kan någon som vet bara svara på om det kommer vara några b-sidor med på singeln man kan köpa på itunes?
annars kan jag lika gärna gå loss på andra säsongen av "breaking bad" och inte sitta här och flukta över internetz
som nån jävla göran lindberg.
Tack kent för ännu en mycket bra låt!
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Imorgon ska 999 köras på repeat hela morgonen. Tack för en grym låt!
Jag får en sjukt skön känsla i kroppen när jag lyssnar på den här låten. Trädgårdsföreningen i augusti 2010, den känslan för den som också var där.
rbroddmark.tumblr.com
Hörde direkt att det var något riktigt, riktigt bra. Blev bättre o bättre för varje lyssning (förutom när jag övergick till hörlurar för att inte störa).
Det som stör mig är att jag inte kan komma på vad låten heter som jag tänker på när jag hör den här, och det finns ju värre saker.
Jag gillar att man hör Markus så mycket, han har en fin röst
Tack kent för att ni är så otroligt bra.
Vågar du vara rädd?
ja, det har du rätt i. MEN om singeln bara skulle innehålla ett spår borde den väl släppas på en CDS och inte CDM?
och inte kosta typ 50 pix på CDON, Bengans, etc. det kan ju visserligen vara så att "999"(endast låten alltså) släpps
digitalt nu inatt och att eventuella b-sidor endast finns på maxisingeln.
jag vet inte men det känns väl inte speciellt troligt att de köttar på med tre remixer på den här låten?
eller så gör de det.
nu framstår man ju som ett bortskämt jävla barn som bara gnäller och vill ha mer när vi precis fått en ny låt. men aja, sue me då.
Det begynte bra, og da den lille "gitar-lyden" kom på 1:38 var det bare å lene seg tilbake og nyte resten! Selv om et virkelig fantastisk refreng mangler, lover det her veldig bra for albumet! Spesielt siden første singel fra en ny Kent-plate sjelden er blant de aller beste sporene på plata! Akkurat der blir nok denne singelen et unntak. Minner litt om 400 slag (som også var 1. spor, så kanskje ikke så rart...) Synes også den minner litt om "Ensammast i Sverige" (fra 4:05 og utover!). Det låter enkelt og greit KENT på sitt beste!![]()