Sidan 38 av 44 FörstaFörsta ... 2829303132333435363738394041424344 SistaSista
Resultat 556 till 570 av 656

Ämne: iPhone

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

jag erkänner, jag har blivit lite applenörd av att skaffa iPhone. jag bara älskar min 4S och gnäller på alla som har android att det ska vara iPhone och inget annat. när jag liksom till och med börjat snegla på MB Pro. men de är så jävla dyra, det är så synd. jag måste ha minst en 15" och med bra processor så man kan producera musik på den och då...glider priset iväg jävligt mycket. men kontentan, jag älskar verkligen min iPhone, jag är mer än nöjd. mer än sjukt nöjd me den...
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    jag erkänner, jag har blivit lite applenörd av att skaffa iPhone. jag bara älskar min 4S och gnäller på alla som har android att det ska vara iPhone och inget annat. när jag liksom till och med börjat snegla på MB Pro. men de är så jävla dyra, det är så synd. jag måste ha minst en 15" och med bra processor så man kan producera musik på den och då...glider priset iväg jävligt mycket. men kontentan, jag älskar verkligen min iPhone, jag är mer än nöjd. mer än sjukt nöjd me den...
    En macbook pro 13 är bra också och räcker till det du ska göra om du nu fortfarande leker lite hemma.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

men jag vill ha en stor skärm. jag har en 15.6" laptop atm och jag vill inte ha en liten skärm, jag vill ha en stor för att se filmer och liknande.
    robert smith

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

men jag vill ha en stor skärm. jag har en 15.6" laptop atm och jag vill inte ha en liten skärm, jag vill ha en stor för att se filmer och liknande.
    Ok ett alternativ är att köpa 13 och sen köpa till en 24 skärm när du är hemma. Totalt mindre kostnad än en 15. Trevligare att se film på och surfa på hemma. 13 är smidigare att bära runt på. Alla nöjda och glada.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

men jag vill inte ha en extern skärm. jag vill ha en 15" latop (eller MB Pro då) och dessutom kommer jag inte bära med mig den så mycket. får jag ihop pengar till en köper jag nog en. eller om min ekonomi tillåter att ta en delvis på avbetalning, lite hopsparat
    robert smith

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

men jag vill inte ha en extern skärm. jag vill ha en 15" latop (eller MB Pro då) och dessutom kommer jag inte bära med mig den så mycket. får jag ihop pengar till en köper jag nog en. eller om min ekonomi tillåter att ta en delvis på avbetalning, lite hopsparat
    Ok, köp ingen nu bara då nya (enligt rykten mer slimmade som air) väntar runt hörnet.

Göran Zachrisson

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

men air vill jag inte ha, det är isf MB Pro som gäller. har till och med känt på den på en Mac support i helsingborg. gillar designen och aluminiumchassit och allting liksom
    robert smith

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

men air vill jag inte ha, det är isf MB Pro som gäller. har till och med känt på den på en Mac support i helsingborg. gillar designen och aluminiumchassit och allting liksom
    Ja...och jag menade att nya Macbook Pro kommer att komma snart, som enligt rykten är mer slimmade än nu, mer lika air.

Designen som Pro har nu har funnits i 3,5 år...och eftersom det kommer att komma nya snart vore det kanske dumt att köpa Pro nu.

Göran Zachrisson

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Ja...och jag menade att nya Macbook Pro kommer att komma snart, som enligt rykten är mer slimmade än nu, mer lika air.

Designen som Pro har nu har funnits i 3,5 år...och eftersom det kommer att komma nya snart vore det kanske dumt att köpa Pro nu.
    Vad är behovet av en slimmare design då om man inte ska bära runt på den?
    Sláinte Mhath!

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Jag har svårt att se så många nackdelar, men visst, det finns det säkert. Det skadar inte att testa då iPhonen alltid går att återställa till fabriksinställningar.
    Skulle dock rekommendera att man läser på ordentligt INNAN man gör något, bra att veta vad man pysslar med kanske!
    Är väl uppdateringar som är den största nackdelen.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Vad är behovet av en slimmare design då om man inte ska bära runt på den?
    Ja...men då kan han väl köpa en nu då?
    Hehe...det är väl aldrig fel att den är lite mer slim då man antagligen nån gång ska bära den. Sen kommer den nya säkert vara snyggare också. Och den nya modellen kommer att ha ivy bridge förmodligen.

Göran Zachrisson

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Ja...men då kan han väl köpa en nu då?
    Hehe...det är väl aldrig fel att den är lite mer slim då man antagligen nån gång ska bära den. Sen kommer den nya säkert vara snyggare också. Och den nya modellen kommer att ha ivy bridge förmodligen.
    Jag tänkte på att priset blir högre.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Är också svag för MBP, tycker den är så himla snygg. Men när jag köpte min nuvarande dator så var den 4000 :- billigare och jag fick mer så det fick bli PC. Dessutom kan inte en mac ge mig det jag vill ha på alla punkter. Dock funderar jag på att i framtiden skaffa den minsta MBA eller så, som resedator eller nåt, som man inte behöver ha så högra krav på. Typ spel och sånt.
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Och för att hålla sig till ämnet så hoppas jag att iPhone 5 kommer snart. Haha. Min 3GS är fylld till bristningsgränsen och går lite segt... :P Behöver mer utrymme!
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Är det någon mer som har iPhone 4S och som också upplever att batteritiden är lite väl kort? Batteritiden var liksom betydligt (!) bättre på min iPhone 4 som jag hade tidigare, även om jag haft den ett bra tag och batteriet borde ha slitits något.

Tydligen är det ju ett ganska känt problem som Apple säger sig ha rättat till med den senaste uppdateringen 5.1, är det någon som uppdaterat och märkt någon skillnad? Jag avvaktar lite med att uppdatera då det inte finns något bra jailbreak till 5.1 ännu.

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Sidan 38 av 44 FörstaFörsta ... 2829303132333435363738394041424344 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •