Sidan 74 av 203 FörstaFörsta ... 24646566676869707172737475767778798081828384124174 ... SistaSista
Resultat 1 096 till 1 110 av 3041

Ämne: filmer

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

och min standard varje jul har också varit att se just: tomten är far till alla barn.

ÄLSKAR den filmen

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kevlarsjälen_ Visa inlägg
    Är det någon här som har sett Black Christmas (typ Stilla natt, blodiga natt på svenska)?

Den är värd, va?
    Den är skitbra (om du nu menar 70-tals versionen, inte remaken), nästan bättre än Halloween!
    I'm feeling kinda basic today.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Läggdags Visa inlägg
    Den är skitbra (om du nu menar 70-tals versionen, inte remaken), nästan bättre än Halloween!
    Oj, då ska den garanterat ses!

Förresten. Det skulle vara trevligt med en Filmer som måste ses i juletider-lista i din blogg.

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

någon som sett
    vi hade iallafall tur med vädret.. igen.. ?

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Jag såg Surveillance på dvd idag. Senaste filmen av Jennifer Lynch. Med namnet Lynch följer ganska höga förväntningar, och det var en bra film. Välgjord och ganska våldsam, med en skön twist mot slutet.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem lo-veas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Jag längtar tills Watchmen kommer på bio. Efter att ha sett trailern verkar filmen bli väldigt bra!
    du, min vän i livet

Erfaren medlem Havsänglars avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Och efter att jag sett trailern till The Curious Case of Benjamin Button, så är jag övertygad om att jag kommer tycka om den! Kom på bio nu nu NU.
    "If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
    The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey

Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Såg Maria Larssons eviga ögonblick precis. Hur kunde jag lägga ut 100 kronor på det där? Förstår inte vad folk tycker är otroligt med den filmen. Visst, Maria Heiskanen gjorde sin roll jättebra, men själva filmen? Tråkig och förutsägbar. Fotot som var draget till sepia i färgen, utfrätt i färgerna och lite pålagda repor. Till och med fotot var förutsägbart! Är så väldigt besviken.
    The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2006

Standard

Såg The Royal Tenenbaums för andra gången idag. Den är bra. Grymt bra faktiskt.

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Ha ha, ja Royal tennenbaums är speciell. Klart unik blandning av allvar och komik. Visste inte riktigt vad jag skulle tycka, men helt klart är den värd att se, även en andra gång kan jag föreställa mig.
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Var på bio och såg Twilight idag. Den var under mina förväntningar. Alltså, jag tyckte väl inte att den var dålig, men den var inte särskilt bra heller. Det kändes som att den var filmad på ett sätt som man filmer typ ... TV-serier. Att se det på bio var inte så snyggt, nej. Robert Pattinson gjorde i alla fall att jag kände mig nöjd när jag gick ut ur biosalongen, han var duktig. Och snygg, haha. Alltså, en helt okej film, gullig och sådär, men inte riktigt min typ av film.

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Lost in Translation är ju helt fantastisk. Kan bara citera Andres Lokko:

"Så ömsint rolig, vacker och älskvärd att jag faktiskt saknar ord för att beskriva hur mycket jag tycker om den"

Erfaren medlem Ett öde värre än dödens avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Såg Maria Larssons eviga ögonblick precis. Hur kunde jag lägga ut 100 kronor på det där? Förstår inte vad folk tycker är otroligt med den filmen. Visst, Maria Heiskanen gjorde sin roll jättebra, men själva filmen? Tråkig och förutsägbar. Fotot som var draget till sepia i färgen, utfrätt i färgerna och lite pålagda repor. Till och med fotot var förutsägbart! Är så väldigt besviken.
    Ja smaken är som baken. Delad. Men så var jag lite kär när jag såg den också.

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg
    Ha ha, ja Royal tennenbaums är speciell. Klart unik blandning av allvar och komik. Visste inte riktigt vad jag skulle tycka, men helt klart är den värd att se, även en andra gång kan jag föreställa mig.
    Oh, den är ju så überfantastisk för att citera Embrace

Den är grafiskt snygg, bildmässigt snygg, klädmässigt, musikaliskt och humorn är mitt i prick, för mig i alla fall

Erfaren medlem lo-veas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Lost in Translation är ju helt fantastisk. Kan bara citera Andres Lokko:

"Så ömsint rolig, vacker och älskvärd att jag faktiskt saknar ord för att beskriva hur mycket jag tycker om den"
    Lost in Translation är verkligen grymt bra!
    du, min vän i livet

Sidan 74 av 203 FörstaFörsta ... 24646566676869707172737475767778798081828384124174 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •