Jag vet inte, jag gillar dem bara inte. Jag tyckte att titlarna var fantasifullare på Kent tror jag.
Jag vet inte, jag gillar dem bara inte. Jag tyckte att titlarna var fantasifullare på Kent tror jag.
Överlag tycker jag att dom var fantasifullare.
Mer välvalda ord då, om du hellre vill se det så. Gah, alltså jag vet inte vad det är jag gillar mer med dom gamla titlarna, tycker bara att dom är bättre helt enkelt
Jag kan förstå att man tycker "Ingenting" inte är en fantasifull titel, jag väntar med att uttala mig om detta till jag hört låten, men jag tycker nog att D&JD har Kents bästa titlar!
D&JD har bästa låtarna iallafall (:
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Jomen ja, jag har inte lärt mig cykla än. Men jag har iaf lite åsikter Och så tycker jag liksom..
llll Du är min hjälte för du vågar vara rak. Du är min hjälte för du är precis så svag som jag. llll
www.mintlakris.bilddagboken.se
Jag ser björken på covern som en tydlig referens till "jungfrukällan". Vad tror ni?
Jag hade en uppenbarelse igår natt. Jag drömde om att jag satt och lyssnade på singeln "Ingenting" där Jocke sjöng en del ord jag inte minns och sedan kom refrängen där han sjöng om tomma känslor, och självklart ordet "Ingenting". Och just när han hade uttalat det ordet kom den dära slingan som man fått lyssna på genom mobilsignalen.
Undrar om någonting av det stämmer?
Spännande! Skulle åxå vilja ha en sån dröm ffs
llll Du är min hjälte för du vågar vara rak. Du är min hjälte för du är precis så svag som jag. llll
www.mintlakris.bilddagboken.se