Visa resultat för omröstning: Vilken sexuell läggning alternativt parafili lider du av?

Antal röster
109. Du får inte rösta i den här omröstningen
Sidan 25 av 39 FörstaFörsta ... 151617181920212223242526272829303132333435 ... SistaSista
Resultat 361 till 375 av 571

Ämne: Sexualiteter

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Precis!!!
    Det är hela kontentan av min kritik mot "onormal"-definieringen.
    Det är idiotiskt.
    Nu känns det bara tomt och läskigt.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Erfaren medlem Malin_as avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kevlarsjälen_ Visa inlägg
    Vad menar du med det?
    jag tror att alla har det typ medfött. att alla kan dras till båda könen, men att man bara upplever en viss del. kanske för att man känner så just för det tillfället, tex.

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Cheapo Visa inlägg
    Hmm, jag skulle säga att man är bi när man kan tänka sig att ha sex med samma kön.. Eller ha ett förhållande med samma kön, jaa..
    Men om jag skulle kunna ha sex med en tjej men aldrig inleda ett förhållande med en tjej, är jag bisexuell då? Och ja, jag undrar på riktigt. Fråga inte varför, moahahaha
    Du är musiken

Blogg

Erfaren medlem vilowens avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Jag tror inte att jag kan rösta på det där. Eller definiera min sexualitet. Jag ligger med tjejer då och då, men skulle jag välja skulle jag alla gånger hellre ligga med en kille för att jag helt enkelt föredrar det. Har heller aldrig varit kär i en tjej.

Skulle därför vilja påstå att jag är heterosexuell, men gillar att variera mig med en brud då och då om tillfälle ges. Så ser mig inte som bisexuell bara för att jag ligger/legat med tjejer.

Sen så är jag lagd åt det Sadomasochistiska hållet och uppskattar att bli dominerad av en dominant partner genom handklovar, piskor, i vissa fall knifeplay osv. Gillar att bli slagen, helt enkelt. Betyder det att mängder av folk anser att jag är sjuk i huvudet? Det tycker jag är sjukt i huvudet.
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Clive_Burrs_granne Visa inlägg
    Skitsnack!
    Ge mig en källanvisning.

Det lär väl vara närmare 1-2%
    Ber om ursäkt. Hade för mig att det stod i en sån här notis i tidningen en gång där de beskriver världen som en by, hade för mig att 11 av de 100 i byn skulle vara homosexuella. Kollade upp det nu och det visade sig vara 2-3%, men bortfallet i undersökningarna är väldigt stort, så det är förmodligen inte helt korrekt. Skulle snarare tro att det ligger uppåt 4-5 %. Men det är fortfarande märkligt att inga kategoriserar sig själva som homosexuella medan nästan 25 % anser sig vara bisexuella.

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Jag blir störd på att dessa disskuteras i samband med varandra, med tanke på att endast en av dem är en sexuell läggning, det är väl vad det handlar om från början eller hur?
    Nej, även parafilier är med i diskussionen.

Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kevlarsjälen_ Visa inlägg
    Vad fan är fontanellsex?
    Kan inte helt säkert säga, men att döma av namnet så låter det som att man har sex med ett spädbarn genom dess fontanell/-er. Stora och lilla fontanellen är områden i kranium som inte växt ihop vid barnets födsel, utan växer ihop först senare. Två runda områden, ett uppe på bakhuvudet och ett lite längre ner i nacken, där hjärnan bara täcks av skinn, alltså.
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av __Sjufyrasju Visa inlägg
    Men om jag skulle kunna ha sex med en tjej men aldrig inleda ett förhållande med en tjej, är jag bisexuell då? Och ja, jag undrar på riktigt. Fråga inte varför, moahahaha
    Det är väl lite upp till dig själv. Finns ju de som ser skillnad på bisexuell och biemotionell (dvs du får känslor för båda könen men känner ingen sexuell dragning).
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    Jag tror inte att jag kan rösta på det där. Eller definiera min sexualitet. Jag ligger med tjejer då och då, men skulle jag välja skulle jag alla gånger hellre ligga med en kille för att jag helt enkelt föredrar det. Har heller aldrig varit kär i en tjej.

Skulle därför vilja påstå att jag är heterosexuell, men gillar att variera mig med en brud då och då om tillfälle ges. Så ser mig inte som bisexuell bara för att jag ligger/legat med tjejer.

Sen så är jag lagd åt det Sadomasochistiska hållet och uppskattar att bli dominerad av en dominant partner genom handklovar, piskor, i vissa fall knifeplay osv. Gillar att bli slagen, helt enkelt. Betyder det att mängder av folk anser att jag är sjuk i huvudet? Det tycker jag är sjukt i huvudet.
    Vi är väldigt lika du och jag!
    Du är musiken

Blogg

Staffan747
    Guest

Standard

Hela sidan är full av dravel och till slut förlorar alla begrepp här all sin sting för att ni överanvänder ord som "naturligt" och "unikt"..
    Var lättare ifall folk kunde vara mer konkreta, som jag gillar tuttar!

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    Nej, jag hoppas verkligen inte att någon tycker att du är sjuk i huvudet för det. I sådana fall blir jag uppriktigt oroad. Allt som är ömsesidigt är okej, punkt slut.

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Det är väl lite upp till dig själv. Finns ju de som ser skillnad på bisexuell och biemotionell (dvs du får känslor för båda könen men känner ingen sexuell dragning).
    Okej, så då skulle man kunna säga att jag är bisexuell eftersom jag kan ha sex med en annan tjej men inte biemotionell då jag inte skulle kunna få känslor för en tjej?
    Du är musiken

Blogg

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag blir störd på att dessa disskuteras i samband med varandra, med tanke på att endast en av dem är en sexuell läggning, det är väl vad det handlar om från början eller hur?
    Jo men omröstningen behandlar även andra saker än läggningar.

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Nej jag tror inte på Gud. Du feltolkade. Men jag läste om inlägget nu och det blev lite rörigt. Menar bara att antingen får man kalla allt naturligt eller så är inget naturligt, man får bestämma sig. Men om du vill evisas med att använda ordet i betydelsen "normal" är det helt okej för mig, jag förstår det nu så det är ingen fara.
    Okej. Förlåt att jag brusade upp. Reagerade så på att du gick från en snäll till en brysk Joel. Haha.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Embelie Visa inlägg
    Okej. Förlåt att jag brusade upp. Reagerade så på att du gick från en snäll till en brysk Joel. Haha.

Hehe, skenet kan bedra...

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Reg.datum
    May 2007

Standard

Hela sidan är full av dravel och till slut förlorar alla begrepp här all sin sting för att ni överanvänder ord som "naturligt" och "unikt"..
    Var lättare ifall folk kunde vara mer konkreta, som jag gillar tuttar!
    Jag gillar tuttar och snopp och sex i allmänhet.

(Är jag normal?) Äsch, förlåt för det sista.
    Du är musiken

Blogg

Sidan 25 av 39 FörstaFörsta ... 151617181920212223242526272829303132333435 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •