Jag vill vara dej (8)
llll Du är min hjälte för du vågar vara rak. Du är min hjälte för du är precis så svag som jag. llll
www.mintlakris.bilddagboken.se
Hahah, tror jag inte på! Du är säkert bättre än mig på allt ^^ (Iaf drömmar)
llll Du är min hjälte för du vågar vara rak. Du är min hjälte för du är precis så svag som jag. llll
jag drömde också en kent-dröm inatt, det var någon konsert med en artist, men sen visade sig att det inte var den artisten som skulle pslea utan det var kent som skulle spela, först tittade martin ut ur logen sen kom dom in.. dom började med en låt från tillbaka till samtiden, den var typ skitbra sen började jag gå runt o spela in med mobilen, så gick jag in på scenen typ, och så när dom höll på att spela så satt sami och martin på varsina stolar i kanten av scenen, he, sen spelade dom lite och sen spelade dom en lasse lindh låt... ah helt sjukt typ
meningslösa, menigslöösa
När blir det radiopremiere på ingenting?någon som vet
I en värld av idioter
last.fm
Jag gör allt på ren vilja
Ser du nån så skjut
Jag står bakom tätt intill
och jag är bara ljud
Så jag rör mig som jag vill
Yay!
Idag är det två veckor kvar innan singel
Jag hinner inte längre med min tid. Det börjar bli lite läskigt.
Utan att överdriva dess trovärdighet, men av informationen på den här sajten att döma så kommer maxi-singeln Ingenting att innehålla 3 b-sidor: http://www.diskografi.se/kent/ingenting/