Näe, du behöver väl inte lägga ner energi på det. På vilket sätt skulle du ens kunna göra det(om du inte jobbar för deras management eller skivbolag)?
Precis lika lite som du borde lägga energi på(skriva om det här på forumet) att deras låtar spelas på kanaler där den fångar upp lite nya fans.
Vad är är problemet med detta?
Varför ska de inte få några nya fans?
Dessutom kan jag meddela att Kent verkar behöva spendera rätt mycket pengar på sina inspelningar för att komma fram till de tänkta resultaten(från och med Isola och framåt har produktionerna varit skapligt dyra skulle jag gissa). Detta betyder att de behöver få in skapligt med pengar för att fortsätta med detta. Då är det bra att mängden fans hålls upp.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
stackars oskar. vad är det som händer med hans tråd? *skakar på huvudet*
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
Från första början ville jag bara visa mitt hat gentemot dessa skitkanaler. Spelar man Ola Svensson t.ex. är det fan illa. Jag är en sådan person som inte tycker om när människor jag ser ner på (=rixfm för stunden) använder sig utav någonting jag verkligen tycker om (=kent) och ja, du kan ju passa på att dra den största moralpredikan om att man inte ska se ner på folk men nu är det så att jag gör det, har alltid gjort, kommer förmodligen fortsätta göra det också. Jag tycker om fördomar, det är lika roligt när man har rätt som det är lärorikt när man blir överbevisad. Jag har inte blivit överbevisad när det gäller just detta. Detta (=att majoriteten som lyssnar på rixfm lider av/har en rätt taskig musiksmak, enligt mig alltså)
Ser jag en tjej med kort svart tuperat hår tänker jag ibland, nej! inte en kentare. Hade jag sett likadan ut hade det inte varit några problems, men så fungerar jag.
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
Jovisst, och det skriver jag ju under på.
Reklamradio är en av de största mediala pesterna jag upplevt.
Varför skulle jag?du kan ju passa på att dra den största moralpredikan om att man inte ska se ner på folk
Har jag varit i närheten av det innan?
Jo, men är det då inte bra att de får chansen att för en gångs skulle få chansen(ja, det är precis vad det handlar om eftersom folk ofta bara köper all skit de blir erbjudna genom sådan radio och tv) att för en gångs skull uppleva och ev intressera sig av lite bra musik?Detta (=att majoriteten som lyssnar på rixfm lider av/har en rätt taskig musiksmak, enligt mig alltså)
Det är hela min poäng.
Vilket du säkert redan förstått.
Senast redigerat av The Plague den 2007-10-16 klockan 19:13.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett