Sidan 39 av 60 FörstaFörsta ... 293031323334353637383940414243444546474849 ... SistaSista
Resultat 571 till 585 av 887

Ämne: "999"

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

This just in: Den är uppe nu.
    Fast ingen b-sida. Hoppas på fysiska singeln då.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Det är lite konstigt att dom inte går ut med nån info om det är b-sidor eller inte. Vore ju kul att veta innan man beställer en singel för 50 kr.
    Låter säkert gnälligt, men seriöst...vill man inte veta vad man får?
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Du kan inte vara speciellt bra på att leta.
    Den postades 21:53 igår.
    eh, jag vet väl. läs mitt inlägg igen.
    tänkte bara på dom som inte hänger här jämt och slänger bort sitt liv på ett internetforum (läs: du).
    försökte bara vara snäll for once! men då får man också äta skit.

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av OWC747 Visa inlägg
    eh, jag vet väl. läs mitt inlägg igen.
    tänkte bara på dom som inte hänger här jämt och slänger bort sitt liv på ett internetforum (läs: du).
    försökte bara vara snäll for once! men då får man också äta skit.
    Men, det framgick ju inte i ditt inlägg alls vad du tänkte, otroligt onödigt med massa personpåhopp.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gustaf-747 Visa inlägg
    Men, det framgick ju inte i ditt inlägg alls vad du tänkte, otroligt onödigt med massa personpåhopp.
    på vilket sätt framgick det inte att infon redan fanns i albumtråden?

Standard

Ni som har hört studioversionen får berätta för oss 1997-artade failures som inte lyckas registrera köp på iTunes hur den låter i förhållande till liveversionen?
    rbroddmark.tumblr.com

Nybörjare
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av OWC747 Visa inlägg
    på vilket sätt framgick det inte att infon redan fanns i albumtråden?
    Dom är nog bara lite allmänt sega, oroa dig inte.. Alla är olika.. Men vi som är tysta förstår dig.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Så otroligt fint att höra hur lika de låter, från singeln och live-videon.
    Men pianot låter mycket bättre på den förstnämnda. Hoppas de kör riktigt piano på sommarturnén.

Standard

Citat Ursprungligen postat av vakær Visa inlägg
    Ni som har hört studioversionen får berätta för oss 1997-artade failures som inte lyckas registrera köp på iTunes hur den låter i förhållande till liveversionen?
    Jag gillar liveversionen bättre, men jag kan inte sätta ord på det. I den nedladdade låten är Joakims röst klar och man hör orden mer tydligt.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av vakær Visa inlägg
    Rätt likt liveversionen.
    Rösten låter högre jämfört med övriga instrument och lite vassare och mer attityd i uttalet, pianot hörs även mkt klarare.
    Men mkt likt.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Erfaren medlem What it feels likes avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Hittar inte på iTunes! Länk?
    En tekopp från de dödas värld

Först ut med skandalerna:
    www.kentbloggen.nu

Reg.datum
    May 2007

Standard

Glöm videon! Pianoslingan är pricken över i:et!

Smygare solitudes avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard

Inte varje dag man loggar in här, även om jag lyssnat på Kent sen 80-talet eller när nu det var då Sveriges bästa grupp dök upp. Eller så ser jag ingen prestige i att tävla i longest Kent fan ever Men iaf, 27:e mars 2012 var en bra dag. Kent visa återigen att de kan skriva de bästa texter som man än kan hitta sig själv i som "svensson" utan att behöva vara Einstein som många vill säga sig vara genom att hitta saker som inte ens Robert Langdon hade gjort samt att "fack" kvittar när det kommer till musik (konst).

Tobbe non stop (och några till) skulle behöva gå vidare. Utveckling främjar, tänk om Black Sabbath släppt Black Sabbath, vartannat år i 42 år, shit va trist det vore för dagens musik. Och tänk om Depeche Mode släppt Violator fler gånger än en, va dålig den skivan skulle vart idag då. Gå vidare utan att passera stopp Bruksmentalitet funkar sällan i strävan mot att gå vidare.

Vill avsluta denna sällsynta inloggning med att säga tack till Kent för en sjukt jävla bra text/låt. Se er runt i Sverige i sommar =)

Kram//Solitude

Standard

Ni som väntade hela timman tills iTunes släppte låten...tänk på det nästa gång nästa gång ni berättar för någon vad ni tycker om den där extra timman vi får när det blir sommar...

Sidan 39 av 60 FörstaFörsta ... 293031323334353637383940414243444546474849 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •