"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Såg Meet the feebles av Peter Jackson igår. Sjuk film, haha.
Spöklikt vit
i solskens dis
Jag längtar till nya Batman, ska gå på den när jag har tid.
Premiär nästa fredag har jag för mig
Senast redigerat av Enskadaredanskedd den 2008-07-19 klockan 14:54.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Ska nog kolla på Batman Begins idag och ladda upp för The Dark Knight.
Har sett Batman Begins men det var väl ett år sen, kan vara bra att uppdatera sig.
.
.
jag kollade på house of the dead igår. DÅLIGASTE FILMEN EVER!!!!, snälla, se det inte.
kill bill filmerna är ju så jäkla bra! vet inte riktigt varför men det är något speciellt med tarantino!
ge mig en vinterdrog.
Ja det är ju Uwe Boll som gjort den så.
http://www.imdb.com/title/tt0317676/ - 39 sämsta filmen någonsin enligt medlemmarna på imdb, och det är en hel del, haha.
Kill Bill 1 & 2 och Pulp Fiction är mästerverk.
Även Reservoir Dogs och Death Proof är ruggigt bra.
Jag gillar dock inte Jackie Brown så värst och Four rooms som han gjorde tillsammans med tre andra regissörer är ganska dålig till och med.
Men jag längtar som fan efter hans nya film Inglorious Bastards som ska påbörjas i höst.
.
.
En film som jag VARMT rekommenderar är Eagle Vs Shark, fy satan vilken rolig och söt historia.
Älskar Jemaine Clement efter att ha börjat kolla på Flight of the concords, därför kollade jag även upp denna filmen och den var riktigt bra.
.
.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
queen of the damned är ikväll, mm bra vampyrfilm.
Kollade på The Village igår när jag inte hade nåt att göra. Konstig film må jag säga.
Och idag kollade jag på harry potter... om nån nu var intresserad?