Zatoichi og Hero er to filmer jeg anbefaler.
Ellers blir Tim Burton + Johnny Depp aldri feil.
Zatoichi og Hero er to filmer jeg anbefaler.
Ellers blir Tim Burton + Johnny Depp aldri feil.
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
http://foto.stilren.se - portfolio
Såg Can't buy me love igår. Lite söt film.
Margot At The Wedding är en svin bra bra film med Nicole Kidman.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Idag ska jag gå på indy, det blev uppskjutet tills idag från i lördags.
Ska bli intressant.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
såg "American psycho" nyss. Rätt hemsk, men ändå rätt bra tycker jag.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
den är en av mina absoluta favorit filmer...golv/hund scenerna är så grymma...hade det varit jag så hade jag rivit upp hela jävla golvet...fuck that liksom.
såg fur - the diane arbus story
första nicole filmen jag inte gillar. det enda jag gillar är 30 min innan slutet och sen kan slutet dra åt helvete...
ser fram emot the fountain nu...den är på väg.
btw...jånna...tjejen i filmen the host är ju sjukt lik dig...fick big jånna vibbar när jag såg den...
å den sög...det enda som var mycket roligt var när de skulle ha en minnes-stund och börjar slåss mm mm...
sen så såg jag även flood...å näää...katastrof-filmer gör us and a betydligt bättre även om det är mycket flaggor...mycket hundar å massa annat klyschklysch med...
the fountain har jag sett för längesen, den är bra, dock lite väl livsfilosoferande för min smak. 3.5/5
Men väldigt vacker ska tillägas.
Jackman & Weisz är riktigt bra.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
the fountain får en självklar 5a...
fantastisk film i alla aspekter
går inte att inte bli berörd
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Säg att du älskar mig, räddades från kalkonstämpel av sista 10, resten var bland det mest pinsamma jag sett faktiskt. Usla skådespelare och riktigt genanta repliker. Uuh.
http://foto.stilren.se - portfolio