Såg Bang, bang you're dead i veckan. Sjukt bra.
Såg Bang, bang you're dead i veckan. Sjukt bra.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Lustigt. Jag kom att tänka på en gammal film som heter "Being there". Mycket märklig film i ett extremt lugnt tempo, men klart intressant om man tycker om lite underfundigt filosofiska undertoner. Varning för de som vill ha känsla eller action, dock.
Min stora fundering just nu är annars hur "Dark night" kan få sådana fantastiska betyg. Det är ju en Batman-film. Hur går det ihop? Någon som sett den och kan bekräfta att den är extremt bra för sin genre (trots att genren som sådan inte är världens mest seriösa)?
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Miyazakis filmer är fantastiska <3
http://foto.stilren.se - portfolio
haha the dark knight heter den ju
alla som sett den säger iaf att den är sjukt bra (alltså som jag vet)
fast känns som att alla redan innan dom sett bestämt sig för att den är sjukt bra
Så alla som gillar filmen och hyllar Ledger för hans insats gör det för att enbart för att han är död? Hade filmen varit lika framgångsrik om Ledger inte dött, tveksamt. Är det ändå en grym film där Ledger gör jokern fantastiskt bra? Absolut. Så sluta snacka skit.
Ja, vem annars?
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
oj här var det en massa info om kändisars privatliv
men det är inte kent så det är luuuugnt
Hade det varit Heaths eller morgans forum, då jävlar :@
toy story = s ö t
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Är det någon som har sett Mamma Mia?
Jag har lovat att gå och se den med min mamma, fastän jag egentligen inte har någon större lust att se den egentligen. Vad har jag att förvänta mig? Har lite svårt för att det är typ Skarsgård och Brosnan som ska sjunga.Bara för att man är känd skådis behöver det inte betyda att man kan sjunga. Det har vi fått bevisat förr.
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?
http://foto.stilren.se - portfolio