Sidan 42 av 44 FörstaFörsta ... 32333435363738394041424344 SistaSista
Resultat 616 till 630 av 656

Ämne: iPhone

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Haha, idag när jag var inne på Elgiganten var jag tvungen att kolla om Samsunglurarna verkligen var så plastiga som jag mindes, det var ju ett tag sedan jag höll i dem, jag kunde ju målat upp en överdrivet negativ bild?
    Näe, de var fan en bra bit värre än jag mindes!! Man förstår verkligen varför de är så billiga, i jämförelse med Apple, för sin kvalitet är de inte ett dugg billiga.
    Huh, det var ingen skön känsla alls att hålla i och flippra med dem. Mer än att man fick bekräftat att man haft rätt hela tiden.
    Senast redigerat av The Plague den 2012-08-28 klockan 06:27.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Fast det tråkiga med iphone är att ALLA har den idag. Inte för att det spelar någon roll men det känns som att 80% har iphone när man är på stan eller sitter på buss/tunnelbana. Men jag håller med dig Plague, de andra har inte samma kvalitetskänsla när man håller i den som apple har.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Reg.datum
    May 2002

Standard

Jag struntar faktiskt i vad andra har och inte har. Det är min upplevelse som är det viktiga. Ungefär samma diskussion som att Kent skulle vara sämre i mina öron för att de är ett av Sveriges största band. Så kan man inte resonera.

---John G. Bennett

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Så, då har femman presenterats. Jag kommer att köpa en, troligen den vita. Vill dock gärna se lite närmare bilder på den först.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Boooooring. Ska man lansera en femte mobil så behöver man göra den radikalt annorlunda från de tidigare utgåvorna. Det blir ingen ny iPhone för mig nästa gång tror jag.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Boooooring. Ska man lansera en femte mobil så behöver man göra den radikalt annorlunda från de tidigare utgåvorna. Det blir ingen ny iPhone för mig nästa gång tror jag.
    "Behöver"? För din skull eller deras skull? De gör ju inte mobiler främst för att de är spännande, utan för att de är bäst och snyggast. Det verkar de gjort igen. Och det kommer de fortsätta bli ännu större av.

---John G. Bennett

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Och snart kommer vi se hela tippen full av iPhone 4S som batteriet är slut på ... eller för att den inte är den senaste telefonen.
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Fast att säga att de har designat om den totalt är ju ren lögn, vilket de säger i videon om den.
    De har inte gjort särskilt mycket design-mässigt. Den är lite tunnare, den har lite större skärm.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Och snart kommer vi se hela tippen full av iPhone 4S som batteriet är slut på ... eller för att den inte är den senaste telefonen.
    Varför så bitter...? jag själv känner inte många som hela tiden uppdaterar sina iphones utan har sina 2-3 år innan de byter. Själv har jag haft min i 4 år...så nu är det dags för en ny!

Folk som hela tiden vill ha nya telefoner är inte bara kunder hos apple, tro mig. Men det klart att man hela tiden blir sugen på att köpa deras grejer hela tiden då de gör bäst och snyggast datorer, telefoner och musikspelare!

Göran Zachrisson

Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Vad fan yrar du om?

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Varför så bitter...? jag själv känner inte många som hela tiden uppdaterar sina iphones utan har sina 2-3 år innan de byter. Själv har jag haft min i 4 år...så nu är det dags för en ny!

Folk som hela tiden vill ha nya telefoner är inte bara kunder hos apple, tro mig. Men det klart att man hela tiden blir sugen på att köpa deras grejer hela tiden då de gör bäst och snyggast datorer, telefoner och musikspelare!
    Exakt!
    Skillnaden är ju att Apple faktiskt tillhandahåller seriösa uppdateringar rätt lång tid även till de gamla versionerna.

---John G. Bennett

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg

Exakt!
    Skillnaden är ju att Apple faktiskt tillhandahåller seriösa uppdateringar rätt lång tid även till de gamla versionerna.
    Japp, samsung och flera andra tillverkare spottar ju ur sig 35 olika modeller varje år. Apple har en telefon som uppdateras en gång per år. Nu vill jag inte påstå att samsung och de andra är sämre för det för det är så otroligt löjligt det här "kriget" mellan märkena. Vem fan bryr sig egentligen, ha den telefonen du själv vill och som bäst uppfyller dina behov och känslor och så är det bra.

Göran Zachrisson

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

På apple-användare i den här tråden låter det dock som om det alltid är bäst att ha det senaste.

Japp, samsung och flera andra tillverkare spottar ju ur sig 35 olika modeller varje år. Apple har en telefon som uppdateras en gång per år. Nu vill jag inte påstå att samsung och de andra är sämre för det för det är så otroligt löjligt det här "kriget" mellan märkena. Vem fan bryr sig egentligen, ha den telefonen du själv vill och som bäst uppfyller dina behov och känslor och så är det bra.
    Det är väl ok med fler modeller. Lättare att välja det man personligen gillar med större urval.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Men det klart att man hela tiden blir sugen på att köpa deras grejer hela tiden då de gör bäst och snyggast datorer, telefoner och musikspelare!
    Bäst - nä, Snyggast - Ja. Mest överprissatta? - Ja.

När det gäller iPhone 5 så hade jag inte speciellt mycket förväntningar, jag antog att skärmen skulle bli större och det blev den, samt att den skulle vara snabbare och det blev den. Jag hade inte räknat med att den skulle bli så mycket tunnare. Kameralinsen blir som ett resultat av det mycket mindre men det verkar ändå ha löst det i mjukvaran så att den fortfarande är en förbättring, om det stämmer återstår att se.

Panoramafunktionen verkar funka ganska bra men vafan vem bryr sig?
    Sláinte Mhath!

Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oktjabrj Visa inlägg
    På apple-användare i den här tråden låter det dock som om det alltid är bäst att ha det senaste.
    Det senaste är väl bäst? Men nödvändigt, absolut inte!

---John G. Bennett

Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Bäst - nä, Snyggast - Ja. Mest överprissatta? - Ja.

När det gäller iPhone 5 så hade jag inte speciellt mycket förväntningar, jag antog att skärmen skulle bli större och det blev den, samt att den skulle vara snabbare och det blev den. Jag hade inte räknat med att den skulle bli så mycket tunnare. Kameralinsen blir som ett resultat av det mycket mindre men det verkar ändå ha löst det i mjukvaran så att den fortfarande är en förbättring, om det stämmer återstår att se.

Panoramafunktionen verkar funka ganska bra men vafan vem bryr sig?
    Panormafunktionen ska fungera även i 4S, andra modeller vet jag inte.

---John G. Bennett

Sidan 42 av 44 FörstaFörsta ... 32333435363738394041424344 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •