Sidan 26 av 38 FörstaFörsta ... 161718192021222324252627282930313233343536 ... SistaSista
Resultat 376 till 390 av 563

Ämne: Ingenting

Medlem 016s avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

fast ju mer jag lyssnar, desto bättre blir den (för att man vänjer sig antagligen).. men jag saknar mer o mer gamla kent. det var gamla kent jag blev kär i, o antar att man bara hänger kvar för att det är kent liksom.

o det här att det är dansvänligt, jag provade, det funkar inte så bra, eller så dansar jag som skit :]

Nybörjare
    Reg.datum
    Apr 2004

Thumbs up

Jag säger bara "tummenupp"

Medlem 016s avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Fjant Visa inlägg
    jag tycker ändå det är dumt att sitta och kritisera när ingen av er ens vet vilken version ni klagar på, men av de reaktioner jag sett här så känns det som kommande platta kommer kännas ny och fräsch!
    vi vet vilken vi klagar på.
    alla låtar på singeln går att provlyssna på.

Medlem 016s avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

"min värld" låter ju inte heller som den blir nå dundersuccé..
    och mixarna sen då.. näe. skjut mig.
    btw.. genre: rock & metal????
    Senast redigerat av 016 den 2007-09-15 klockan 10:14.

Medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Då dom konsekvent alltid släpper den sämsta låten på skivan som första singel (eller iaf sen hagnesta) så hoppas jag på samma sak nu.

ingenting, sen kom ingenting... delen är skön men det är nog den enda.

riktigt dålig låt för att vara kent.
    And they all go hand in hand through their parklife

Medlem 016s avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Copyfokking Rmx låter ju som dom ragit "min värld" baklänges o sen lagt på lite dunka dunka.

Nybörjare Raskens avatar
    Reg.datum
    Aug 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av choan Visa inlägg
    Då dom konsekvent alltid släpper den sämsta låten på skivan som första singel (eller iaf sen hagnesta) så hoppas jag på samma sak nu.

ingenting, sen kom ingenting... delen är skön men det är nog den enda.

riktigt dålig låt för att vara kent.
    i second that
    Sand is overrated, it's just tiny little rocks.

Medlem Kentlivetraders avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av 016 Visa inlägg
    men jag saknar mer o mer gamla kent. det var gamla kent jag blev kär i, o antar att man bara hänger kvar för att det är kent liksom.
    Men alla band måste ju utvecklas musikaliskt. Annars det är ingen mening att de fortsätter göra musik. Titta på Depeche Mode; trots deras synth-orienterade stil så har de utvecklat väldigt respektfullt genom åren. De har lånat alla möjliga stilar från olika håll, liksom från techno till rock, via gospel, jazz, ambient, rockabilly etc.

Jag är glad över att kent fortsätter överraska oss. Så länge de utvecklars och provar nya format/stil/genre på varje skivsläpp är det värt att hänga kvar.

Jag ser fram emot att höra den nya singeln på måndag!

/KLT - kent fan sedan 1995

Medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

En grymt bra låt. Hoppas resten av de så kallade fans som vill ha en ny verkligen om och om igen slutligen faller av trädet nu så slipper man det evinnerliga tjatet om att kent ska låta som de gjorde förut.

Nybörjare Raskens avatar
    Reg.datum
    Aug 2005

Standard

kent får låta hur de vill. Förutom såhär. Mina värsta farhågor har besannats.
    Tror att många är lite för sålda på kent å accepterar vad de än gör.
    Tror knappast att nån här hade brytt sig om "det där bandet kent" om den här senaste singeln var det första dom hört.

Glöm inte att vara lite kritiska.
    Ps. det är viktigt att fans får ventilera vad dom tycker om en ny release. Ska bara dom som hyllar allt nytt som kommer ut få stanna i forumet? Vad blir det för diskussioner?
    Sand is overrated, it's just tiny little rocks.

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rasken Visa inlägg
    kent får låta hur de vill. Förutom såhär. Mina värsta farhågor har besannats.
    Tror att många är lite för sålda på kent å accepterar vad de än gör.
    Tror knappast att nån här hade brytt sig om "det där bandet kent" om den här senaste singeln var det första dom hört.

Glöm inte att vara lite kritiska.
    Ps. det är viktigt att fans får ventilera vad dom tycker om en ny release. Ska bara dom som hyllar allt nytt som kommer ut få stanna i forumet? Vad blir det för diskussioner?
    Jag har full respekt för dina åsikter, och håller med om att många är lite för insnöade.

Däremot håller jag inte med om att folk inte skulle bry sig, om detta var bandets första singel.
    TVÄRTOM!

Själv tycker jag att detta är det bästa i singelväg någonsin av Kent.
    Å för att infilka, ja, jag lyssnade på bandet från starten.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Kan än så länge inte avgöra om jag gillar den för att den är bra eller bara för att det är kent...

Gillar verkligen musiken,gillar joakims röst,gillar texten, känns bara konstigt tillsammans,iallafall musiken och joakim... men man blir van

edit: kan inte sluta lyssna på den,den är bra - go kent.......

Standard

Citat Ursprungligen postat av 016 Visa inlägg
    Copyfokking Rmx låter ju som dom ragit "min värld" baklänges o sen lagt på lite dunka dunka.
    Woow, fan vad cool du är som redan hört alla(?) låtar från maxi-singeln! Seriöst! Men man undrar ju hur du har fått tag på dom dock. Menmen, kan du beskriva "min värld" då? Är den lika "dålig" och poppig som alla påstår att "ingenting" är?

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av tillbakatillingenting Visa inlägg
    Woow, fan vad cool du är som redan hört alla(?) låtar från maxi-singeln! Seriöst! Men man undrar ju hur du har fått tag på dom dock. Menmen, kan du beskriva "min värld" då? Är den lika "dålig" och poppig som alla påstår att "ingenting" är?
    snubben kan väl ha provlyssnat på nån sajt?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag tycker låten är skit bra! Älskar den, visst är den klassiska kent bäst, men den här är också bra!

Sidan 26 av 38 FörstaFörsta ... 161718192021222324252627282930313233343536 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •