plague borde bli bannad nu enligt reglerna? mkay...
öööh... nej jag vill absolut inte anmäla ett inlägg. jag undrar bara om samma regler gäller för alla, även forumsveteraner
Håller med! Banna! Jag har bokat singlen från CDON, och den skickades idag så den kommer på Måndag. Efter alla fina år Kent gett oss....så håler man sej tills måndag. En idiot på min MSN som skickade nått som hette: "Kent - Ingenting." Dock va det nån låt "Aldrig" som har spridits för nått år sen som en kent-låt. Den låten sög & på måndag förmiddag får jag veta om Ingenting & Min Värld är bra, vilket jag inte tvivlar på :-)
Är du rädd för spöken? Då borde du inte öppna min spoiler!
ingenting suger... fan i helvete.. sjukt besviken.
disko-sug-elektro-sämsttext
är jocke seriös?
vilket jävla dropp från D&JD.
långsam elektroschlager mixat med nåt "coolt" gitarr riff från nån 80-tals snutserie
med ett upprepande av "ingenting" x300000times
Kan ju bara hoppas att detta är sämsta låten på plattan
"hoppas jag kommer undan om jag nämner hagnesta hill en gång till"
Senast redigerat av Rasken den 2007-09-15 klockan 00:51.
Sand is overrated, it's just tiny little rocks.
Asså... det låter ju riktigt illa det här.. och jag som ändå älskade du&jag.. aja, synd.
jag tycker ändå det är dumt att sitta och kritisera när ingen av er ens vet vilken version ni klagar på, men av de reaktioner jag sett här så känns det som kommande platta kommer kännas ny och fräsch!
Senast redigerat av Fjant den 2007-09-15 klockan 02:36. Anledning: jag ska inte säga något eftersom jag inte har hört låten.
Jag gör allt på ren vilja
Ser du nån så skjut
Jag står bakom tätt intill
och jag är bara ljud
Så jag rör mig som jag vill
Förjävligt dålig låt, mycket besviken.
Allt jag hör är pop och ett bajsnödigt behov av att förnya sig själv med betydligt minskad musikalisk faktor som konsekvens.
Ignorera soundet och upptäck hur dålig låten är säger jag =/
Is this the real life? Is this just fantasy?
Vad menar du? Låten är överdjävligt snygg!
Otroligt snyggt producerad låt. Kent har förnyat sig återigen, jobbigt att alla ska vara konservativa och fast i DoJD fortfarande, kom tillbaka till samtiden istället ^^
Dom hette nå jävla Angst eller skit-dåligt mår jag...
Dom små, små orden är svåra ord
Jag vill inte göra dig besviken, men angående en av remixerna det kommer tweakas duktigt!
Det vrids på små rattar både till höger och vänster.
Värsta stenhårda knarkhousetechno.
Nej, det borde han inte.
Han har inte brutit mot några regler.
Däremot skulle ju folk kunna anmäla ditt inlägg, eftersom du själv bryter mot en regel, då du uppenbart inte håller dig till ämnet.