Det är korrekt, singeln släpps inte fysiskt förräns senare, jag trodde också den skulle släppas idag men Kents bolag bekräftade att så inte var fallet när vi ringde dit.
Det är korrekt, singeln släpps inte fysiskt förräns senare, jag trodde också den skulle släppas idag men Kents bolag bekräftade att så inte var fallet när vi ringde dit.
Det hade varit kul om låten hade hetat 909 och hade isåfall syftat på deras elektroniska sound som många hatar så varmt
The confusion.
så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.
I förrgår publicerades denna nyhet här på den officiella hemsidan:
Det går även bra att boka singeln 999 som släpps den 28 mars. Den finns som maxi och vinyl 7″.
http://kent.nu/2012/03/26/forhandsbo...k-eller-vinyl/
Så sent som för två dagar sedan på hemsidan: 28 mars och maxi.
Nu info från alla möjliga ställen: 25 april (och inga b-sidor enligt Jocke).
Från det ena till det andra på rekordtid. Utan info någonstans. Känns... lojt och uppgivet.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Jag slår vad om att allt krångel med kents skivor (det brukar, helt ärligt, ofta krångla), handlar om att de (kent, skivbolaget, vem det än må vara) inte vill att låtarna ska läcka i förväg och att de ska dyka upp till olaglig nedladdning innan släppdatumet. Så de drar och drar på att skicka ut skivorna till affärerna och sen sitter man såhär, releasedatum och inga skivor. Har hänt med tidigare släpp med, var det inte någon singel från röd eller epis som tog en himla tid på sig att faktiskt dyka upp i fysiskt format. Finns alltid någon oärlig som jobbar i någon skivaffär som tycker det är spännande att vara först ut att dela låtar innan bandet ens släppt låten.
"Min värld" är som gjord för att spelas live!
Ja, detta börjar kännas lite väl drygt att inte ge nån info om nåt. Infon om att den går att köpa som download kom upp igår i samband med videon till 999. Sen tog jag för givet att den skulle gå o köpa fysiskt idag. Men nähä... går den o köpa som download på nåt annat ställe än just Itunes? handlar aldrig på Itunes. Vill hellre köpa genom cdon typ. Bara för o få ner 999 studioversionen, som jag provlyssnat på i Itunes, lät bra! Men snälla Henke elr nån, lite klargörande angående singelsläppet hade inte varit fel.
Och du log genom fräknarna
Med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Fan, shit va ni gnäller. Det gnälls först på att ni inte fick liveversionen i Fredags när skavlan skulle sänts, och nu gnäller ni om att det inte kommer någon b-sida och annat skit. För fan kom ner på jorden lite va? Killarna har jobbat som FAN (tror jag i alla fall) med att göra ännu en ny skiva. Dom FILMADE till och med en liveversion som dom släppte INNAN singeln kom. Sen att iTunes fuckade upp inatt, det där med svensk sommartid som ställde till. Den släpptes efter midnatt vanlig, vintertid. Det blir 0100 sommartid. Gnäll inte på Kent för det. Njut av den här låten nu. Det är 4, FYRA, FOUR, veckor kvar till släpp. Så svårt kan det väl för fan inte vara att vänta. Jag har många, många år älskar Kent, men deras fans här på forumet är bara för mycket. 999 var dock magiskt bra. "Nya Kent" lixom
Är du rädd för spöken? Då borde du inte öppna min spoiler!
Tänkte på det J.Berg skrivit senaste två inläggen i tråden. Menade han att de ska återkomma med mer information?
"Alla ni som frågar om b-sidor (trots att det nyss kommit en helt ny låt): Hold on...
Vi återkommer snart om detta "
"Det kommer inte vara b-sidor på den.
Det var så jag menade."