Kan någon dra definitionen av "riktiga fans".
Jag förstår problemet, tycker med det är sjukt trist att hamna bakom aslånga människor.. Men det är ju tyvärr som folk har sagt, djungels lag råder och man kan inte förvänta sig att långa människor släpper fram alla oss korta stackare. Det vore väl inte rättvisst för dem heller i längden, fast det är kanske lite onödigt att knuffas sin väg fram.
Hahaha, jag har råkat ut för liknande grej! En kille i min klass tyckte inte att jag får lyssna på kent för att jag inte skär mig. Man bara: hallå! Det är ju verkligen det kent handlar om..
Varför bryr du dig ens om den då?
Du frågar mig vad kärlek är
men jag vet inget om det där
Bara sånt som man kan mäta
kan jag förstå
det där var jag också med om, längst fram till vänster på samma spelning. hon till vänster stod bara där och ibland kunde det hända att hon klappade. sen var det en till höger om mig, som kom dit en halvtimme innan de började. hon hamnade liksom närmare mitten än mig och rörde sig knappt.
alla vill inte klappa. vissa vill stå stilla och njuta eftersom dom känner sig obekväma och dom ska stå och dansa och klappa och röra sig. har man betalat 350:- för att gå vill man nog helst göra som man själv vill under konserten och helst inte bli kallad något så löjligt som "oäka fan" bara för det.
varför ska man välja en plats längre bak för det? man kanske faktiskt vill SE något???
varför står ni inte och dansar längst bak?
det är ganska enkelt
dom som vill se trängs där framme och dom som inte bryr sig om att se så bra står där bak
man kan inte hindra någon som vill se men inte dansa från att stå där framme
Jag bad två tjejer i Lund att sjunga lite tystare,sen ena bara "hehe okej, oj förlåt" medans sen andra bara "ehh?" då vände jag mig och sjöng med i texten lika högt som hon gjorde... då skrek hon tillbaka ännu högre... sen backade jag bak henne sen slog hon mig sen höll vi på sådär lite,sen ställde jag mig på hennes fot,sen blev hon tyst... och man hörde joakim igen... brabra (: det var kul