Sidan 39 av 44 FörstaFörsta ... 29303132333435363738394041424344 SistaSista
Resultat 571 till 585 av 656

Ämne: iPhone

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Är det någon mer som har iPhone 4S och som också upplever att batteritiden är lite väl kort? Batteritiden var liksom betydligt (!) bättre på min iPhone 4 som jag hade tidigare, även om jag haft den ett bra tag och batteriet borde ha slitits något.

Tydligen är det ju ett ganska känt problem som Apple säger sig ha rättat till med den senaste uppdateringen 5.1, är det någon som uppdaterat och märkt någon skillnad? Jag avvaktar lite med att uppdatera då det inte finns något bra jailbreak till 5.1 ännu.
    Jag har 4S, jag tycker att batteritiden är riktigt bra, överraskande bra faktiskt, dock har jag aldrig haft en 4, hade en 3GS innan så den jämförelsen kan jag inte göra.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Jag har 4S, jag tycker att batteritiden är riktigt bra, överraskande bra faktiskt, dock har jag aldrig haft en 4, hade en 3GS innan så den jämförelsen kan jag inte göra.
    Hm okej... har du senaste uppdateringen då eller? Fast du kanske hade bra batteritiden även innan dess. Jag vet inte exakt vad det är de åtgärdat med 5.1, men tydligen har det varit problem med batteribuggar i de två tidigare uppdateringarna som nu alltså ska vara åtgärdat.

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Joel, jag läste för en tid sen att det är något i platstjänster som är påslaget som ska dra mycket. Har du en liten pil vid batterisymbolen som alltid är där eller nåt?
    Vissa appar drar ju mycket också, typ Spotify, WatsApp och Viber.
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    Joel, jag läste för en tid sen att det är något i platstjänster som är påslaget som ska dra mycket. Har du en liten pil vid batterisymbolen som alltid är där eller nåt?
    Vissa appar drar ju mycket också, typ Spotify, WatsApp och Viber.
    Jag har kollat det och har platstjänster avstängt för det mesta, utom för Kartor och liknande (såklart). Är också noga med att stänga alla appar som går i bakgrunden om jag inte använder de osv. Men men, kanske förbättras det något med den senaste uppdateringen!

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Jag tänkte på att priset blir högre.
    Det brukar det inte bli. Brukar ligga ganska lika.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Ja...frågan är ju när den nya kommer...är trött på att vänta nu, hehe. Behöver verkligen en ny då min är riktigt seg, men känns väldigt onödigt att köpa en 4S nu. Problemet är ju bara att jag tänkt så sen i mars eller nåt...Trodde verkligen 5:an skulle komma i början på sommaren.

Senaste ryktet är 7 aug, hoppas det stämmer. Hoppas det inte tar för lång tid innan den kommer ut på marknaden sen. Apple får nog försöka få ut den snart då det minst sagt går ganska bra för samsung just nu.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Erfaren medlem Astronaut:s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010

Standard

Jag tror inte egentligen att iPhone skulle ha några större problem att kränga sin nya modell när den väl kommer. Det där Apple-märket är in-printat i allas huvuden nu ändå så.
    I know someday you'll have a beautiful life
    I know you'll be a star in somebody else's sky
    But why, why, why can't it be, can't it be mine?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Astronaut: Visa inlägg
    Jag tror inte egentligen att iPhone skulle ha några större problem att kränga sin nya modell när den väl kommer. Det där Apple-märket är in-printat i allas huvuden nu ändå så.
    Jo, men det är aldrig bra att vänta för länge ändå. Men du har rätt, många väljer (som jag) att vänta på den nya istället. Apple är så skickliga på det dom gör i produktplacering och marknadsföring. De har en enkel och lättförståelig produktlista och är experter på att skapa sug efter deras produkter. Coolaste företaget senaste åren helt klart.

Göran Zachrisson

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Jo, men det är aldrig bra att vänta för länge ändå. Men du har rätt, många väljer (som jag) att vänta på den nya istället. Apple är så skickliga på det dom gör i produktplacering och marknadsföring. De har en enkel och lättförståelig produktlista och är experter på att skapa sug efter deras produkter. Coolaste företaget senaste åren helt klart.
    Väldigt sant, Apple är mästare på att marknadsföra sig.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

de blir en iphone 5 för mig. längtar ihjäl mig...september ska den väl släppas nångång?

precis bytt abbonemang men valde 0 bindningstid pga vill ha nåt att förhandla med när jag skaffar den

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Jag har fan väntat på iphone 5 i ett år...hehe.

Jag funderade på att byta när 4S kom, men trodde att femman skulle komma under våren och min gamla iphone funkade ändå hyfsat då. Den kom sen inte under våren, ville inte köpa 4S under våren heller får många rykten pekade på lansering av femman i juni...inget då heller och då började min iphone blir riktigt seg. Senaste ryktet var 7 augusti, då tänkte jag att äntligen snart dags att byta ut sin sega mobil. Det ryktet var också taget ur luften, september verkar det nu vara då den ska släppas. Snacka om I-landsproblem...men jag är trött på att vänta nu och vill ha en snabb mobil att surfa på...

Göran Zachrisson

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Älskade min Iphone. Väldigt nöjd. Men valde ändå ett nytt märke för jag ville se vart konkurrensen hamnat sen jag skaffat den. HTC One X blev det. Jävligt nöjd med den verkligen. Batteritiden var inget vidare först men en uppdatering fixade det jävligt bra. Sjukt nöjd. Saknar dock Appstore som fan, Google har inget att erbjuda i jämförelse. Sluten kod är värt.
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Har långtgående planer på att skaffa en iphone i "födelsedagspresent" åt mig själv eftersom min nokia börjar bli oberäknelig. Kan man köpa en 4s eller hamnar man hopplöst efter då?
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Nä det går alldeles utmärkt.
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Erfaren medlem kmbs avatar
    Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    Har långtgående planer på att skaffa en iphone i "födelsedagspresent" åt mig själv eftersom min nokia börjar bli oberäknelig. Kan man köpa en 4s eller hamnar man hopplöst efter då?
    Vänta lite till. Det sägs att det ska komma nyheter snart. Fast annars så köp 4S. Jag har 4:an och är grymt nöjd.
    Jag har blivit äldre, saknar glöd
    det rår jag inte för...

Sidan 39 av 44 FörstaFörsta ... 29303132333435363738394041424344 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •