När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Hahaha! Jaja.. Man vet jo aldri.
Min farfar var jo stockholmer, og min far er født der. Men så hører det til historia at min farmor tok ut skillsmisse allerede i 1953, og dro hjem med sine to sønner. Min farfar ble gift 4 ganger til (!), foruten alle gangene han var forlova (ingen vet hvor mange ganger..), og da jeg var ca 10 år kom han på døra med en snygg, ung mann på ca 20 år og spurte etter min far.. "Det här är din bror..." sa farfar da min far endelig kom bort til døra... og det ble en del.. hakeslepp kan du si. Min farfars seksualitet kan vel beskrives som seriemonogami med ispett av bigami da han også hadde en trofast elskerinne i 35 år..
Frågan er fortfarande.. hvor mange barn fikk egentlig min farfar? har jeg enda en farbror i stockholm? har jeg fler?
Lider jeg fortfarande av traumer da mitt første møte med broderfolket også var mitt første møte med en full alkoholiker og min farfar??
Senast redigerat av Sorrow den 2008-12-15 klockan 12:43.
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
Hahaha! Jeg har jo min andre bestefar (han på morssida) som var sjømann på utenriksfart.. Du vet.. "en brud i hver havn" osv.. Der historien tier kan jeg jo alltids hjelpe på med litt fantasy & fiction.. Kan jo gjøre en hel paperback-føljetong om min familiehistorie om jeg bare graver dypt nok..![]()
bara tjejer som har röstat på att dom är bisexuella, haha typiskt.
Jag är för alla typer av sexualitet. Kärlek är härligt i alla former mellan människor, även om det också är det farligaste som finns.
Folk tror ALLTID att jag och Automatvapen är ihop. Vi är väl lite gay när vi går på stan. Käbblar som ett gift par. ^^, Men jag bryr mig inte. Det är bara roligt tycker jag.![]()
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Homo, Bi, Hetro... Tycker egentligen inte om det där med att placera kärlek och sexualitet i fack.
Kan man inte bara säga att man är sexuell?? (kanske klyschigt men...)
Jag skiter fullkomligt i folks läggning, så länge de inte har böjelser som skadar andra (typ pedofiler eller såna som tänder på att våldföra sig på andra varelser överhuvudtaget)
Apati är en vanesak
Tja, kanskje jeg skal omdøpe min "sjukskrivning" til "skrivning av skjønnlitterær bok"? Jeg liker jo å skrive, og både tittel og storyline er jo klar.. hmm..
Forresten. For ikke bli helt OT: Jeg ser på meg selv som bortimot militant hetrofil (om sånt finnes), men å hångla litt med en annan tjej på dansegulvet.. Det anbefales! Finnes ingen lettere måte å få veldig oppmerksomhet fra det andre kjønn. Men jeg tør ikke si noe om virkningen på tjejer om to menn gjør det samme...
För att nämna två scenarior:
Dressman:
Bravorion ska köpa kostym, Expediten går iväg efter att jag kommenterat kostymen och säger till sina medarbetare:
- Jag ska bara hjälpa bögarna där borta först...
Euronics:
Bravorion och jag tittar på mobiltelefoner med en expedit. Jag påpekar att den telefonen vi tittar på var väldigt maskulin. Vilket den var för den va vrålkantig och gjord i stål!
Expediten sneglar på mig och säger till Bravorion:
- Ja sålänge du vet vad du står så...
Blev så förbannad så jag tappade tungan xD
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Eftersom jag är jag och skadad från all utbildning jag fått om normativitet så måste ställa motfrågan "Borde lagen göra skilnad på heterosex och syskonsex om älskarna agerar av fri vilja?"
Och vad tycker då jag i frågan?
Jag är inte alls emot att två syskon har sex. Däremot tror jag att det är svårare att bli kär eller attraherad av ett syskon som man växt upp med men jag tror inte det är omöjligt att falla för ett biologiskt syskon om man inte har växt upp ihop.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Apropå Automatvapens inlägg:
Minnen minnen minnen...som när du och jag stannade vid nåt Ica och du skulle ha kondomer och jag en ramlösa. Sen säger jag "nämen, jag kan betala det här..." när du drog fram plånboken. Expediten såg väldigt rädd ut.
Det är lite roligt eftersom att vi både hade tjejer vid tidpunkten och vi är VÄLDIGT säkra på vår sexualitet. Skulle jag vakna upp en dag och känna att grabbar vore något för mig så är jag inte heller den som skulle tveka med att berätta det om någon undrade. Jag står för den jag är.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Hahahaha! Ah.. det mest avslappede jeg noen gang har gjort, er å delta på juleavslutninga til Homopolaris (medlemmer av studentsamfunnet i tromsø, der jeg jobba i et år). Noe mer mys enn møtene deres finnes ikke. Jeg skulle bare stikke innom og si hei og ønske god jul, og hadde egentlig en kompis med på slep (vi skulle vel ta en kaffe eller nåt rett etterpå). så jeg frågade henne om hun ville bli med ned og si hei til en av medlemsgruppene. Hun var med på det helt til jeg sa at det var Homopolaris, da fant hun fort ut at hun skulle bli stående igjen utenfor admin-bygget på campus og vente på meg... Hun så også veldig redd ut et øyeblikk..