http://foto.stilren.se - portfolio
sett: shall we dance. wast of time
zathura - älskade den. exakt såna här filmer önskar jag det kom många fler av. obs barnfilm ej för vuxna och inget för oskar-människor.
älska mig imorgon - inte bra. tyvärr. hade hoppats på så mycket mer
elling var ju fantastisk
500 days of summer - helt underbar film. bästa jag sett på mycket mycket länge. tror dock inte alla fattar den men älskar allt med den filmen. de går inte göra en film bättre än så...GRYM. se den!!
ugly truth är wast of time...
just nu så längtar jag ihjäl mig efter: upp![]()
jag har sett deep throat... nåt av det tråkigaste jag sett.
för övrigt så är bang bang orangutang och kocken de sämsta svenska filmerna någonsin.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
hela storyn var så fruktansvärt dålig så även skådespelar insatserna. det fanns inget intressant i filmen...alls. den var döden.
hur kan du inte tycka att den var fullkomligt värdelös? vad fanns det som var bra?
alltså jag tyckte den första var ok dvs natt och dag men 2an var ju horribel...
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Hemmakväll säljer nu den senaste dvd-boxen av Gudfaderntrilogin för futtiga 99,50 kr (199 kr och 50% rabatt). Det gäller boxen The Godfather - The Coppola Restoration, vilken utkom så sent som 2008. Uppfräschad och påfylld med ännu mer bonusmaterial än t.ex. boxutgåvan som utkom 2001.
For the first time, The Godfather and The Godfather II fully restored. All new 5.1 Audio. The Godfather III newly remastered. With all-new dvd supplements.
99,50 kr för stunden, vet dock inte hur länge erbjudandet gäller innan Hemmakväll går upp till 199 kr (som hittat det också) igen.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
I dag har jag sett Vägen. Den var bra och snygg. Men snarare snygg än bra kanske. Den var lite för seg ibland och när det väl hände saker så var det alltid samma typ av situation som utspelade sig. Men ja, väldigt snygg.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey