När får vi veta något????
När får vi veta något????
I en värld av idioter
last.fm
Eftersom SE också är inblandad och den ska finnas tillgänglig för dom som köper deras walkman-telefoner redan på söndag så borde det ju vara nån som kommer åt den och lägger ut den. Men man vet ju aldrig. Känns bara som att dom borde ha mindre kontroll nu den här gången eftersom fler personer är inblande i och med samarbetet.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Senast redigerat av Is den 2007-09-12 klockan 20:12.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
I'm feeling kinda basic today.
Det är fyra dagar kvar, tre dagar till walkmanfolket får singeln. Borde dom inte ge ut låtnamnen..? Tycker jag är rätt konstigt...
Göran Zachrisson
- Det är sony ericsson som utvecklar mobilen, inte ericsson.
- Skulle vem som helst som jobbar på sony ericsson komma åt singeln så skulle jag redan kommit åt den.
- Vem som helst typ som jobbar i en skivaffär som fått in singeln kan läcka den.
- Det finns gott om oärliga personer i skivaffärer också. Ring dem istället.
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
Är det bara jag som är förvånad över att det inte har "läckt" ut några titlar på b-sidorna nu när flera skivaffärer fått in den i lager?
I'm drowning in time to a desperate beat
Jag har inte hört ingenting, jag kan inte texten hellet, nu vet ni det. Vill någon dansa?