Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Jösses, de där diskussionerna om biemotionell och allt det där hade jag på lunarstorm för några år sedan.
Allt om att vara bisexuellt heterosexuell och homosexuellt homosexuell.
Jag tror att man kan känna på sig själv vad man är och inte är, om man nu är någonting.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Nej, jag är bara rätt intresserad av folks attityder till det hela då det ligger under psykiska sjukdomar under parafili-listan som blev länkad. Fast jag har för mig att det låg bland det som blev borttaget från just den tillsammans med vissa andra sexuella vadmannuskakalla det?
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Det är lite lustigt uttryck det där med "sex utan känslor". Känslor är ju alltid inblandade, även om man inte är förälskad i personen i fråga. Det är ju inte totalt känslokallt, någon sorts känsla finns ju alltid vad än vi människor gör.
- Jonathan Safran Foer
Åsa, du får gärna ha pisk och smisk-sex om du vill för mig. Som sagt så länge det är ömsesidigt finns det inget som hindrar någon förutom möjligtvis lagen men den är jag inte så säker på ibland.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär