Visa resultat för omröstning: Vilken sexuell läggning alternativt parafili lider du av?

Antal röster
109. Du får inte rösta i den här omröstningen
Sidan 27 av 39 FörstaFörsta ... 171819202122232425262728293031323334353637 ... SistaSista
Resultat 391 till 405 av 571

Ämne: Sexualiteter

Erfaren medlem vilowens avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av __Sjufyrasju Visa inlägg
    Vi är väldigt lika du och jag!
    jaså? badabam.
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rosorochmain Visa inlägg
    Jag tror att man kan känna på sig själv vad man är och inte är, om man nu är någonting.
    För att bli personlig så vet jag inte vad jag skulle definiera mig själv som, någon mellanting mellan hetero och bisexuell kanske. Och jag vet ett flertal som har samma "problem".. Alltså jag känner inget behov av att ha en benämning på vilken sexuell läggning jag har, jag vet vad jag tänder på och inte. Tyckte bara att det skulle vara roligt att höra vad andra tycker
    Du är musiken

Blogg

Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Det är lite lustigt uttryck det där med "sex utan känslor". Känslor är ju alltid inblandade, även om man inte är förälskad i personen i fråga. Det är ju inte totalt känslokallt, någon sorts känsla finns ju alltid vad än vi människor gör.
    Kåthet, om inte annat?
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    jaså? badabam.
    Oja, om du nu var seriös?
    Du är musiken

Blogg

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Det är lite lustigt uttryck det där med "sex utan känslor". Känslor är ju alltid inblandade, även om man inte är förälskad i personen i fråga. Det är ju inte totalt känslokallt, någon sorts känsla finns ju alltid vad än vi människor gör.
    Ja, det är ju en grov förenkling. Man tycker ju ändå om personen på något plan, sedan så är det så, åtminstone för mig att man inte alltid har tillräckligt med känslor för någon att man vill ha något mer än sex.

Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

På tal om bisexualitet har jag en fråga.
    När tycker ni att man är bisexuell?
    När man har sex med någon av samma kön eller när man kan tänka sig att inleda ett förhållande med en person av samma kön?

(säg nu inte att dessa två alltid följs åt, man kan ha sex med personer man inte vill ha ett förhållande med, bara för att klargöra det)
    När man känner att man är det, skulle jag svara på den frågan. Antingen när man blir kär i en av samma kön, när man blir attraherad av en av samma kön eller både och. Man kanske bara kommer på det helt plötsligt. Jag anser inte att man måste räkna sig som bisexuell (eller homosexuell för den delen) bara för att man har haft sex med någon av samma kön.
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Kåthet, om inte annat?
    Jo precis... tycker bara att det är lite lustigt att kalla det för "sex utan känslor".

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Staffan747
    Guest

Standard

Egentligen är jag okej med det mesta, låt folk ha vadfan dom vill för sex så länge det inte skadar någon psykiskt eller fysiskt mot dens egen vilja.
    ... Med ett undantag, jag kan överhuvudtaget inte se vad som är tändande i att ligga med tjocka människor, tjocka människor borde helt enkelt inte få ligga.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Gör som jag och kategorisera dig som en heterosexuell som inte säger nej till en snygg brud då och då som variation?
    Japp, det lät bra! =)
    Du är musiken

Blogg

Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Oja, om du nu var seriös?
    Klart att jag var seriös.
    - Jonathan Safran Foer

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Egentligen är jag okej med det mesta, låt folk ha vadfan dom vill för sex så länge det inte skadar någon psykiskt eller fysiskt mot dens egen vilja.
    ... Med ett undantag, jag kan överhuvudtaget inte se vad som är tändande i att ligga med tjocka människor, tjocka människor borde helt enkelt inte få ligga.
    Haha! Hoppas någon hoppar på dig nu och blir riktigt provocerad

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Reg.datum
    May 2007

Standard

Och det får du gärna ha ett FINT argument för
    Låter lite som att du inte tycker att de av någon anledning förtjänar det?
    Du behöver faktiskt inte titta om det äcklar dig MOAHAHAHA
    Du är musiken

Blogg

Erfaren medlem moongirls avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard

fan, staffan
    du som började så bra
    skäms!
    Signatur.

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Ey mannen, glöm inte att definiera tjock.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Ok, inte så najs med wikipedia som källa men det får väl duga. Sen så skiljer de ju på pedofiler som lever ut sin parafili och såna som inte gör det. Jag är inte en mördare bara för att jag fantiserar om det. Vet inte alls om det är samma sak, men så skulle jag resonera.

Sidan 27 av 39 FörstaFörsta ... 171819202122232425262728293031323334353637 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •