Hm okej... har du senaste uppdateringen då eller? Fast du kanske hade bra batteritiden även innan dess. Jag vet inte exakt vad det är de åtgärdat med 5.1, men tydligen har det varit problem med batteribuggar i de två tidigare uppdateringarna som nu alltså ska vara åtgärdat.
Joel, jag läste för en tid sen att det är något i platstjänster som är påslaget som ska dra mycket. Har du en liten pil vid batterisymbolen som alltid är där eller nåt?
Vissa appar drar ju mycket också, typ Spotify, WatsApp och Viber.![]()
When you can live forever, what do you live for?
Ja...frågan är ju när den nya kommer...är trött på att vänta nu, hehe. Behöver verkligen en ny då min är riktigt seg, men känns väldigt onödigt att köpa en 4S nu. Problemet är ju bara att jag tänkt så sen i mars eller nåt...Trodde verkligen 5:an skulle komma i början på sommaren.
Senaste ryktet är 7 aug, hoppas det stämmer. Hoppas det inte tar för lång tid innan den kommer ut på marknaden sen. Apple får nog försöka få ut den snart då det minst sagt går ganska bra för samsung just nu.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Jag tror inte egentligen att iPhone skulle ha några större problem att kränga sin nya modell när den väl kommer. Det där Apple-märket är in-printat i allas huvuden nu ändå så.![]()
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Jo, men det är aldrig bra att vänta för länge ändå. Men du har rätt, många väljer (som jag) att vänta på den nya istället. Apple är så skickliga på det dom gör i produktplacering och marknadsföring. De har en enkel och lättförståelig produktlista och är experter på att skapa sug efter deras produkter. Coolaste företaget senaste åren helt klart.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
de blir en iphone 5 för mig. längtar ihjäl mig...september ska den väl släppas nångång?
precis bytt abbonemang men valde 0 bindningstid pga vill ha nåt att förhandla med när jag skaffar den![]()
Jag har fan väntat på iphone 5 i ett år...hehe.
Jag funderade på att byta när 4S kom, men trodde att femman skulle komma under våren och min gamla iphone funkade ändå hyfsat då. Den kom sen inte under våren, ville inte köpa 4S under våren heller får många rykten pekade på lansering av femman i juni...inget då heller och då började min iphone blir riktigt seg. Senaste ryktet var 7 augusti, då tänkte jag att äntligen snart dags att byta ut sin sega mobil. Det ryktet var också taget ur luften, september verkar det nu vara då den ska släppas. Snacka om I-landsproblem...men jag är trött på att vänta nu och vill ha en snabb mobil att surfa på...![]()
Göran Zachrisson
Älskade min Iphone. Väldigt nöjd. Men valde ändå ett nytt märke för jag ville se vart konkurrensen hamnat sen jag skaffat den. HTC One X blev det. Jävligt nöjd med den verkligen. Batteritiden var inget vidare först men en uppdatering fixade det jävligt bra. Sjukt nöjd. Saknar dock Appstore som fan, Google har inget att erbjuda i jämförelse. Sluten kod är värt.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Har långtgående planer på att skaffa en iphone i "födelsedagspresent" åt mig själv eftersom min nokia börjar bli oberäknelig. Kan man köpa en 4s eller hamnar man hopplöst efter då?
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Nä det går alldeles utmärkt.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius