Sidan 107 av 203 FörstaFörsta ... 757979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117157 ... SistaSista
Resultat 1 591 till 1 605 av 3041

Ämne: filmer

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Död snö är så där...
    Kul iofs med en nordiskt zombierulle.
    Var hittade du den?

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Var hittade du den?
    http://cdon.no/film/d%C3%B8d_sn%C3%B8-4152846

Staffan747
    Guest

Standard

Såg klart Död Snö nyss. Renodlad splatter/zombie/svart komedi. Om man inte hade förväntat sig något annat så var den rätt bra faktiskt.

Medlem citronkvistens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Såg precis klart The Science of Sleep =) Den var bra! Jag gillar när man får tänka lite själv, den här hade ett ganska intressant filmspråk och händelseförloppet var också lite oklart, man var flera gånger inte helt säker på vad som skulle vara verklighet och vad som skulle vara dröm i filmen, liksom huvudpersonen ofta inte kunde skilja mellan dröm och verklighet.

Såg att någon (på filmtipset.se) hade jämfört den med Eternal Sunshine of the Spotless Mind och det finns ju helt klart vissa likheter, även om de var ganska olika... eller ganska lika... beroende på hur man ser det...

Jag skall se en del till filmer i helgen, var på biblioteket idag och de har massa bra filmer =) Inte bara de nyare actionfilmerna (absolut inget ont mot dem!) men också flera gamla filmer som är jätteintressanta i ett filmhistoriskt perspektiv

Erfaren medlem menecas avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av citronkvisten Visa inlägg
    Såg precis klart The Science of Sleep =) Den var bra!
    Håller verkligen med! Vacker film. Det var längesen jag såg den så jag minns inte så tydligt, borde se om den igen.

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Vad tycker ni om Benjamin Button?
    Själv gillade jag den mycket, men det är ändå något som saknas... men jag vet inte vad.

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av meneca Visa inlägg
    Håller verkligen med! Vacker film. Det var längesen jag såg den så jag minns inte så tydligt, borde se om den igen.
    Borde du absolut, den var sjukt bra Jag gillar titeln också, fastnade för den direkt. Egentligen var enda anledningen till att jag överhuvudtaget läste baksidetexten (och nu såg filmen) att jag tänkte att man kanske borde lära sig lite om konsten att sova

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Själv gillade jag den mycket, men det är ändå något som saknas... men jag vet inte vad.
    Jag tänkte se den. Så blev det inte. Sen har jag funderat på om den är sevärd... Min storebrors åsikt var att problemet med den var att den var för lång, så då kanske det var ett lite mer kritiskt öga i klipprummet som saknades?

Nu har jag för andra eller tredje gången lånat The Birth of a Nation på biblioteket, så den måste jag helt klart se i helgen Inte för att jag tycker budskapet är bra, men för att Griffith var så otroligt nyskapande i sina klippningar och kamerarörelser. Och för att alla de där tidiga filmerna (här räknar jag filmer från innan 1930) är fantastiska

Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007

Standard

nån mer än jag här som tänker gå och se "G.I. Joe- the rise of Cobra" senare sommar när den haft premiär?

jag läste en del av dom där tidningarna när jag var yngre och jag minns hur min vänstervridna styvfar kallade dem nåt i stil med "amerikansk krigspropaganda"

Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Närbilder på samlagsscener?

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Närbilder på samlagsscener?
    Kött fi faen!

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av citronkvisten Visa inlägg
    Jag tänkte se den. Så blev det inte. Sen har jag funderat på om den är sevärd... Min storebrors åsikt var att problemet med den var att den var för lång, så då kanske det var ett lite mer kritiskt öga i klipprummet som saknades?
    På något sätt kändes det som att den inte levde upp till sin potential, den kunde ha blivit så himla bra, men räckte inte till. Skådespelet var väldigt bra, men det kanske är lite som jag läste i någon recension, kemin mellan Pitt och Blanchett var inte tillräckligt varm. Periodvis var filmen riktigt stark men helheten var inte lika bra och den var nog därför lite för lång (som din bror sa), den engagerade inte till 100 helt igenom. Jag vill verkligen tycka om den fullt ut, men som sagt, det saknas något. Men jag tycker definitivt att den är sevärd! Jag tyckte om den mycket (några stillsamma filmtårar tittade fram) och kommer att se om den igen längre fram. Det är en väldigt vacker och sorglig historia om omöjlig kärlek men också om hopp och filmen innehåller väldigt många fina scener.

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Köpte 20 DVD-filmer idag, materiell lycka ♥
    Och jag köpte 10 stycken för totalt 250 kr idag på Hemmakväll. Som hittat, i snitt 25 spänn styck. F.d. hyr-dvd's.

Låt den rätte komma in, Barnhemmet, I'm a cyborg, but that's OK, Into the wild, Flyga drake, Die Welle och några till.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Standard

Såg Creep ganska nyligen,
    och jag säger bara; se inte den

Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Jag beställde SheMale Bukkake 1-3 för 600 spänn inklusive frakt.

Sidan 107 av 203 FörstaFörsta ... 757979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117157 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •