Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Man kan ju undra varför de har arlas standardmjölk framme under inspelningen...
Kolla 1:10 in i videon.
Det är bara ett spel för galleriet det där snacket med dyra årgångsviner...egentligen dricker de mjölk i studion.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
vet inte hur många innan mig som skrivit något negativt för orkar verkligen inte läsa igenom 42 (!!!!!!) sidor redan....sick.
okej, nu till låten. precis i början typ 1/4 del av låtens första lyssning så kändes det lovande. Tyckte om den men sen övergick det till något annat och jag HATAR att vara negativ. Jag VILL hylla och sätta dom på piedestal igen men jag tycker inte om den...alls. Slätstruken och tråkig. Den lämnar inget avtryck ingen känsla och efter 3 lyssningar så är jag inte intresserad av att lyssna på den igen och så ska det ju inte vara, så ska inte kent vara. Jag vill ha tillbaka den känslan som de gav mig när jag började lyssna på dom, att man inte fick nog, deras album gick på repeat hela tiden, tänkte kent, drömde kent, såg kent associationer överallt. Hoppas det kommer några guldkorn på den här plattan ialfl och ber om ursäkt för att jag inte gillade den. Jag tillhör säkert minoriteten.
Singel med ett spår, med andra ord? Mixar? Releasedatum för fysiska släpp? Ursäkta min (vår) framfusighet och tusen-frågor-lek, men utan info blir det lätt spekulatikoner etc.
Skulle vara kanon om ni förtydligade lite kring cd-singel, vinylsingel och albumet. Då CDON, Ginza och Bengans gick ut med förhandsbokningar så var det t.ex. en cd-maxi som kunde bokas och en deluxeversion (verkar plötsligt ha blivit en vanlig digipack?!) av albumet kunde bokas parallellt med standardutgåvan. Väldigt förvirrande (och totala chansningar av nätbutikerna?).
10 låttitalar på albumet är t.ex. utlagda av en norsk näthandlare (se tråden för albumet), stämmer de titlarna eller norrmännen tokchansar bara?
Senast redigerat av kallt kaffe med socker den 2012-03-28 klockan 10:02.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Nu så! Efter att jag avinstallerat och installerat om spotify... Laddningen inför sommaren har börjat!
"Min värld" är som gjord för att spelas live!