Sidan 44 av 60 FörstaFörsta ... 343536373839404142434445464748495051525354 ... SistaSista
Resultat 646 till 660 av 887

Ämne: "999"

Medlem Svartermetalisks avatar
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Det är korrekt, singeln släpps inte fysiskt förräns senare, jag trodde också den skulle släppas idag men Kents bolag bekräftade att så inte var fallet när vi ringde dit.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Svartermetalisk Visa inlägg
    Det är korrekt, singeln släpps inte fysiskt förräns senare, jag trodde också den skulle släppas idag men Kents bolag bekräftade att så inte var fallet när vi ringde dit.
    Ok...nån info om detta på hemsidan kanske kunde vara bra...dom lär väl knappast insett detta idag att den inte kommer säljas fysiskt förrän senare???
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Det hade varit kul om låten hade hetat 909 och hade isåfall syftat på deras elektroniska sound som många hatar så varmt
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Erfaren medlem Impulsers avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

The confusion.
    så länge fötterna bär, så länge lungorna kan.

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Det hade varit kul om låten hade hetat 909 och hade isåfall syftat på deras elektroniska sound som många hatar så varmt
    666 hade varit bättre för då hade det blivit löpsedlar på skvallerbladet KENT SATANISTER släpper nytt album med referenser till djävulen. föräldrar bekymrade, alex schulman talar öppet om sitt hat till kent i debatt ikväll

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

I förrgår publicerades denna nyhet här på den officiella hemsidan:

Det går även bra att boka singeln 999 som släpps den 28 mars. Den finns som maxi och vinyl 7″.
    http://kent.nu/2012/03/26/forhandsbo...k-eller-vinyl/

Så sent som för två dagar sedan på hemsidan: 28 mars och maxi.
    Nu info från alla möjliga ställen: 25 april (och inga b-sidor enligt Jocke).

Från det ena till det andra på rekordtid. Utan info någonstans. Känns... lojt och uppgivet.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Tycker i för sig att det finns en hel del här inne som säger vad det tycker om nya låtar, och bra är väl det!
    Sen att man blir kallad dum i huvudet och gnällig om man säger sin åsikt är ju en annan sak...haha.
    jo...de är ju så. det känns som det bästa är att egentligen vara tyst, såvida man inte har nåt bra att säga då

Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av kallt kaffe med socker Visa inlägg
    Känns... lojt och uppgivet.
    Kan hända. Men vi överlever
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Medlem Kevlarjeanss avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Jag slår vad om att allt krångel med kents skivor (det brukar, helt ärligt, ofta krångla), handlar om att de (kent, skivbolaget, vem det än må vara) inte vill att låtarna ska läcka i förväg och att de ska dyka upp till olaglig nedladdning innan släppdatumet. Så de drar och drar på att skicka ut skivorna till affärerna och sen sitter man såhär, releasedatum och inga skivor. Har hänt med tidigare släpp med, var det inte någon singel från röd eller epis som tog en himla tid på sig att faktiskt dyka upp i fysiskt format. Finns alltid någon oärlig som jobbar i någon skivaffär som tycker det är spännande att vara först ut att dela låtar innan bandet ens släppt låten.
    "Min värld" är som gjord för att spelas live!

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kevlarjeans Visa inlägg
    Jag slår vad om att allt krångel med kents skivor (det brukar, helt ärligt, ofta krångla), handlar om att de (kent, skivbolaget, vem det än må vara) inte vill att låtarna ska läcka i förväg och att de ska dyka upp till olaglig nedladdning innan släppdatumet. Så de drar och drar på att skicka ut skivorna till affärerna och sen sitter man såhär, releasedatum och inga skivor. Har hänt med tidigare släpp med, var det inte någon singel från röd eller epis som tog en himla tid på sig att faktiskt dyka upp i fysiskt format. Finns alltid någon oärlig som jobbar i någon skivaffär som tycker det är spännande att vara först ut att dela låtar innan bandet ens släppt låten.
    Så är det säkert. Men jag håller inte riktigt med det fetmarkerade.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Ok...nån info om detta på hemsidan kanske kunde vara bra...dom lär väl knappast insett detta idag att den inte kommer säljas fysiskt förrän senare???
    Ja, detta börjar kännas lite väl drygt att inte ge nån info om nåt. Infon om att den går att köpa som download kom upp igår i samband med videon till 999. Sen tog jag för givet att den skulle gå o köpa fysiskt idag. Men nähä... går den o köpa som download på nåt annat ställe än just Itunes? handlar aldrig på Itunes. Vill hellre köpa genom cdon typ. Bara för o få ner 999 studioversionen, som jag provlyssnat på i Itunes, lät bra! Men snälla Henke elr nån, lite klargörande angående singelsläppet hade inte varit fel.
    Och du log genom fräknarna
    Med tårar i ögonen

Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Medlem R.Karlsens avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Fan, shit va ni gnäller. Det gnälls först på att ni inte fick liveversionen i Fredags när skavlan skulle sänts, och nu gnäller ni om att det inte kommer någon b-sida och annat skit. För fan kom ner på jorden lite va? Killarna har jobbat som FAN (tror jag i alla fall) med att göra ännu en ny skiva. Dom FILMADE till och med en liveversion som dom släppte INNAN singeln kom. Sen att iTunes fuckade upp inatt, det där med svensk sommartid som ställde till. Den släpptes efter midnatt vanlig, vintertid. Det blir 0100 sommartid. Gnäll inte på Kent för det. Njut av den här låten nu. Det är 4, FYRA, FOUR, veckor kvar till släpp. Så svårt kan det väl för fan inte vara att vänta. Jag har många, många år älskar Kent, men deras fans här på forumet är bara för mycket. 999 var dock magiskt bra. "Nya Kent" lixom
    Är du rädd för spöken? Då borde du inte öppna min spoiler!

Medlem Kevlarjeanss avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Så är det säkert. Men jag håller inte riktigt med det fetmarkerade.
    Mitt minne är tyvärr lite av en guldfisks, så jag kan inte rabbla vilka släpp det varit. Och ofta är väl relativt. ;-)
    "Min värld" är som gjord för att spelas live!

Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av R.Karlsen Visa inlägg
    Fan, shit va ni gnäller. Det gnälls först på att ni inte fick liveversionen i Fredags när skavlan skulle sänts, och nu gnäller ni om att det inte kommer någon b-sida och annat skit. För fan kom ner på jorden lite va? Killarna har jobbat som FAN (tror jag i alla fall) med att göra ännu en ny skiva. Dom FILMADE till och med en liveversion som dom släppte INNAN singeln kom. Sen att iTunes fuckade upp inatt, det där med svensk sommartid som ställde till. Den släpptes efter midnatt vanlig, vintertid. Det blir 0100 sommartid. Gnäll inte på Kent för det. Njut av den här låten nu. Det är 4, FYRA, FOUR, veckor kvar till släpp. Så svårt kan det väl för fan inte vara att vänta. Jag har många, många år älskar Kent, men deras fans här på forumet är bara för mycket. 999 var dock magiskt bra. "Nya Kent" lixom
    Ta det lugnt, ta ett Toy..
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Standard

Tänkte på det J.Berg skrivit senaste två inläggen i tråden. Menade han att de ska återkomma med mer information?

"Alla ni som frågar om b-sidor (trots att det nyss kommit en helt ny låt): Hold on...
    Vi återkommer snart om detta "

"Det kommer inte vara b-sidor på den.
    Det var så jag menade."

Sidan 44 av 60 FörstaFörsta ... 343536373839404142434445464748495051525354 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •