Visa resultat för omröstning: Vilken sexuell läggning alternativt parafili lider du av?

Antal röster
109. Du får inte rösta i den här omröstningen
Sidan 26 av 39 FörstaFörsta ... 161718192021222324252627282930313233343536 ... SistaSista
Resultat 376 till 390 av 571

Ämne: Sexualiteter

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    Jag tror inte att jag kan rösta på det där. Eller definiera min sexualitet. Jag ligger med tjejer då och då, men skulle jag välja skulle jag alla gånger hellre ligga med en kille för att jag helt enkelt föredrar det. Har heller aldrig varit kär i en tjej.

Skulle därför vilja påstå att jag är heterosexuell, men gillar att variera mig med en brud då och då om tillfälle ges. Så ser mig inte som bisexuell bara för att jag ligger/legat med tjejer.

Sen så är jag lagd åt det Sadomasochistiska hållet och uppskattar att bli dominerad av en dominant partner genom handklovar, piskor, i vissa fall knifeplay osv. Gillar att bli slagen, helt enkelt. Betyder det att mängder av folk anser att jag är sjuk i huvudet? Det tycker jag är sjukt i huvudet.
    Nej, nu skryter du bara..

Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    Jag tror inte att jag kan rösta på det där. Eller definiera min sexualitet. Jag ligger med tjejer då och då, men skulle jag välja skulle jag alla gånger hellre ligga med en kille för att jag helt enkelt föredrar det. Har heller aldrig varit kär i en tjej.

Skulle därför vilja påstå att jag är heterosexuell, men gillar att variera mig med en brud då och då om tillfälle ges. Så ser mig inte som bisexuell bara för att jag ligger/legat med tjejer.

Sen så är jag lagd åt det Sadomasochistiska hållet och uppskattar att bli dominerad av en dominant partner genom handklovar, piskor, i vissa fall knifeplay osv. Gillar att bli slagen, helt enkelt. Betyder det att mängder av folk anser att jag är sjuk i huvudet? Det tycker jag är sjukt i huvudet.
    Låter fullt okej (inte normalt) om du frågar mig. Så länge båda (alla) parter är med på vad som görs ser jag inget större fel i att man gör precis vad man vill.
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jago Visa inlägg
    Ber om ursäkt. Hade för mig att det stod i en sån här notis i tidningen en gång där de beskriver världen som en by, hade för mig att 11 av de 100 i byn skulle vara homosexuella. Kollade upp det nu och det visade sig vara 2-3%, men bortfallet i undersökningarna är väldigt stort, så det är förmodligen inte helt korrekt. Skulle snarare tro att det ligger uppåt 4-5 %. Men det är fortfarande märkligt att inga kategoriserar sig själva som homosexuella medan nästan 25 % anser sig vara bisexuella.
    Än mer intressant är att pedofili är vanligare än homofili.

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av __Sjufyrasju Visa inlägg
    Okej, så då skulle man kunna säga att jag är bisexuell eftersom jag kan ha sex med en annan tjej men inte biemotionell då jag inte skulle kunna få känslor för en tjej?
    I begreppet bisexuell ingår dock att man kan få känslor för båda könen, vet faktiskt inte vad det heter om det bara är fysiskt attraktion.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Ja verkligen. I ett modernt samhälle som detta borde det kanske vara mer ok med pedofili än det är, eller? Du hintade om det. Kunde inte låta bli.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Jösses, de där diskussionerna om biemotionell och allt det där hade jag på lunarstorm för några år sedan.

Allt om att vara bisexuellt heterosexuell och homosexuellt homosexuell.

Jag tror att man kan känna på sig själv vad man är och inte är, om man nu är någonting.
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    I begreppet bisexuell ingår dock att man kan få känslor för båda könen, vet faktiskt inte vad det heter om det bara är fysiskt attraktion.
    Då antar jag att jag är något mellanting, något det inte finns ett begrepp för, en outsider.. nej skämt och sido, jag vet nog inte vad jag skulle kategorisera mig själv som i så fall. Bisexuell utan känslor inblandade.
    Du är musiken

Blogg

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Källa? (10)

Erfaren medlem vilowens avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Nej, nu skryter du bara..
    Nej, jag är bara rätt intresserad av folks attityder till det hela då det ligger under psykiska sjukdomar under parafili-listan som blev länkad. Fast jag har för mig att det låg bland det som blev borttaget från just den tillsammans med vissa andra sexuella vadmannuskakalla det?
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Då antar jag att jag är något mellanting, något det inte finns ett begrepp för, en outsider.. nej skämt och sido, jag vet nog inte vad jag skulle kategorisera mig själv som i så fall. Bisexuell utan känslor inblandade.
    Tror jag fick det definierat som heteroemotionell bisexuell en gång men det låter ju bara för jobbigt att säga.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär

Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Gör som jag och kategorisera dig som en heterosexuell som inte säger nej till en snygg brud då och då som variation?
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Det är lite lustigt uttryck det där med "sex utan känslor". Känslor är ju alltid inblandade, även om man inte är förälskad i personen i fråga. Det är ju inte totalt känslokallt, någon sorts känsla finns ju alltid vad än vi människor gör.

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jago Visa inlägg
    Källa? (10)
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Pedofili

Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Nej, jag hoppas verkligen inte att någon tycker att du är sjuk i huvudet för det. I sådana fall blir jag uppriktigt oroad. Allt som är ömsesidigt är okej, punkt slut.
    WORD på det.
    - Jonathan Safran Foer

Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Åsa, du får gärna ha pisk och smisk-sex om du vill för mig. Som sagt så länge det är ömsesidigt finns det inget som hindrar någon förutom möjligtvis lagen men den är jag inte så säker på ibland.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär

Sidan 26 av 39 FörstaFörsta ... 161718192021222324252627282930313233343536 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •