Visa resultat för omröstning: Vilken sexuell läggning alternativt parafili lider du av?

Antal röster
109. Du får inte rösta i den här omröstningen
Sidan 15 av 39 FörstaFörsta ... 5678910111213141516171819202122232425 ... SistaSista
Resultat 211 till 225 av 571

Ämne: Sexualiteter

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Ok, så nu tycker du bara att det är... "ofräscht"?
    För att jag försöker gå ifrån begreppen i DISKUSSIONEN betyder inte det att jag har ändrat åsikt. Om jag skulle säga att det är både onaturligt och ofräscht, låter det bättre då?

Jag antar att det var bla mig du menade när du bad "vissa" att öppna sina sinnen. Känns inte helt kosher eller, då handlar det inte bara om våra åsikter längre.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Erfaren medlem sundance_dannes avatar
    Reg.datum
    Sep 2002

Wink Normalt/Onormalt???

Citat Ursprungligen postat av __Sjufyrasju Visa inlägg
    För att du själv inte kan definiera normalt/onormalt osv. Men den diskussionen är over.
    Nu har jag inte hängt med här alls.

Men normalt vs onormalt?

Normal betyder i min värld "utan större avvikelse från det genomsnittliga"
    Då kommer man till frågan vilken mängd som man ska använda för undersökningen, vad som menas med en större avvikelse, osv osv.

Ska man börja använda normalt/onormalt för att avgöra vad som är acceptabelt/oaccepabelt tycker jag man börjar komma ut på hal is. Utan dubbdäck.
    Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.

Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av spud Visa inlägg
    Jag är lite nyfiken på bisexualitet. Jag har träffat massa människor som bestämt hävdar att ALLA människor innerst inne är bisexuella. Om det finns någon här som anser att det är så, så får den personen gärna komma med en förklaring till varför det skulle vara på det sättet.
    Här har du en! (:

Jag tror, som många andra, att det är personligheten man blir kär i och inte saken personen har mellan benen. Jag tycker att det lätt kan kännas lite trångsynt och löjligt när personer säger "ja, hon är så jävla snygg, synd att jag är hetero" och sånt. Om man kan attraheras av båda könen borde man väl se sig själv som bisexuell?

Vidare så tror jag att många heteros och kanske även homos inte kan se sig själv bli kär i ett visst kön, att man liksom inte vill kännas vid den rollen hos sig själv.

Jag själv vill gärna påstå att det hela är en skala, där ingen punkt är 100% hetero och ingen punkt är 100& homo. Visst kan någon falla för tjejer till 100% just nu, men jag tror att det kan ändras i och med olika perioder i livet.

Sen så påstår jag inte på något vis att alla kan känna dragningskraft till samma kön/det motsatta könet, men jag tror att alla har förmågan att kunna det, hur lite det än är. Det handlar om att känna sig själv. Jag påstår att man aldrig kan säga "jag är hetero för all min framtid och därmed basta", eller samma sak om homo.

Jag hoppas att du blev en smula klokare på detta!
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av sundance_danne Visa inlägg
    Nu har jag inte hängt med här alls.

Men normalt vs onormalt?

Normal betyder i min värld "utan större avvikelse från det genomsnittliga"
    Då kommer man till frågan vilken mängd som man ska använda för undersökningen, vad som menas med en större avvikelse, osv osv.

Ska man börja använda normalt/onormalt för att avgöra vad som är acceptabelt/oaccepabelt tycker jag man börjar komma ut på hal is. Utan dubbdäck.
    Jag har inte sagt något alls om de orden, det jag menade var ett embelies argument föll när hon använde dessa ord och sedan inte kunde definiera dem.
    Du är musiken

Blogg

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Tack Julia.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag erkänner! Jag blir förälskad i killars åderpålar...

Skönt att ha berättat det nu.
    Blogg

Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Jag har inte sagt något alls om de orden, det jag menade var ett embelies argument föll när hon använde dessa ord och sedan inte kunde definiera dem.
    Jara för att jag citerar dig betyder väl det inte på att jag anmärker på dig?
    Jag bara plockade upp tråden där du lämnade den, för att typ döda diskussionen.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Eh, har jag verkligen sagt att jag inte KAN definiera dom orden? Jag vill minnas att jag definierade onaturligt en gång i början. jag definierade inte hela linan ut eftersom det kändes jävligt onödigt när jag samtidigt ville komma ifrån begreppen...

Dock skulle jag vilja påstå att man egentligen inte kan definiera orden, ingen kan det. Så ja, jag går emot mig själv här en smula. Det handlar inte om hur mycket kunskap man besitter. Det handlar bara om vad man tycker och tänker.
    Blogg

Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Embelie Visa inlägg

Jag tänkte nästan att det var fallet. Då har vi det utrett, i alla fall!
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Grymt underskattat vidrigt ord!

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

För att jag försöker gå ifrån begreppen i DISKUSSIONEN betyder inte det att jag har ändrat åsikt. Om jag skulle säga att det är både onaturligt och ofräscht, låter det bättre då?
    Varför vill du gå ifrån dem då?
    Om du ska använda begreppet "onaturligt" måste du definiera det.
    Eller förklara om du tycker det är äckligt med allt vi människor gör som kan tolkas som onaturligt, och också förklara hur du kommer fram till att något är onaturligt.

Jag antar att det var bla mig du menade när du bad "vissa" att öppna sina sinnen. Känns inte helt kosher eller, då handlar det inte bara om våra åsikter längre.
    Jo, så klart bl a dig eftersom du är trångsynt.
    Kosher? Känns det inte rätt att jag vill säga till folk att öppna sina sinnen?
    Och jo, det handlar om åsikterna.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Reg.datum
    Sep 2002

Standard

En förstorad och förvrängd klitoris med ringar av svällkroppar och ett urinrör i mitten (inte alltid dock...) som pumpar säd.

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av sundance_danne Visa inlägg
    Jara för att jag citerar dig betyder väl det inte på att jag anmärker på dig?
    Jag bara plockade upp tråden där du lämnade den, för att typ döda diskussionen.
    Haha okej

Eh, har jag verkligen sagt att jag inte KAN definiera dom orden? Jag vill minnas att jag definierade onaturligt en gång i början. jag definierade inte hela linan ut eftersom det kändes jävligt onödigt när jag samtidigt ville komma ifrån begreppen...

Dock skulle jag vilja påstå att man egentligen inte kan definiera orden, ingen kan det. Så ja, jag går emot mig själv här en smula. Det handlar inte om hur mycket kunskap man besitter. Det handlar bara om vad man tycker och tänker.
    Jag ber om ursäkt, läste inte igenom tråden riktigt då.. men jaa det gör du, lite i alla fall.
    Du är musiken

Blogg

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Varför vill du gå ifrån dem då?
    Om du ska använda begreppet "onaturligt" måste du definiera det.
    Eller förklara om du tycker det är äckligt med allt vi människor gör som kan tolkas som onaturligt, och också förklara hur du kommer fram till att något är onaturligt.

Jo, så klart bl a dig eftersom du är trångsynt.
    Kosher? Känns det inte rätt att jag vill säga till folk att öppna sina sinnen?
    Och jo, det handlar om åsikterna.
    Men snälla, hela grejen just nu handlar om att jag försökte/försöker gå ifrån begreppen. Jag definierade homosexualitet som onaturligt. Läs längre bak jag tänker då rakt inte länka ett enda inlägg till dig. Det orkar jag inte...

Okej, för mig handlar det om lite mer än bara sinnen. Jag kanske tog illa vid mig rent av. Men det är väl rätt antar jag, eftersom jag är så jävla trångsynt. Sorry.
    Blogg

Reg.datum
    May 2007

Standard

Haha okej

Jag ber om ursäkt, läste inte igenom tråden riktigt då.. men jaa det gör du, lite i alla fall.
    Jaja må så vara. Men du visade nästan vårtgården på kentforumet!!!

Åh hihi
    Blogg

Sidan 15 av 39 FörstaFörsta ... 5678910111213141516171819202122232425 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •