Sidan 34 av 38 FörstaFörsta ... 242526272829303132333435363738 SistaSista
Resultat 496 till 510 av 563

Ämne: Ingenting

Medlem Emobratens avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Videon är så grymt cool! Gillar i början när sami trollar (?) fram fåglarna(?) riktigt soft. Sen är det alltid roligt att se rörliga bilder på dem aldrig fel.

Medlem mintlakriss avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Ingenting blir bättre och bättre ju mer man lyssnar! <3
    llll Du är min hjälte för du vågar vara rak. Du är min hjälte för du är precis så svag som jag. llll

www.mintlakris.bilddagboken.se

Erfaren medlem Palace_Mains avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Grymt bra låt måste jag säga, däremot är jag inte ett dugg förtjust i remixerna men jag har aldrig gillar sånna heller.
    varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större

Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2005

Standard

til iNgenting
    HYPER GOD. HØRTE DEN HELE MANDAG AFTEN.
    den blev bedere og bedere! hører den stadig.
    og til alle jer svenske. På dansk p3 har den en sang som er "UGENS UUNDGÅELIGE" Denne uger er Ingenting unndgåelig.

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Jag började tänka på The Arks Prayer for the weekend intro när jag hörde Ingentings intro...
    jag tänkte på kvarteret skatans intro. samma sound. typ
    meningslösa, menigslöösa

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard

Ja nu är den inlyssnad och klar !
    I början var jag skeptisk ! Men det är en riktigt bra låt ! Dock får jag en känsla av att den inte riktigt är lika tajt som tidigare Kentlåtar, jag vet inte, vad tycker ni ?
    Det är ju en riktig singel dock, en hit ! Och det är bara bra !
    Däremot tycker jag Min Värld låter som om den likagärna skulle kunna vara en Nanne grönvall låt ! Remixerna är bra för dens om gillar House, nu är ju jag inget större fan av det ! Så de får ligga åt sidan
    "..att folk som verkligen hatar oss ändå kan säga: fan det här är ju riktigt bra"

Medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

jag älskar hela singeln. Techno versionerna (speciellt copyfokkings) är sjukt nice, kommer spelas på alla dansgolv jag har tillgång till. Ingenting, Min värld. Längtar något så fruktansvärt till hela albumet, hoppas den fortsätter i samma stil. Peace!
    Spelar inte längre någon roll...

Erfaren medlem Halkas avatar
    Reg.datum
    Jun 2002

Standard

Ingenting utnyttjar aggressions-faktorn betydligt mer än gamla kents musik, dvs samma som all
    aggressiv hårdrock och dy. musik gör.
    För övrigt samma sak hitler använde för att få röster om man ska ta extrem-exempel.
    Tycker att de är mycket värdefullare när musiken utnyttjar det musikaliska sinnet snarare än
    medryckande svordomar, det är litegrann det som skiljer musik från sverigedemokraterna.

Sen finns det ju delvis åtminstone en eller två återkommande harmonier i ingenting som är
    helt OK (tex. när Jocke sjunger "...jag ska bryta mej ut".
    Men för övrigt tycker ja de är en extremt trist vändning.

Videon var national geographic för att citera Pallish ^^
    Is this the real life? Is this just fantasy?

Erfaren medlem Popcorn.s avatar
    Reg.datum
    Jun 2005

Standard

Först vill jag bara stalja med att jag fick den första singeln hela affären. Sen måste jag säga att jag har sinnesjukt svårt för sådärnt syntigt. Eller så beror det på att jag lyssnat så mycket på Tomas Andersson Wij på sistone, så övergången blev för tvär. Hursomhelst är både sticket och refrängen helt underbara - och att jag inte ääälskar låten är inget att oroa sig över, för jag har aldrig avgudat förstasingeln. Väntar spänt på fortsättningen...

Standard Danish fan: Nice work boys!

The new single from Kents surprises once again. I have this feeling that people don't know what to expect whenever Kent releases new stuff – this is indeed a good thing! I got into Kent in the Isola-era (first english ... but apparently discovered the beauty of the swedish language ... and even more now ever since the Øresundsbro have arrived .. hehe) , and I must say that after the release of Hagnesta Hill, they have seem to evolve in musical direction – nice progressive. The bottom line : It's nice to experience artists such as Kent dare to break the usual musical direction, considering the huge fan-base they already have ... Quite the same that Depeche Mode once did and worked out fine .. (Violater > Songs Of Faith And Devotion ... unfortunately after Ultra they seemed to have stopped evolving)

Robert Smith from The Cure once said : "If our fans wants us to sound like the old days – then I recommend them to put on some of our old records ..."

Good work, Kent!

From a danish fan!

Thumbs up Ingenting

jag älskar den grymt mycket, speciellt andra värsen. de är som man säger den blir bara bättre ju mer man hör den. Inte knet sound men den är nåt annat unikt med den som får än att bli så stoltkär över kent.
    sviken, besvinken och förstörd.

Erfaren medlem Embraces avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av frida21 Visa inlägg
    jag älskar den grymt mycket, speciellt andra värsen. de är som man säger den blir bara bättre ju mer man hör den. Inte knet sound men den är nåt annat unikt med den som får än att bli så stoltkär över kent.
    Knet sound
    De är grejer de!
    KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
    http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg

Nybörjare
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard Vart tog kent vägen?

Singeln är ett rent fiasko. Sen när började kent spela techno låtar? Remixarna är helt värdelösa och det liknar inte kent någonstans... jag är grymt besviken.

Medlem Fjants avatar
    Reg.datum
    Dec 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tongen Visa inlägg
    Singeln är ett rent fiasko. Remixarna är helt värdelösa och det liknar inte kent någonstans... jag är grymt besviken.
    Vad snackar du om? Den här är väl inte så fruktansvärt olikt kent´s tidigare låtar?
    "Sen när började kent spela techno låtar?" Techno? jaja jag förstår vad du försöker mena men "sen när började kent med ett lite nyare sound? Jo dem gjorde det i och med sitt nya album. Lyssna exempelvis på en Himmelsk drog och Musik non stop, jag tycker inte Ingenting ligger så långt ifrån dem.
    Jag gör allt på ren vilja
    Ser du nån så skjut
    Jag står bakom tätt intill
    och jag är bara ljud
    Så jag rör mig som jag vill

Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tongen Visa inlägg
    Singeln är ett rent fiasko. Sen när började kent spela techno låtar? Remixarna är helt värdelösa och det liknar inte kent någonstans... jag är grymt besviken.
    Remixerna ser inte jag riktigt som kentlåtar, utan mer som ett experiment. Att kent har gjort originallåten och sedan har andra fått mixa om den efter eget huvud. Jag tycker inte heller att remixerna tillför särskilt mycket, men det är intressant att höra hur kent kan låta när olika producenter får bestämma.
    Låt dom komma nu

Sidan 34 av 38 FörstaFörsta ... 242526272829303132333435363738 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •