Den där remixen verkar ju inte avslöja så mkt av låten iaf.
Den där remixen verkar ju inte avslöja så mkt av låten iaf.
Spöklikt vit
i solskens dis
Man får ju hoppas att den låten inte är med på singeln för den suger ju verkligen.... riktigt illa.
tror väl mer att de låtarna är med för att bjuda oss på något annorlunda. Kan någon hjälpa mig att förklara hur man får med en bild under sitt namn när man skickar ett svar? jag har bild på min profil, men det kommer inte med när jag skriver? Vart medlem idag jag så...
MVH
"De ljög och bedrog oss med sanningen,
de jävlarna tog min älskling där"
De raderna hörs tydligt. Verkar som om den gode saved har alla indianer i reservatet trots allt.
@CRAIDLARN: Min kontrollpanel >> Redigera avatar
tack för det Pice... fungerade fint, frågan är bara hur tusan jag skulle ha kommit på det själv? hehe... och ja, vi får väl ge Saved rätt för det han skrev, credit kan man alltid ge i efterhand isf...
och jag vill även lägga ett inlägg angående diskutionen om "disco" kent eller inte.
Min mening och syn på detta är att det finns två typer av låtar från kent, o ena sidan har vi de lite svängigare som "Musik Nonstop", "FF", "Kärleken väntar" "Om du var här" mm, o andra sidan de lite mer melankoliska och tankeväckande låtarna.
Om denna skivan innehåller båda typerna är jag väldigt väldigt nöjd, för jag tycker att de är lika bra...
[QUOTE=Martin_747;46570]Det verkar som att en av remixerna nu ligger uppe: http://www.myspace.com/alexdolbyQUOTE]
Påtal om DISCO-kent.
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com