Sidan 18 av 38 FörstaFörsta ... 8910111213141516171819202122232425262728 ... SistaSista
Resultat 256 till 270 av 563

Ämne: Ingenting

Standard

När får vi veta något????
    I en värld av idioter
    last.fm

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av 016 Visa inlägg
    men nån mäste väl läcka ut den snart.. kan ingen radiostation tjuvspela? :]
    jag orkar inte vänta längre.
    Eftersom SE också är inblandad och den ska finnas tillgänglig för dom som köper deras walkman-telefoner redan på söndag så borde det ju vara nån som kommer åt den och lägger ut den. Men man vet ju aldrig. Känns bara som att dom borde ha mindre kontroll nu den här gången eftersom fler personer är inblande i och med samarbetet.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Standard

Citat Ursprungligen postat av mr_knurra Visa inlägg
    När får vi veta något????
    När det blåser på månen.

Skämt åsido (), något lär vi får höra innan lördag. CDON eller Ginza lägger nog ut spårinformationen någon dag i förtid, det var väl så det gick med Du & jag döden?

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Eftersom SE också är inblandad och den ska finnas tillgänglig för dom som köper deras walkman-telefoner redan på söndag så borde det ju vara nån som kommer åt den och lägger ut den. Men man vet ju aldrig. Känns bara som att dom borde ha mindre kontroll nu den här gången eftersom fler personer är inblande i och med samarbetet.
    Just ja, det tänkte jag inte på. Det lär ju ha dragits åt lite med tanke på att de lyckliga mobilkunderna skulle få förtur på Ingenting? Synd för bandet eftersom den garanterat läcker kvällen innan sjävla singelsläppet då.

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jasse Visa inlägg
    undra hur videon kommer att vara
    Vet vi ens om det kommer bli nån video?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pico Visa inlägg
    Just ja, det tänkte jag inte på. Det lär ju ha dragits åt lite med tanke på att de lyckliga mobilkunderna skulle få förtur på Ingenting? Synd för bandet eftersom den garanterat läcker kvällen innan sjävla singelsläppet då.
    Ja, dessutom måste ju några stycken som arbetar med det här projektet på SE redan har tillgång till låten. Men dom är kanske ärliga personer. Men det måste ju i alla fall vara lättare att nån får tag i låten inte borde fått tag på den när det är fler parter inblandade.
    Senast redigerat av Is den 2007-09-12 klockan 20:12.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    Vet vi ens om det kommer bli nån video?
    Ja, det vet jag!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Ja, dessutom måste ju några stycken som arbetar med det här projektet på SE redan har tillgång till låten. Men dom är kanske ärliga personer.
    Hmm... Jag känner flera oärliga personer som jobbar för Ericsson. Jag återkommer, har några samtal att ringa...
    I'm feeling kinda basic today.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Det är fyra dagar kvar, tre dagar till walkmanfolket får singeln. Borde dom inte ge ut låtnamnen..? Tycker jag är rätt konstigt...

Göran Zachrisson

Erfaren medlem sundance_dannes avatar
    Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Läggdags Visa inlägg
    Hmm... Jag känner flera oärliga personer som jobbar för Ericsson. Jag återkommer, har några samtal att ringa...
    1. Det är sony ericsson som utvecklar mobilen, inte ericsson.
    2. Skulle vem som helst som jobbar på sony ericsson komma åt singeln så skulle jag redan kommit åt den.
    3. Vem som helst typ som jobbar i en skivaffär som fått in singeln kan läcka den.
    4. Det finns gott om oärliga personer i skivaffärer också. Ring dem istället.
    Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.

Medlem bnns avatar
    Reg.datum
    Feb 2003

Standard

Är det bara jag som är förvånad över att det inte har "läckt" ut några titlar på b-sidorna nu när flera skivaffärer fått in den i lager?
    I'm drowning in time to a desperate beat

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av bnn Visa inlägg
    Är det bara jag som är förvånad över att det inte har "läckt" ut några titlar på b-sidorna nu när flera skivaffärer fått in den i lager?
    Jag funderade precis i samma banor, även om butikerna inte fått skivorna så borde väl nån fantasifull jävel "läckt" lite egen info.

Knäpptyst är det...

Nybörjare kevlarträds avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag har inte hört ingenting, jag kan inte texten hellet, nu vet ni det. Vill någon dansa?

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av bnn Visa inlägg
    Kan det bero på att "b-sidan" består av remixer?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Kan det bero på att "b-sidan" består av remixer?
    Det borde "läckt" ändå, att det är just remixer, samma sak om det var en 1-spårs CDS.

Edit: pratar om titlarna, inte låtarna...
    Senast redigerat av Rotuhiiri den 2007-09-13 klockan 20:05.

Sidan 18 av 38 FörstaFörsta ... 8910111213141516171819202122232425262728 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •