Hoppas alla ser den suveräna dokumentären om den störste av dem alla:
Marlon Brando!!
Ett geni på alla sätt och vis. Vilken känsla och vilket intellekt!
Ren passion.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
I'm feeling kinda basic today.
Åh!!! A lovesong for Bobby Long!!! Se den, se den, se den!!!
längesen jag såg en film som jag tyckte var så bra och fint berättad.
Till skillnad från Australia som jag såg igår och som jag bara tyckte tog i för mycket - Alldeles för överdriven i sin iver att beröra varje tänkbart scenario som skulle tänkas kunna uppkomma i den historian... Toppat med lite flådiga krigsscener och gråtmilda hjältehistorier.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Ikväll ska jag nog se Manhattan med Woody Allen.
inget.
Igar sag jag Den nya manniskan. Vilken stark film, fast inte sa popular pa IMDB.
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp
Var på bio häromdagen och såg Public enemies.
Mycket pangpang och en alltid lika bra Johnny Depp.
Kikade på Låt Den Rätte Komma In inatt. Äcklig film, fast inte lika skrämmande som jag hade tänkt mig. Tur att de skippade slutet från boken iaf
Men riktigt snyggt foto iaf.
Mr Orange
var på baksmällan igår. den blir godkänd men ja blev faktiskt lite besviken hade hoppats på åtminstone en 4a eller kanske tom en 5a...mina vänner sa att de hade skrattat non stopp hela tiden. jag tyckte den enda behållningen var den konstiga killen.
sambo gav den dock en stark 4a så den är kanske mer för killar...
det är ialfl en helt okej film att se en söndag när man är bakis...![]()
Sen finns det ju grader i hur man dubbar också. Jag såg en film i Polen en gång (minns ej vad den hette) där samma gubbe dubbade alla röster, även de kvinnliga skådespelarnas. Det var känsla för feeling det (not..)
Fast dubbningskostnaden blir förmodligen billigare så...
se aldrig: älskar, älskar inte. låt dig inte luras av skådespelarna...den SUGER!
så även: love dont cost a thing...
jag ser alldeles för mycket skit film
såg även: the wrestler och nä..blev inte imponerad. har stora förhoppningar på milk och även brüno