HAHAHA läste början av denna tråd och sen när jag såg hur många sidor det fanns så hoppade jag till sista. Började fundera på om tråden bytt ämne elr nåt på vägen:P
Dock tänker jag inte klaga på er nivå ;P
HAHAHA läste början av denna tråd och sen när jag såg hur många sidor det fanns så hoppade jag till sista. Började fundera på om tråden bytt ämne elr nåt på vägen:P
Dock tänker jag inte klaga på er nivå ;P
och utan ett ljud, mitt hjärta i din hand
Hur resonerar du när du säger att allt är naturligt och att det inte finns någon gräns mellan naturligt och onaturligt??
Är du för tex för månggifte och att helsyskon gifter sig??
Finns det ingen gräns för att pedofili är onaturligt och att kärlek mellan en man och kvinna är naturligt?
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Parar sig mänskliga helsyskon så är det antagligen på grund av någon form av barndomstrauma eller att de inte känt varandra under uppväxten. Det är inte så naturligt eftersom att avkomman skulle se ut som Bert Karlsson.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Men människor är mer utväcklade än djur. det spelar ingen roll om man tror på evolutioner eller vad man nu tror på, människan är ändå "överlägsen". Vi kan känna saker som inte djuren kan. På dig låter det som allt handlar om sex och att para sig, men vad händer med KÄRLEKEN??
Jag tycker det känns onormalt att gifta sig med många samtidigt, och jag tycker det är fåningt att gämför det med lejonhanarnas flock med honor.
Ur min synvinkel måste ändå vara det vanliga ("normala") att som människa vilja hålla sig till en. Ibland funkar det inte och man separerar, men vill inte de flesta människor hålla sig till en partner?? jag skulla inte fixa att dela min man med andra fruar iaf!!