Jag har svårt för textraden "reklamen avbryts för sport".
Låter töntigt på nåt sätt. Försöker vänja mig när jag hör den, men den känns lite obekväm tycker jag.
Jag har svårt för textraden "reklamen avbryts för sport".
Låter töntigt på nåt sätt. Försöker vänja mig när jag hör den, men den känns lite obekväm tycker jag.
Jag har väldigt svårt att se hur den meningen passar in i den övriga texten, även om jag förstår vad som menas. Det känns så.. konkret, medan resten av texten är väldigt abstrakt och du som lyssnare kan själv referera till den hur du vill.. Som om han kom på meningen när han satt och lirade playstation mellan inspelningarna i studion. Kan inte sätta fingret på det direkt men jag har bara svårt för den meningen.
Så har han talat..
Kunde man inte ladda hem den, isåfall vart?
Jag måste säga att Ingenting har växt en smula nu när jag lyssnat på den lite mer. Så jäkla konstig produktion- Techno, pop-rock- Jag gillar det!
Senast redigerat av lekamen den 2007-10-04 klockan 18:01.
jag fastnade inte för den när jag hörde den för första gången, men jag tror att jag hade för höga förväntningar på den. andra gången jag hörde den så var den superbra, och tredje genialisk! jag tycker verkligen om den, även om jag gillar b-spåret min värld en aning mer..
vi drömmer nog alltid om saker vi glömt
första gången föll jag av stolen. helt klart en låt som blir bättre och bättre ju mer man lyssnar. jag tycker om min värld myyycket också
Hoppas att soundet är lika skilt från resten av skivan som Max 500 va skilt från resten av D&JD
Is this the real life? Is this just fantasy?
http://myspace.com/theluxeband - släppte 4 låtars EP, fick singelkontrakt med warners efter en månad