Visa resultat för omröstning: Vilken sexuell läggning alternativt parafili lider du av?

Antal röster
109. Du får inte rösta i den här omröstningen
Sidan 22 av 39 FörstaFörsta ... 121314151617181920212223242526272829303132 ... SistaSista
Resultat 316 till 330 av 571

Ämne: Sexualiteter

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Varför överhuvudtaget använda begreppet "naturligt". Det är moral vi snackar, Använd folkvett for fucks sake..
    Men folkvett är inte intressant i sig, det är varför folkvettet är som det är som är det intressanta. Alla har ju uppenbarligen inte samma folkvett heller.

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Att ni ens diskuterar detta nonsens om "fontanellsex", undergräver all er seriositet tills ni påvisar några fakta om vad det är.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Embelie Visa inlägg
    Jag tycker också att det är vidrigt och jag skulle mer än lätt vilja påstå att det är onaturligt. Men det vore kul om någon annan, typ THE PLAGUE eller någon annan ur motståndsrörelsen kunde uttala sig här. Jag är osäker på att någon faktiskt skulle säga rakt upp och ner att fontanellsex är något som sker i naturen och därför naturligt. Haha, vi kommer aldrig komma undan dessa farliga begrepp.

Jag har sökt och jag får inte ens fram vad en person som utför och alltså gillar fontanellsex heter eller kallas för. Kanske inte är så poppis after all.
    Om det är förklaringen till hur man kan se samkönat sex men inte fontanellsex som okej så kan jag ju säga lite det också, att en person som utövar detta förgriper sig på spädbarn och (edit: förmodligen) skadar barnet mot dess vilja. Hade man kunnat ha fontanellsex med en vuxen person och denna gav sitt eget medgivande till detta så skulle jag inte lägga näsan i över huvudtaget. Som Sofia sa tidigare, det är skillnad på att äcklas av någonting och att uttala det.
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Det verkar som om det finns någon slags allmän definiering på vad naturligt är. För mig är naturligt och normalt ungefär samma ord och betyder alltså ungefär samma saker.

Jag tycker egentligen visst att man kan använda alla dessa begrepp i en diskussion, bara alla förstår att definitionerna kan variera från person till person, vilket bara är bra tycker jag. Annars skulle världen vara jävligt platt och tråkig.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Att ni ens diskuterar detta nonsens om "fontanellsex", undergräver all er seriositet tills ni påvisar några fakta om vad det är.
    Vi vet vad det är men hittar ingen korrekt benämning på personen som utför själva fontanellsexet och vilken kategori det tillhör
    Du är musiken

Blogg

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Varför överhuvudtaget använda begreppet "naturligt". Det är moral vi snackar, Använd folkvett for fucks sake..
    Tack, precis så. Det blir ett meningslöst begrepp eftersom ingen kan definiera det. Om man inte anser att allt är naturligt anser man alltså att det finns saker som inte är naturliga, och vad är dom då egentligen? Om man istället anser att ingenting är naturligt så blir ju ordet också helt tomt på innehåll. Det blir så ointressant.

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jago Visa inlägg
    Men folkvett är inte intressant i sig, det är varför folkvettet är som det är som är det intressanta. Alla har ju uppenbarligen inte samma folkvett heller.
    Att det ens disskuteras huruvida det är okej eller inte att knulla lik visar ju på att det är tomrum på folkvett här.. För att inte nämna den där andra sjuka fetishen någon tog upp, tänker inte ens skriva det igen..

Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Att det ens disskuteras huruvida det är okej eller inte att knulla lik visar ju på att det är tomrum på folkvett här.. För att inte nämna den där andra sjuka fetishen någon tog upp, tänker inte ens skriva det igen..
    Det har väl aldrig diskuterats huruvida det är rätt eller fel? Bara om det är naturligt eller inte. Annars får du gärna länka till inlägget/inläggen du syftar på.

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Det verkar som om det finns någon slags allmän definiering på vad naturligt är. För mig är naturligt och normalt ungefär samma ord och betyder alltså ungefär samma saker.
    Okej, då vet jag. Själv tolkar jag "naturligt" som att man anser att det är från gud givet och följer naturens regler ungefär. Och det som inte är naturligt bryter mot det. Men då vet jag i alla fall vad du menar

Last.fm

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Kul att det är 8 tjejer som är bi men inte en enda kille.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Hehe kanske skulle ha placerat mig där istället med tanke på min "öppna" inställning. Jag tror många tjejer som tänker som jag kallar sig bisexuella även om dom aldrig haft ihop det med någon tjej. Hänvisar till tidigare inlägg om du inte vet hur jag renoserar, jag tycker ungefär som Rosorochmain.

Last.fm

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Jag tycker egentligen visst att man kan använda alla dessa begrepp i en diskussion, bara alla förstår att definitionerna kan variera från person till person, vilket bara är bra tycker jag. Annars skulle världen vara jävligt platt och tråkig.
    Så att vara normal är något eftersträvansvärt?
    Sjukt tråkigt liv...
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Tror resultatet ljuger med tanke på att omröstningen är öppen..

Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Det är ju ännu roligare (?), märkligare säger jag, att ingen är homosexuell. Trots att över 10 % av befolkningen är det. Är det för att ni homosexuella definierar er som bi?

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Hehe kanske skulle ha placerat mig där istället med tanke på min "öppna" inställning. Jag tror många tjejer som tänker som jag kallar sig bisexuella även om dom aldrig haft ihop det med någon tjej. Hänvisar till tidigare inlägg om du inte vet hur jag renoserar, jag tycker ungefär som Rosorochmain.
    Jag har läst vad du tyckte. Funderar bara på om det är lättare för en tjej att ta steget ut och säga att man är bi och inte bara "men jag är öppen för förslag och kan testa det som dyker upp om det är intressant."
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Sidan 22 av 39 FörstaFörsta ... 121314151617181920212223242526272829303132 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •