller mindre utstickande, men jag tycker inte att de är lika bra. Du är ånga och Du var min armé är två av mina ickefavorittitlar, Vi mot världen är inte heller så jättebra enligt mig (dock gillar jag låten).
    Jag fattar inte varför "Du är ånga" eller "Du var min armé" skulle vara sämre än äldre titlar? Vad exakt är det som gör dessa titlar dåliga? De sticker ut och får en att bli nyfiken på låten bägge två.

Sidan 14 av 38 FörstaFörsta ... 456789101112131415161718192021222324 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •