Söta Jenny kommer hit ikväll och filmtittar med mig.
Jag är sugen på att se nån skräckis, men hon är allergisk mot sådana, så har någon något bra tips på något thriller/deckaraktigt att se?
Apati är en vanesak
du hörde mig. lås den. NU!!
LÅS LÅS LÅS!!!
magnus vi har ju pratat om det här och du vet lika väl som jag att du inte alls kan det
jag såg förresten this is england igår med min flickvän och den var hyfsat bra
en detalj som var lite trist var ju att man hade väntat sig att se många snygga skjortor och sånt i filmen men sen hade karaktärerna samma kläder på sig i nästan alla scener
en medveten grej av filmskaparen kanske men såvitt jag vet så är detta inte nåt skinn-skallar brukar ha
Senast redigerat av StandInSilence den 2007-10-25 klockan 08:34.
Jag har hittat en film jag skulle vilja se!
I'm a Cyborg, but that's OK (av Park Chan-wook)
Park återvänder efter sin hämndtrilogi med en känslokaramell om Young-Goon som tagits in på mentalsjukhus, övertygad om att hon är en cyborg. I hennes eget universum kan hon prata med varuautomater och laddar sina batterier med elchocker. Hon inleder en romans med nye patienten Il-soon , som tror sig kunna stjäla personlighetsdrag. En vacker och originell kärlekshistoria humoristiskt berättad med det visuella överdåd som blivit något av Parks signum.
Haha, naaew (:
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
jag och min man har precis tittat på sunshine (samma ressigör som gjort 28 dagar senare och trainspotting), inte lika bra som dom två filmerna men klart sevärd.
sen så såg vi Wallace&gromit - the WERE-RABBIT. (måste tjata en hel del för att få hyra den >.<) och den var PEPP.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
1408 är bra![]()
och så gillar jag beck filmerna speciellt money man