^^strunt i det föresten. shieldster remix låter bra...och min värld är schysst.
^^strunt i det föresten. shieldster remix låter bra...och min värld är schysst.
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
Den är verkligen dålig. Jävla disco.
Tänk på Kevlarsjäl tex. och försök påstå att skiten är bra -_-' Den balanserar på linjen till att inte vara musik enligt mig.
Den är inte nyskapande heller, det där i bakgrunden har jag fan hört innan. Är det BWO som inspirerat dem? Boten Anna kanske?
Hoppas verkligen att de driver med oss.
Biljetterna till konserten tänker jag sälja till något kido som uppskattar svordomar och annat hÄääftIgt som JååCkääH *FnizZ* har att erbjuda, om nu inte skivan visar sig vara VÄLDIGT bra.
det är sjukt att bara prova..jag kan t.o.m. dansa koreografin till Madonnas "sorry"
by the way är det här det bästa kent gjort på länge
jag knuffas, tappar andan, och regnet vräker ner
Varför skulle inte "de tog min älskog där" kunna vara en mening?
http://susning.nu/%C4lskog
We will never be there my fading friend
Kan det vara en slump att Rix-FM spelar Ingenting 7:47???
Mycket bra låt för övrigt.
Hoppas skivan ligger i brevlådan när man kommer hem så man lyssna mer.
för din skull så gör jag vad som helst
Att folk jämför ingenting med boten anna, alcazar och annat skräp visar ju hur förbannat bittra och bortkollrade många av kents tidigare fans är. Det blir ju snart svårt att ta er på allvar. Börjar nästan tro att kent delvis gjorde V&A, en himmelsk drog och ingenting för att få bort denna tumör till fanskara.
Vad tycker folk problemet med Ingenting är? 1. Den har elektroniska inslag - Att elektronisk musik skulle vara själlös musik till skillnad från melankoliskt mörker är ju helt fel. Ni som tar det som argument får gärna utveckla istället för att slänga ur er en genomsurbitter kommentar. 2. Den är trallvänlig. - Om kent skriver en låt som klistrar sig fast hos massan eller anses vara lyssningsbar förutom de invigda emokentarna är inget de ska be om ursäkt för.
"Kent har sålt sig!" Denna utslitna klysha. När ska ni tar er ur illusionen och upptäcka att kent i sådana fall sålde sig från början? Att de hela tiden gjort musik för massorna och arenorna? Fattar ni inte att vi pratar om ett av Sveriges största band det senaste decenniet?
Nu har jag precis lyssnat på Ingenting. Jag vet att den har funnits på nätet
ett tag men det är mycket roligare att vänta och höra den på radiopremiären.
Det känns lite mer speciellt.
Blir lite förvånad att folk förväntar sig lugna och kanske lite "djupare" låtar som
Romeo återvänder ensam eller Noll. Som singel väljer man ju normalt
just en snabb, trallvänlig låt som funkar bra på radio och som fastnar
i folks medvetanden. Ni kan nog ändå lugna er med att den andra typen av
låtar mer eller mindre självklart kommer att finnas på albumet.
Personligen tyckte jag att låten var jäkligt bra, och den känns som en kentlåt.
Gitarriffet är ju hur skönt som helst, och soundet i refrängen också.
Får någon sorts "västern-disco"-vibbar och det känns helt enkelt ascoolt.
Sen är det ju skönt att kent fortfarande kan göra intressanta saker och samtidigt behålla kärnan - kentsoundet.
Klaga på om ni vill - jag applåderar.