Visa resultat för omröstning: Vilken sexuell läggning alternativt parafili lider du av?

Antal röster
109. Du får inte rösta i den här omröstningen
Sidan 28 av 39 FörstaFörsta ... 181920212223242526272829303132333435363738 ... SistaSista
Resultat 406 till 420 av 571

Ämne: Sexualiteter

Erfaren medlem vilowens avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Jo precis... tycker bara att det är lite lustigt att kalla det för "sex utan känslor".
    Haha, fast alla vet ju vad jag menar. Sen är det rätt suddigt det där med vad man klassar det som om man ligger med goda vänner, som man verkligen tycker om helt hemskthemskt mkt, men inte anser sig vara kär i. Är det "sex utan känslor" då, knappast? Vad är det för känslor som räknas som känslor i det sammanhanget osv osv och jag svamlar och har ingen som helst poäng med det här inlägget!
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    Haha, fast alla vet ju vad jag menar. Sen är det rätt suddigt det där med vad man klassar det som om man ligger med goda vänner, som man verkligen tycker om helt hemskthemskt mkt, men inte anser sig vara kär i. Är det "sex utan känslor" då, knappast? Vad är det för känslor som räknas som känslor i det sammanhanget osv osv och jag svamlar och har ingen som helst poäng med det här inlägget!
    Det är lugnt, det där med ingen poäng gäller nog de allra flesta inlägg i den här tråden vid det här laget. Förutom mina inlägg då, naturligtvis.

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av __Sjufyrasju Visa inlägg
    För att bli personlig så vet jag inte vad jag skulle definiera mig själv som, någon mellanting mellan hetero och bisexuell kanske. Och jag vet ett flertal som har samma "problem".. Alltså jag känner inget behov av att ha en benämning på vilken sexuell läggning jag har, jag vet vad jag tänder på och inte. Tyckte bara att det skulle vara roligt att höra vad andra tycker
    Låter klokt.

Jag känner egentligen inte heller något behov att sätta namn på min sexualitet, men det kan vara lite praktiskt om folk är intresserade, frågar eller så. Jag brukar i första hand säga att jag är bisexuell (folk tror ALLTID, utan undantag, att jag är homo eftersom jag hade flickvän under en läng period) och om de frågar vidare brukar jag berätta att om jag skulle uppskatta min läggning efter mitt personliga sätt att se på det hela (skala), så är jag ungefär 70% homosexuell och 30% heterosexuell. Detta brukar funka utmärkt och jag trivs bra med att definiera mig som bisexuell, men om det av någon anledning inte skulle kännas bra i framtiden kommer jag naturligtvis inte att kalla mig själv för det. Jag tror inte på att den sexualitet man har från början behöver vara livslång.
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Embelie Visa inlägg
    Ey mannen, glöm inte att definiera tjock.
    Tjejer max 68 kg, killar max 79,5 kg.. Resten av populationen kan gå i kloster for all I care..

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Oh fan...Jag ligger nära gränsen, 76 pannor. Men inte fasen skulle jag påstå någonstans att jag är tjock, mer åt det beniga hållet...

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jago Visa inlägg
    Oh fan...Jag ligger nära gränsen, 76 pannor. Men inte fasen skulle jag påstå någonstans att jag är tjock, mer åt det beniga hållet...
    Kanske borde angett måtten i BMI men är inte så insatt i hur det går till när man räknar..

Erfaren medlem Cheapos avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Men om jag skulle kunna ha sex med en tjej men aldrig inleda ett förhållande med en tjej, är jag bisexuell då? Och ja, jag undrar på riktigt. Fråga inte varför, moahahaha
    Ja, jag hade nog tyckt att eftersom du känner att du kan ha sex med en tjej, måste du känna tillräckligt mycket dragning till henne, och därför vara bi. Så tycker jag iaf..
    När Du är tunn som luft, så är Du nästan perfekt

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Kanske borde angett måtten i BMI men är inte så insatt i hur det går till när man räknar..
    Menvarken BMI eller vikt har att göra med hur "tjocka" man är. Jag är smalare nu är för 2 år sedan men väger betydligt mer vilket även ger ett högre BMI.

Haha ot
    Du är musiken

Blogg

Staffan747
    Guest

Standard

Menvarken BMI eller vikt har att göra med hur "tjocka" man är. Jag är smalare nu är för 2 år sedan men väger betydligt mer vilket även ger ett högre BMI.

Haha ot
    Undantagstillstånd kan ges med ögonmått

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rosorochmain Visa inlägg
    Låter klokt.

Jag känner egentligen inte heller något behov att sätta namn på min sexualitet, men det kan vara lite praktiskt om folk är intresserade, frågar eller så. Jag brukar i första hand säga att jag är bisexuell (folk tror ALLTID, utan undantag, att jag är homo eftersom jag hade flickvän under en läng period) och om de frågar vidare brukar jag berätta att om jag skulle uppskatta min läggning efter mitt personliga sätt att se på det hela (skala), så är jag ungefär 70% homosexuell och 30% heterosexuell. Detta brukar funka utmärkt och jag trivs bra med att definiera mig som bisexuell, men om det av någon anledning inte skulle kännas bra i framtiden kommer jag naturligtvis inte att kalla mig själv för det. Jag tror inte på att den sexualitet man har från början behöver vara livslång.
    Ja precis! Jag förstår och tar till mig ditt resonemang, det fungerar helt säkert när man är bisexuell. Jag som är något mellanting har svårare att förklara det även på ditt sätt. Säger jag att jag är 5% bisexuell tror väl någon att jag blir tillsammans med en tjej/20 vilket inte är fallet. Jag säger nog att "Jag skulle kunna känna viss sexuell dragning till en tjej, men inget emotionellt (som i kär) och jag skulle troligtvis aldrig inleda ett förhållande med en tjej". Lite jobbigt att dra denna så fort någon frågar dock Så jag säger nog att jag är hetero =)
    Du är musiken

Blogg

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Undantagstillstånd kan ges med ögonmått
    Haha, okej
    Du är musiken

Blogg

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Haha ot
    Lite har det med tjockheten att göra, sedan så kan man samma BMI om man rätt tjock och har hög fetthalt som om man är lite tunnare och har mer muskler.

Men nu borde vi släppa det och hålla oss till ämnet.

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Ja precis! Jag förstår och tar till mig ditt resonemang, det fungerar helt säkert när man är bisexuell. Jag som är något mellanting har svårare att förklara det även på ditt sätt. Säger jag att jag är 5% bisexuell tror väl någon att jag blir tillsammans med en tjej/20 vilket inte är fallet. Jag säger nog att "Jag skulle kunna känna viss sexuell dragning till en tjej, men inget emotionellt (som i kär) och jag skulle troligtvis aldrig inleda ett förhållande med en tjej". Lite jobbigt att dra denna så fort någon frågar dock Så jag säger nog att jag är hetero =)
    Eller så har du inte träffat rätt brud än
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jago Visa inlägg
    Lite har det med tjockheten att göra, sedan så kan man samma BMI om man rätt tjock och har hög fetthalt som om man är lite tunnare och har mer muskler.
    Ja det är klart men att sätta en gräns att 25.1 är övervikt tycker jag är fel =)
    Du är musiken

Blogg

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Eller så har du inte träffat rätt brud än
    Haha, hur ska jag tolka det där nudå?
    Du är musiken

Blogg

Sidan 28 av 39 FörstaFörsta ... 181920212223242526272829303132333435363738 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •