Snart (10 juli) har Brüno premiär. Ska bli väldigt kul att se Gustaf Hammarstens insats i filmen.
Låt dom komma nu
Eller M, så blir det kentigt också!
Gick in i biosalongen, hela klassen var där. Somnade. Vaknade till då och då, men somnade snabbt om igen. Vaknade i slutet, och nästan hela klassen hade gått. Tror inte att den fick så stort genomslag hos oss, nej :P Visst, den har varit viktig för hur man filmar idrott, men särskilt underhållande tycker jag väl inte att det var. Lyckades dock med konststycket att vakna upp under "de viktiga delarna" som läraren hade pratat om innan, haha!
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
såg ny-släppningen av showgirls...
nostalgi
älskar den och vissa meningar å karaktärer såååå mycket.
obs varning för mycket klyschklysch å b b...
i övrigt så har jag inte sett film på över 1 vecka....fyyyy fan. frustration
Jag såg Nick & Norah's Infinite Playlist häromdan, jättefin och rolig var den. Se!
Såg Broder Daniel Forever igår, såhär tyckte jag om den:
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Såg Titanic igen, bölar alltid när jag ser den. Jag tycker att den är väldigt bra trots att det är en så pampig Hollywood-produktion. Den är välgjord - storslagen utan att bli plastig. Jag tror att det beror mycket på att Winslet och DiCaprio är så himla bra i den. Duktiga skådisar båda två.
Såg Varannan vecka häromdagen, underhållande svensk film. Rekommenderas.
Jag håller med till hundra procent!!! Den bara flippar ur totalt. Och i den där scenen där hon ligger uppe på nån vrakdel och han ligger i vattnet (nollgradigt) i en halvtimme och dillar en massa strunt fast han i verkligheten hade frusit ihjäl efter bara några minuter...första gången jag såg den satt jag bara och muttrade ovetenskapligt för mig själv.
Fast jag tycker fortfarande att den innehåller en av de bästa sexscenerna jag sett fast man inte ser något mer än en hand som gör avtryck på den igenimmade bilrutan... fast jag kanske har för god fantasi![]()
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Nån som är sugen på att se Quentin Tarantinos film "Inglourious Basterds" - när den väl dyker upp?
tycker fortfarande alla som inte sett AntiChrist än borde gå och se den..
jag är litegrann sugen på att gå och tatuera "the three beggars" på ena underarmen efter att ha sett den