Jag tror inte att jag kan rösta på det där. Eller definiera min sexualitet. Jag ligger med tjejer då och då, men skulle jag välja skulle jag alla gånger hellre ligga med en kille för att jag helt enkelt föredrar det. Har heller aldrig varit kär i en tjej.
Skulle därför vilja påstå att jag är heterosexuell, men gillar att variera mig med en brud då och då om tillfälle ges. Så ser mig inte som bisexuell bara för att jag ligger/legat med tjejer.
Sen så är jag lagd åt det Sadomasochistiska hållet och uppskattar att bli dominerad av en dominant partner genom handklovar, piskor, i vissa fall knifeplay osv. Gillar att bli slagen, helt enkelt. Betyder det att mängder av folk anser att jag är sjuk i huvudet? Det tycker jag är sjukt i huvudet.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Ber om ursäkt. Hade för mig att det stod i en sån här notis i tidningen en gång där de beskriver världen som en by, hade för mig att 11 av de 100 i byn skulle vara homosexuella. Kollade upp det nu och det visade sig vara 2-3%, men bortfallet i undersökningarna är väldigt stort, så det är förmodligen inte helt korrekt. Skulle snarare tro att det ligger uppåt 4-5 %. Men det är fortfarande märkligt att inga kategoriserar sig själva som homosexuella medan nästan 25 % anser sig vara bisexuella.
Kan inte helt säkert säga, men att döma av namnet så låter det som att man har sex med ett spädbarn genom dess fontanell/-er. Stora och lilla fontanellen är områden i kranium som inte växt ihop vid barnets födsel, utan växer ihop först senare. Två runda områden, ett uppe på bakhuvudet och ett lite längre ner i nacken, där hjärnan bara täcks av skinn, alltså.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Hela sidan är full av dravel och till slut förlorar alla begrepp här all sin sting för att ni överanvänder ord som "naturligt" och "unikt"..
Var lättare ifall folk kunde vara mer konkreta, som jag gillar tuttar!