Sidan 4 av 18 FörstaFörsta 1234567891011121314 ... SistaSista
Resultat 46 till 60 av 265

Ämne: Riktiga fans?!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Kan någon dra definitionen av "riktiga fans".

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Jag förstår problemet, tycker med det är sjukt trist att hamna bakom aslånga människor.. Men det är ju tyvärr som folk har sagt, djungels lag råder och man kan inte förvänta sig att långa människor släpper fram alla oss korta stackare. Det vore väl inte rättvisst för dem heller i längden, fast det är kanske lite onödigt att knuffas sin väg fram.

Citat Ursprungligen postat av idahjertamartin Visa inlägg
    håller med men det jag inte förstår är hur man kan få kent att bli "emo musik". det finns en annan tjej som också lyssnar på kent som ser i praktiskt taget ut som vem som helst, hon klär sig helt normalt om man säger så. läste för ett tag sen i hennes bilddagbok om hur någon hade sagt att kent är emo och att hon kan inte lyssna på dom för att hon ser ut som "en normal unge". undrar bara vart alla får sina konstiga ideer ifrån ;s varför alltid klä sig speciellt beroende på musikstil.

Hahaha, jag har råkat ut för liknande grej! En kille i min klass tyckte inte att jag får lyssna på kent för att jag inte skär mig. Man bara: hallå! Det är ju verkligen det kent handlar om..

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    den här tråden känns väldigt löjlig.........
    Varför bryr du dig ens om den då?
    Du frågar mig vad kärlek är
    men jag vet inget om det där
    Bara sånt som man kan mäta
    kan jag förstå

Erfaren medlem kentads avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av flicka med pärlörhänge Visa inlägg
    När jag var i Gbg 24/11 (ståplats, långt fram till höger) upplevde jag också att en del fans närmast mig mest stod och fotade eller bara stirrade. Inte en en handklapp eller det minsta lilla hopp... Det är väl upp till dem, men lite trist att de blänger surt när en annan hoppar, klappar å sjunger med. För mig är själva poängen med att stå långt fram, att man faktiskt vill vara delaktig.
    Kan bara tala för mig själv, men om jag gick på en spelning med ett band jag inte är så där väldigt stort fan av, skulle jag vara helt nöjd med att stå lite längre bak.
    det där var jag också med om, längst fram till vänster på samma spelning. hon till vänster stod bara där och ibland kunde det hända att hon klappade. sen var det en till höger om mig, som kom dit en halvtimme innan de började. hon hamnade liksom närmare mitten än mig och rörde sig knappt.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av JuiceEhin Visa inlägg
    Varför bryr du dig ens om den då?
    för att den gör mig irriterad. får man bara skriva om man håller med trådskaparen? ok, sorry.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentad Visa inlägg
    det där var jag också med om, längst fram till vänster på samma spelning. hon till vänster stod bara där och ibland kunde det hända att hon klappade. sen var det en till höger om mig, som kom dit en halvtimme innan de började. hon hamnade liksom närmare mitten än mig och rörde sig knappt.
    alla vill inte klappa. vissa vill stå stilla och njuta eftersom dom känner sig obekväma och dom ska stå och dansa och klappa och röra sig. har man betalat 350:- för att gå vill man nog helst göra som man själv vill under konserten och helst inte bli kallad något så löjligt som "oäka fan" bara för det.

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

för att den gör mig irriterad. får man bara skriva om man håller med trådskaparen? ok, sorry.
    Det är ju lite skillnad på att argumentera och dissa...
    kan jag förstå

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Det är ju lite skillnad på att argumentera och dissa...
    jag har argumenterat också.

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

alla vill inte klappa. vissa vill stå stilla och njuta eftersom dom känner sig obekväma och dom ska stå och dansa och klappa och röra sig. har man betalat 350:- för att gå vill man nog helst göra som man själv vill under konserten och helst inte bli kallad något så löjligt som "oäka fan" bara för det.
    Och vissa vill sjunga med i texterna, men nog fan blir man klankad på för det med.
    kan jag förstå

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

jag har argumenterat också.
    Okej sorry, såg inte det.
    kan jag förstå

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Och vissa vill sjunga med i texterna, men nog fan blir man klankad på för det med.
    du menar stå och vråla någon i örat så man inte ens hör jocke? kanske inte sååå kul.

Reg.datum
    May 2007

Standard

visst det är säkert så. men iallafall då kanske man kan ta en plats lite längre bak för där är det ju lugnare än längst fram.
    förresten har jag inte sagt att man är oäkta fan för det. man kan vara hur mycket fan som helst, utan att ens gå på en enda konsert.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentad Visa inlägg
    visst det är säkert så. men iallafall då kanske man kan ta en plats lite längre bak för där är det ju lugnare än längst fram.
    förresten har jag inte sagt att man är oäkta fan för det. man kan vara hur mycket fan som helst, utan att ens gå på en enda konsert.
    varför ska man välja en plats längre bak för det? man kanske faktiskt vill SE något???
    varför står ni inte och dansar längst bak?
    det är ganska enkelt
    dom som vill se trängs där framme och dom som inte bryr sig om att se så bra står där bak
    man kan inte hindra någon som vill se men inte dansa från att stå där framme

Reg.datum
    May 2007

Standard

varför ska man välja en plats längre bak för det? man kanske faktiskt vill SE något???
    varför står ni inte och dansar längst bak?
    det är ganska enkelt
    dom som vill se trängs där framme och dom som inte bryr sig om att se så bra står där bak
    man kan inte hindra någon som vill se men inte dansa från att stå där framme
    okej jovisst det har du faktiskt rätt i. men ändå

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

du menar stå och vråla någon i örat så man inte ens hör jocke? kanske inte sååå kul.
    Okej, så sånt ska man ta hänsyn till men inte huruvida folk ser eller inte? Jahaja, okej.
    kan jag förstå

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Jag bad två tjejer i Lund att sjunga lite tystare,sen ena bara "hehe okej, oj förlåt" medans sen andra bara "ehh?" då vände jag mig och sjöng med i texten lika högt som hon gjorde... då skrek hon tillbaka ännu högre... sen backade jag bak henne sen slog hon mig sen höll vi på sådär lite,sen ställde jag mig på hennes fot,sen blev hon tyst... och man hörde joakim igen... brabra (: det var kul

Sidan 4 av 18 FörstaFörsta 1234567891011121314 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •