Att ni ens diskuterar detta nonsens om "fontanellsex", undergräver all er seriositet tills ni påvisar några fakta om vad det är.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Om det är förklaringen till hur man kan se samkönat sex men inte fontanellsex som okej så kan jag ju säga lite det också, att en person som utövar detta förgriper sig på spädbarn och (edit: förmodligen) skadar barnet mot dess vilja. Hade man kunnat ha fontanellsex med en vuxen person och denna gav sitt eget medgivande till detta så skulle jag inte lägga näsan i över huvudtaget. Som Sofia sa tidigare, det är skillnad på att äcklas av någonting och att uttala det.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Det verkar som om det finns någon slags allmän definiering på vad naturligt är. För mig är naturligt och normalt ungefär samma ord och betyder alltså ungefär samma saker.
Jag tycker egentligen visst att man kan använda alla dessa begrepp i en diskussion, bara alla förstår att definitionerna kan variera från person till person, vilket bara är bra tycker jag. Annars skulle världen vara jävligt platt och tråkig.
Tack, precis så. Det blir ett meningslöst begrepp eftersom ingen kan definiera det. Om man inte anser att allt är naturligt anser man alltså att det finns saker som inte är naturliga, och vad är dom då egentligen? Om man istället anser att ingenting är naturligt så blir ju ordet också helt tomt på innehåll. Det blir så ointressant.
Kul att det är 8 tjejer som är bi men inte en enda kille.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Hehe kanske skulle ha placerat mig där istället med tanke på min "öppna" inställning. Jag tror många tjejer som tänker som jag kallar sig bisexuella även om dom aldrig haft ihop det med någon tjej. Hänvisar till tidigare inlägg om du inte vet hur jag renoserar, jag tycker ungefär som Rosorochmain.
Det är ju ännu roligare (?), märkligare säger jag, att ingen är homosexuell. Trots att över 10 % av befolkningen är det. Är det för att ni homosexuella definierar er som bi?
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"