Jag tycker allt sex är bra om ingen blir skadad båda är med på det!
Alltså är sex med djur inte okej eftersom dom inte kan säga ifrån.
Barn är inte heller okej eftersom barn inte är könsmogna/intresserade och då kan vi anta att dom inte vill.
Om nån skulle ha sex med en pinne eller annan pryl så är ju pinnen inte levande och därför är det ok...
Det är klart att människor är byggda för att ha sex man-kvinna, men så tänker inte jag eftersom att det är ju mer en fråga om vad man vill, alla heterosexuella skaffar ju inte tio barn och tycker att meningen med livet är att föröka sig.
Sen finns det ju homosexuella som vill ha barn och det är ju lite besvärligare då. Men jag tycker inte att något är mer rätt eller fel så länge ingen blir skadad som sagt.
Jag måste faktiskt säga att jag inte går oberörd förbi två killar/tjejer som hånglar upp varandra här och där. Sen skulle jag aldrig i hela mitt liv låta dom märka att jag blev berörd. Det känns bara onödigt.
Ja, kanske för det du ville få fram men det kanske gjorde att några andra inte anklagar mig för att vara en känslokall idiotisk subba som det känns som att jag framställer mig själv som iom den här tråden.
I made it, stolt Embelie.
Ja, jag trodde faktiskt att det var ett otrevligt inlägg från din sida, det var inte meningen. Och ja, därav blev mitt svar förmodligen jävligt otrevligt tillbaka vilket inte heller var meningen, egentligen. Jag ber alltså om ursäkt för först ett missförstånd och sedan för ett dåligt uppförande.
Okej. Jag accepterar att du tycker annorlunda och att jag och mina lika är äckliga så länge du inte på något sätt diskriminerar hb-personer. För ärligt talat finns det sex som jag också tycker är äckligt men jag håller bara käften om det för att jag vet att det inte är fel utan bara en personlig åsikt jag har.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Jag tycker inte att lider är ett bra ordval i frågan.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Så nu har jag röstat på hetero
Fast samtidigt känns det dumt att vara sådär himla bestämd, jag går ju inte runt och tänker "okej nu är jag hetero nu ska jag leta tjejer". Det blir ju som det blir liksom, ibland föreställer jag mig t.o.m att alla egentligen skulle kunna vara bisexuella. Säg t.ex. att man blir kär i en kille som ser ut precis som en tjej men sedan säger att han är kille. haha hoppas ni fattar. Egentligen tycker jag inte att det spelar någon roll, jag är öppen för det mesta på det sättet. Jag skulle inte känna mig fel om jag blev kär i en kille t.ex, även om det aldrig kanske händer och fast jag inte attraheras av killar såvida de inte är väldigt feminina eller nåt. Det här kanske blev jävligt rörigt men aa....