Visa resultat för omröstning: Vilken sexuell läggning alternativt parafili lider du av?

Antal röster
109. Du får inte rösta i den här omröstningen
Sidan 32 av 39 FörstaFörsta ... 222324252627282930313233343536373839 SistaSista
Resultat 466 till 480 av 571

Ämne: Sexualiteter

Erfaren medlem menecas avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Haha, vad underhållande den här tråden blev när Bravorion och Automatvapen delade med sig av sina historier.
    Jag tycker att det är jättemysigt att ni verkar vara så tighta vänner. Det känns som killar i allmänhet gärna föredrar en viss distans mellan sig (ogrundad fördom?), vilket tjejer sällan har i sina nära relationer.
    Automatvapen har bevisat sin oskuld ordentligt, måste jag säga.

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av meneca Visa inlägg
    Haha, vilket bra namn, dom böcker kommer att sälja som smör!
    Det lustiga är att jag använda boktiteln "Min kåte far" när jag i vårt spex på min fars 70-årsfest passade på att driva lite med vår fars personliga egenskaper. Mycket tacksamt att skoja med sina föräldrar. Han vred sig av skratt på golvet vid ett tillfälle.
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av meneca Visa inlägg
    Haha, vad underhållande den här tråden blev när Bravorion och Automatvapen delade med sig av sina historier.
    Jag tycker att det är jättemysigt att ni verkar vara så tighta vänner. Det känns som killar i allmänhet gärna föredrar en viss distans mellan sig (ogrundad fördom?), vilket tjejer sällan har i sina nära relationer.
    Automatvapen har bevisat sin oskuld ordentligt, måste jag säga.
    Finally! (tio tecken)
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg
    Jag måste väl få ha åsikter om hur jag tycker att lagen BORDE vara utformad. Det är inget som säger att den är rätt idag. Å andra sidan är jag lite splittrad i den här frågan. Homosexualitet är uppenbarligen en naturlig läggning i den meningen att det finns ett hyfsat stort antal människor som helt enkelt tänder på samma kön. Det säger sig självt att de kommer att söka sig till varandra. Däremot så är inte syskonsex en typisk "läggning"; det finns inga nattklubbar dit kära syskon kan gå. Kärlek mellan syskon kan väl snarare anses som kärlek mellan två närstående människor som på något märkligt sätt går över gränsen för vad som är biologiskt optimalt (risk för inavel) och socialt accepterat. Hur går det liksom till när två syskon närmar sig varandra första gången? De kan ju inte gärna gå till en gay-klubb och visa att de är likasinnade? Lite skumt. Jag såg en dokumentär från Skottland där två halvsyskon återfick kontakten med varandra i vuxen ålder och på något sätt verkade det som om de fyllde varandras tomhet i hjärtat, vilket ledde till starka känslor och därefter ett förhållande. Deras mamma ringde då polisen och de blev hämtade som värsta brottslingarna därför att de älskade varandra för mycket ... Bara som exempel på att lagen kan frånta människor friheten att leva ut sina känslor, hur onaturliga eller fel samhällsnormen än tycker att den är. Vad gäller risken för inavel, om den nu ska användas som huvudargument mot syskonkärlek, så skulle man i och för sig kunna säga att kärlek mellan två bröder eller två systrar är helt ofarlig. Så i det fallet ser jag inte riktigt varför samhället ska kontrollera deras förbjudna beteende. Hur ska man kunna bedöma att en av parterna inte var frivilligt med på det sexuella utbytet? Hmmm, coolt om de är enäggstvillingar, värsta narcissistiska möjligheten att ha sex med sin egen spegelbild, kanske vore något som knäpp manusidé till en film eller dylikt ...

Ha ha, underbart att tråden kom in på Berlinmuren. Så wunderbar.
    Åh, Namokab, varför missförstår du mig alltid? Jag vill ju inget hellre än att skeda lite...
    Nej men hörru, jag menade aldrig att du inte får tycka BORDE/BORDE INTE. Jag uppfattade det som att du inte riktigt förstod att det faktiskt är straffbart. Som att jag bara hittade på. Puss.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Embelie Visa inlägg
    Åh, Namokab, varför missförstår du mig alltid? Jag vill ju inget hellre än att skeda lite...
    Nej men hörru, jag menade aldrig att du inte får tycka BORDE/BORDE INTE. Jag uppfattade det som att du inte riktigt förstod att det faktiskt är straffbart. Som att jag bara hittade på. Puss.
    Okej, och jag erkänner att jag fortsatte spela lite svår, det hör ju till vårt spännande rollspel, men om du hellre vill skeda så ska väl det gå att ordna, nu när du har flyttat till huvudstaden ... Puss puss.
    Bodde inte du i Gbg förut?
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Okej, och jag erkänner att jag fortsatte spela lite svår, det hör ju till vårt spännande rollspel, men om du hellre vill skeda så ska väl det gå att ordna, nu när du har flyttat till huvudstaden ... Puss puss.
    Jag vill också skeda!
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Vad pinsamt. Man ser ju vad dom andra har röstat på.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Jag vill också skeda!
    Regler: Jag ligger i mitten, vi ligger på höger sida och jag har alltid lov att borra in näsan i nacken på den till höger om mig. Take it or leave it man, I don't care!

Please, take it.

Jag visste det! Jag bodde en vecka i ett klassrum med mitt fotbollslag 2003 i Göteborg men det kallar jag inte liksom bo. Jag har alltid "bott" i Stockholm.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Erfaren medlem Mr. ?s avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Standard

Alla sexuella avvikelser är lika naturliga. Pedofili, zoofili och nekrofili osv förekommer väldigt ofta i djurriket också.
    "I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."

Medlem HelloGrounds avatar
    Reg.datum
    Jul 2008
    I en liten stad med storstadens kyliga avstånd.

Standard

Aja, det är i alla fall 64 andra personer än jag som har röstat...
    Beauty is no quality in things themselves:
    it exists merely in the mind which contemplates them.

Medlem Vettvillings avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    bara tjejer som har röstat på att dom är bisexuella, haha typiskt.
    Ja, det kan man säga! Verkar vara en fluga bland tjejer att vara bi. Men var är alla lesbiska?

Sedan blir man ju lite nyfiken på vilken sexualitet de har som valt alternativet "någon form av parafili"...

Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vettvilling Visa inlägg
    Ja, det kan man säga! Verkar vara en fluga bland tjejer att vara bi. Men var är alla lesbiska?

Sedan blir man ju lite nyfiken på vilken sexualitet de har som valt alternativet "någon form av parafili"...
    det kanske beror på hur man ser på saken också. jag tror att de flesta skulle kunna falla för någon som inte är av det kön man oftast blir kär i. även om jag inte har gillat någon tjej så skulle jag bli ganska förvånad om jag inte gjorde det någon gång i livet och så kanske det är fler som tänker.
    http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se

har du tänkt på att vi nästan
    aldrig lyfter vår blick från
    marken mot den svarta rymden
    ovanför molnen?

Medlem Vettvillings avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Jag undrar hur de som svarat "parafili" tänker; för en parafili är ju inte en egentlig läggning och utesluter inte att man även är homo- eller heterosexuell. Om jag tänder på en kvinna som urinerar är jag både heterosexuell (eftersom jag inte skulle tända sexuellt på en man som gör samma sak) och lider av parafilin urolagnia.

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Regler: Jag ligger i mitten, vi ligger på höger sida och jag har alltid lov att borra in näsan i nacken på den till höger om mig. Take it or leave it man, I don't care!

Please, take it.

Jag visste det! Jag bodde en vecka i ett klassrum med mitt fotbollslag 2003 i Göteborg men det kallar jag inte liksom bo. Jag har alltid "bott" i Stockholm.
    Oh it's on!

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vettvilling Visa inlägg
    Ja Cliveburre tar jag väl knappast seriöst iaf...

Sidan 32 av 39 FörstaFörsta ... 222324252627282930313233343536373839 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •