haha. har inte sett den andra. å andra sidan har jag väl bara sett tio filmer det här året. och det är trevligt att man pratar om andra som "hon" eller "småbarn". visar hur mycket respekt och uppfostran man har. undrar vem dom riktiga småbarnen är...![]()
Alltså jag har alltid lärt mig att det är fel att säga så. men jag är inte arg på dig på något sätt.
Att de är klassiker vet jag, men det lilla jag faktiskt har sett övertygade inte. Jag såg de gamla Star Trekfilmerna när jag var mindre och tyckte de var lite mörka och läskiga (vilket jag antagligen inte skulle tycka om jag såg dem idag), men de avsnitt jag har sett från Star Wars kändes mest töntiga.
Annars såg jag precis River of no return med Marilyn Monroe. Jag kan ärligt säga att det var en av de sämsta filmer jag sett i mitt liv. Usla specialeffekter, överspelande skådisar, ett manus med rejäla luckor och illa tajmade musiksekvenser. Huh, filmkonsten har som sagt tagit sig en bit sen 50-talet.
http://foto.stilren.se - portfolio
Någon som har sett Das Experiment? är den värd att se?
Sláinte Mhath!
nu sett 3 filmer av charlize theron. monster, head in the clouds och north country
har tyckt om alla...mycket. hon är ju duktig som skådis...
igår såg jag även: college av de som gjorde waiting.
kan inte förstå hur någon kan göra en så grym film som waiting för att följa upp med en så kass som: college. inte värd att se. se old school isfl istl...
de är ju samma som med timmarna. film nummer två var: evening. å besvikelsen var sjukt stor över att se en film som evening efter att ha sett timmarna.
jag har typ sett dom. eller några iaf. men har ingen koll. det är väldigt många år sen... och sen lägger jag inte på minnet så mycket heller... alltså jag kommer ihåg lite. men den filmen tog en av mina kompisar, som är ett par år äldre än mig med sig till en av våra filmkvällar. och vi har ganska dålig humor så alla tyckte det var jättebra.
Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!
http://foto.stilren.se - portfolio
såg precis: gangs of new york. önskar jag kunde fått de timmarna ogjorda...
skitfilm...
Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!