Jag såg om Moulin Rouge för typ hundrade gången idag, ogillar vanligtvis musikaler men Moulin Rouge är helt underbar
Jag såg om Moulin Rouge för typ hundrade gången idag, ogillar vanligtvis musikaler men Moulin Rouge är helt underbar
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
The book of Eli... sjukt snygg film.. grymma färger och så.
The Soloist kan jag rekommendera!
Sett old boy.... Kan inte rekommendera den. Sjukt besviken.
Men ja jag ska ändå se hämnarens resa och lady vengence...
se INTE: anti christ av lars von trier....
älskar alla hans tidigare men i den här så har han totalt flippat...jävla värdelös stinkande dynga...
även besviken på: prinsessan å grodan samt up inte the air och har du hört talas om morgans? totalt innehållslös slätstruken tråkig film å jessica har aldrig varit fulare...
dock gillade jag: the jane austen bookclub...inget märkvärdigt men tillräckligt bra/underhållande för att hålla kvar intresset till slutet
är de någon här som ska eclipse?![]()
nä...har man sett hostel så har man sett allt...se INTE hostel...
orealistisk...b...dålig...fattar inte vad det är han vill ha sagt med den...
såg även up in the air...hade för höga förväntningar...blev grovt besviken. se istl drunk punch love...lite samma grej men fullkomligt briljant
Jag har inte tänkt se hostel heller...eller Saw... eller the human centiped (eller va fan den heter) Jag var illamående en halv dag efter att jag hört en recension med ett ljudklipp av den på radio... uuuuuuuhhhh
alltså saw är ändå en riktig film med en handling och spänning även om det han utsätter dom för är sjukt...jag tycker 1an och 3an är riktigt bra men sen flippar den i 4an och sen har jag slutat kolla...
tänker inte se några såna sjuka filmer något mer...vägrar...dvs the human centiped, hostel osv...aldrig mer
Jag ser fram emot Troells nästa film "Domen över död man" om den antinazistiske chefredaktören Torgny Segerstedt.
Strunta i att se nya filmer. Se om Jaws igen. Det finns ingen bäst-före datum på den rullen.
Förutom Tigertindra. Du gillar den nog inte.![]()
I'm feeling kinda basic today.
Jag skulle vilja se Romeo + Juliet. (Den med Leonardo DiCaprio) Är den värd?