Alltså har vi väntat såhär länge så pallar man några dagar till. Känner jag.
Alltså har vi väntat såhär länge så pallar man några dagar till. Känner jag.
When you can live forever, what do you live for?
Låter misstänkt mycket som en avslutningslåt (på turnen) tycker jag..
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
Det är så skrattretande att vid varje skivsläpp så kommer det någon urblekt fjant som ska köra upp sina åsikter i näsan på oss som råkar gilla det de släpper och ha mage att sedan kalla oss rövslickare. Är du så fastkörd i din rebelliska plattnacke att du inte klarar av att tänka steget längre än med ditt polariserade skitsnack? "Abafanba, jag har fan ba lyssnat på kännt sen innan de existera så ja har ba fan de rätta åsiktera å de såmm sägge annat ä inget annat änn jefvla rövschlickare"
Get a life!
Ja, klart. Samtidigt så sitter de kanske inte heller och trycker på infon för att jävlas utan kanske för att de inte kan ge någon info för tillfället.
Men jag vet inte säkert.
Det rör sig ju inte om hurvida jorden ska gå under eller inte...Då hade jag blivit lite mer stressad! Kanske lite irriterad också. :P
Nej, de hade säkert ingen aning om att det blivit problem i produktionen utan de fick veta det i morse och därför skrev de på sin hemsida att singeln släpps såväl digitalt som fysiskt idag och sen ba "oj, jävlar, blev det inte så? Nä, men orka informera vi låter alla vänta i ovisshet och sen om några dagar/veckor säger vi något om singeln och de kanske får med en b-sida eller två om de är snälla hehehehhe".
Satt och tänkte innan att en öppning med den låten skulle vara fantastiskt. Inledningen på låten är grym. Lite samma känsla som när de öppnade med stenbrott!
Nu kan man ladda ner 999 från cdon. Om nån har missat det
http://downloads.cdon.com/index.phtm...ckid=107906568
Alla var snyggt klädda på videon måste jag säga, de flesta matchade i grått
Och sen vilka grymma gitarrer dom har. Riktigt fin gammal sliten tele custom i sunburst sami hade (undra om det är den 65:an som han har pratat om innan) och jockes martin 000-42 är ju förjävla fin. Roligt att de spelade in videon i en sån replokal också istället för nån stor studio.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson