Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
För att bli personlig så vet jag inte vad jag skulle definiera mig själv som, någon mellanting mellan hetero och bisexuell kanske. Och jag vet ett flertal som har samma "problem".. Alltså jag känner inget behov av att ha en benämning på vilken sexuell läggning jag har, jag vet vad jag tänder på och inte. Tyckte bara att det skulle vara roligt att höra vad andra tycker![]()
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
När man känner att man är det, skulle jag svara på den frågan. Antingen när man blir kär i en av samma kön, när man blir attraherad av en av samma kön eller både och. Man kanske bara kommer på det helt plötsligt. Jag anser inte att man måste räkna sig som bisexuell (eller homosexuell för den delen) bara för att man har haft sex med någon av samma kön.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Egentligen är jag okej med det mesta, låt folk ha vadfan dom vill för sex så länge det inte skadar någon psykiskt eller fysiskt mot dens egen vilja.
... Med ett undantag, jag kan överhuvudtaget inte se vad som är tändande i att ligga med tjocka människor, tjocka människor borde helt enkelt inte få ligga.
- Jonathan Safran Foer
Ok, inte så najs med wikipedia som källa men det får väl duga. Sen så skiljer de ju på pedofiler som lever ut sin parafili och såna som inte gör det. Jag är inte en mördare bara för att jag fantiserar om det. Vet inte alls om det är samma sak, men så skulle jag resonera.