Därför att om någon lever ut den dragningen så blir någon annan skadad. Precis lika mycket som att någon går runt och känner stor lust att skjuta okända kvinnor på rastplatser. Eller att spärra in sina döttrar i källare i 34 år...
Lever de ut de känslorna så blir någon skadad...
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Om något är naturligt eller ej har ju ingenting med att göra huruvida man gillar det eller ej, eller om man tycker det är rätt eller fel. Jag hatar att solen går ned så tidigt på vintern och jag tycker att det kunde vara på nåt annat sätt, men sådan är verkligheten och det är bara att leva med den. På samma sätt är både homosexualitet och pedofili och alla andra böjningar naturliga, oavsett om det är bra eller dåligt. Homosexualitet skadar ingen till skillnad från pedofili, därför är det ganska enkelt att göra en åtskillnad i lagstiftningen. Utöver det är det väl inte så mycket att snacka om?
http://foto.stilren.se - portfolio
¤ Sexual preferences and deviant arousal ... While most adults show a preference for consenting sexual contact with other adults (of the opposite or same sex), some have preferences for children and others for sexual contact that is coerced. This is generally thought to be the result of a learning process.
Tolka det hur ni vill, baserat på ytterligare litteratur jag har läst är jag övertygad om att det rör sig om just en felinlärning om man blir upphetsad av att tvinga någon annan till sex, vare sig det är ett barn eller en annan vuxen.
Sometimes I feel so sick at the state of the world I can't even finish my second apple pie.
Jaha så nu bestämmer du åt en annan människa att om den är pedofil så har den sex med barn? Trots att pedofili betyder sexuell dragning till barn, men visst sätt dina egna betydelser på saker, det ska jag också börja göra från och med nu betyder "Hacka gurka" samma sak som att dansa balett på plattan
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt