Näääääej den var så bra
Har bara läst en bok, häxan och lejonet och ok den var bättre än filmen, men filmen var bra också
Näääääej den var så bra
Har bara läst en bok, häxan och lejonet och ok den var bättre än filmen, men filmen var bra också
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Filmen är ju bra, säkert jättebra också, det är ju en spännande berättelse, upplevelsen kändes bara så fjuttigt jämfört med vad jag upplevde när jag läste böckerna :/
inget.
Beror kanske på hur gammal man var när man läste böckerna, det är ju egentligen barnböcker så om man är liten är det säkert en annan sak, jag var typ 16 när jag läste
Kommer ni ihåg den där serien om Häxan och Lejonet som gick på tv för jättemånga år sedan?
Sláinte Mhath!
Någon som sett this is england?
jag har jag har
aah älskar den
jupp
såg den på bio en av de sista gångerna jag och tjejen jag hade sällskap med större delen av förra året träffades
sista gången vi hånglade med varann blev där i biomörkret
bra film
fast det störde mig lite att de där skinnskallarna har samma kläder på sig i alla scener de är med i
är inte det lite väl orealistiskt?
this is england blev hyllad till skyarna, vilket jag inte tycker att den förtjänade.
visst, den var bra, väldigt bra till och med men hey! det kom mycket bättre filmer förra året.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Igår såg Helena världens bästa film.
http://foto.stilren.se - portfolio