Ang kvalitet:
http://appleinsider.com/articles/12/...sea_of_timexes
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Det blir faktiskt svårt att välja mellan den svarta eller vita...men det blir nog den vita. Fast den svarta med matt baksida verkar faktiskt riktigt snygg!
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Google Maps vs Apple Maps:
![]()
Sláinte Mhath!
Kartorna verkar de verkligen lanserat lite väl tidigt. De påstår ju att de sitter och förbättrar detta med fokus pga bristerna, men ändå...
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Jag gillar apple jättemycket och har haft iphone i över fyra år, men jag måste säga att jag blev lite sugen på en s3 när jag provade den en längre stund igår. Visst känns iphonen mer lyxig och exklusivare när man håller i den, men s3:an var skönare att surfa på tack vare den större skärmen, också rätt skönt att bara kunna slänga in videor osv. i olika format genom usb-kabeln utan att behöva gå via itunes och ändra format först...
Jag var helt övertygad om att köpa femman, men nu blev det lite svårare...![]()
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Den här tråden var det inget fart i direkt...
Ingen här inne som köpt femman?
Jag själv beställde en vit igår. Hoppas man blir nöjd.![]()
Göran Zachrisson
Jag skaffade en 4 (inte 4s, en fyra) i augusti, jag är nöjd med den, ser inte någon som helst anledning till att köpa en femma. Förstår inte varför jag skulle vilja uppdatera till en femma även om jag haft den ett tag, skulle i det scenariot skaffat en ny fyra, tycker verkligen inte att förbättringarna är tillräckligt stora för att betala dubbelt så mycket för en telefon. Dessutom har de fulat ner designen.
Fick hem femman i fredags, är supernöjd. Hade en 3gs innan så bytet var välbehövligt.![]()
When you can live forever, what do you live for?
Men ärligt talat, det är bara en telefon, varför menar du att jag efter två månader med en telefon skulle köpa en ny? Menar du på fullaste allvar att den blivit föråldrad? Jag förstår inte vad det är jag kan tänkas göra på telefonen som kräver bättre prestanda än jag redan har.
Apples marknadsföringsteknik verkar ju i princip vara att hylla det nya, och framställa det gamla som skräp, vilket du köper rakt av. Dessutom sa jag att jag tvivlar på att förbättringarna är så himla stora att jag skulle tycka att det vore värt att betala de pengarna för att ersätta en nyinköpt telefon. Kameran bryr jag mig inte ett dugg om, jag behöver inte någon bättre kamera, det sitter en bra kamera i fyran.
Tycker att du känns väldigt otrevlig i din framtoning så fort man säger att man inte behöver en ny apple-produkt, tagga ner en smula, vi har fattat vad du tycker.
Senast redigerat av Gustaf-747 den 2012-10-01 klockan 16:45.
5:an är väl bättre på mycket, särskilt jämfört med 4 (inte 4s), men jag skulle ha svårt att motivera att lägga de pengarna. Även om man har de "över" finns det annat som är värt att göra (t.ex. köpa en bra laptop), tycker nog de flesta iaf. Det finns liksom inget speciellt värde i att ha den senaste modellen, man får ju titta på de egentliga skillnaderna.
Så det så.
Panoramafunktionen ni pratar om, är det en sån som sätter ihop flera fotografier till ett när man vrider på kameran?