Visa resultat för omröstning: Vilken sexuell läggning alternativt parafili lider du av?

Antal röster
109. Du får inte rösta i den här omröstningen
Sidan 24 av 39 FörstaFörsta ... 141516171819202122232425262728293031323334 ... SistaSista
Resultat 346 till 360 av 571

Ämne: Sexualiteter

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Men onaturliga saker är ju alltså inte naturliga utan något annat. De tillhör alltså inte naturen i någon bemärkelse. Vad jag vet finns det inget annat än det man brukar kalla "naturen" och tillvaron så för mig är det samma sak som övernaturligt. Men nu vet jag ju redan att du menade att naturliga saker är normala så...
    Jag råkade läsa något du skrev om att det naturliga är det som "gud" givit oss? Eller missförstod jag allt? Hoppas det...
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jago Visa inlägg
    Det är ju ännu roligare (?), märkligare säger jag, att ingen är homosexuell. Trots att över 10 % av befolkningen är det. Är det för att ni homosexuella definierar er som bi?
    Skitsnack!
    Ge mig en källanvisning.

Det lär väl vara närmare 1-2%

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Tänder du på tjejer är du bi. Skulle jag säga..
    Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    När man kan vara attraherad(som mer än vän) åt både tjejer och killar.
    Och folk har till och med olika syn på VAD som är bisexuellt, inte konstigt att dagens ungdomar är förvirrade vilken "kategori" de hamnar i.
    Du är musiken

Blogg

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Ja, det är definitivt enklare för tjejer. Jag går ju inte runt och skyltar med att jag skulle vara hetero heller men, det tar ju hus i helvete om man skulle säga att man är bisexuell, och jag ser ingen anledning till det sålänge som jag inte råkar bli kär i en kille om nu det någonsin skulle hända. Men ja, att vara öppen med sådant är enklare för tjejer och det är väldigt synd egentligen.
    Jag fattar inte vad skillnaden skulle vara egentligen. Mina vänner tog det bra när jag kom ut, mina föräldrar gjorde det inte. Fattar inte vad skillnaden för en kille skulle vara.

Citat Ursprungligen postat av __Sjufyrasju Visa inlägg
    På tal om bisexualitet har jag en fråga.
    När tycker ni att man är bisexuell?
    När man har sex med någon av samma kön eller när man kan tänka sig att inleda ett förhållande med en person av samma kön?

(säg nu inte att dessa två alltid följs åt, man kan ha sex med personer man inte vill ha ett förhållande med, bara för att klargöra det)
    När man känner sig dragen fysiskt eller psykiskt till båda könen skulle jag säga.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Erfaren medlem Clive_Burrs_grannes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kevlarsjälen_ Visa inlägg
    Vad fan är fontanellsex?
    En uppdiktad myt.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag förstår inte heller det där, övernaturlig och onaturlig har inget med varandra att göra.

[QOUTE]Tack i alla fall, ___sjufyrasju för att du råkade använda dig av det där ordet. Synd bara att många inte förstår varför det var bra och vad det visar på. Inte för att vara pikig eller något nu men jag vet inte om du är seriös när du tackar mig. Men om du är det så, varsågod!
    Jag är uppriktigt tacksam.
    Blogg

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Embelie Visa inlägg
    Om du frågar mig så strävar jag inte efter någonting alls förutom att själv må bra på ett så smidigt sätt som möjligt, alltså så att så få som möjligt runt omkring tar skada. Ja, jag är rätt egoistisk. Men jag måste själv må bra för att jag ska kunna få andra att också göra det. Åh så fint det lät.
    Det är väl lika dumt och idiotiskt att sträva efter att vara unik som efter att vara normal?
    Precis!!!
    Det är hela kontentan av min kritik mot "onormal"-definieringen.
    Det är idiotiskt.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Ja, det är definitivt enklare för tjejer. Jag går ju inte runt och skyltar med att jag skulle vara hetero heller men, det tar ju hus i helvete om man skulle säga att man är bisexuell, och jag ser ingen anledning till det sålänge som jag inte råkar bli kär i en kille om nu det någonsin skulle hända. Men ja, att vara öppen med sådant är enklare för tjejer och det är väldigt synd egentligen.
    Tyvärr är lite för många lite för inskränkta och dumma. Är själv hetero men tycker att det borde vara rätt underbart att vara bi, då har man ju dubbelt så många att välja på.

Erfaren medlem Malin_as avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

jag tror alla är lite bisexuella.

Erfaren medlem Cheapos avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

På tal om bisexualitet har jag en fråga.
    När tycker ni att man är bisexuell?
    När man har sex med någon av samma kön eller när man kan tänka sig att inleda ett förhållande med en person av samma kön?

(säg nu inte att dessa två alltid följs åt, man kan ha sex med personer man inte vill ha ett förhållande med, bara för att klargöra det)
    Hmm, jag skulle säga att man är bi när man kan tänka sig att ha sex med samma kön.. Eller ha ett förhållande med samma kön, jaa..
    När Du är tunn som luft, så är Du nästan perfekt

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Malin_a Visa inlägg
    jag tror alla är lite bisexuella.
    Vad menar du med det?

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Ok, det blev lite dumt. Stryk den frågan, den blev helt paradoxal.
    Okej .
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Cheapo Visa inlägg
    Hmm, jag skulle säga att man är bi när man kan tänka sig att ha sex med samma kön.. Eller ha ett förhållande med samma kön, jaa..
    Räknas det om man kan tänka sig att ha det för en jävligt stor summa pengar?

Bäst att påpeka min ironi innan någon blir argh!
    Blogg

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Embelie Visa inlägg
    Jag råkade läsa något du skrev om att det naturliga är det som "gud" givit oss? Eller missförstod jag allt? Hoppas det...
    Nej jag tror inte på Gud. Du feltolkade. Men jag läste om inlägget nu och det blev lite rörigt. Menar bara att antingen får man kalla allt naturligt eller så är inget naturligt, man får bestämma sig. Men om du vill evisas med att använda ordet i betydelsen "normal" är det helt okej för mig, jag förstår det nu så det är ingen fara.

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Staffan747
    Guest

Standard

Men ingen har väl sagt att nekrofili borde vara lika accepterat som homosexualitet? Isåfall, återigen, länka. Det har såvitt jag kan läsa bara jämförts i fråga om naturlighet/onaturlighet.
    Jag blir störd på att dessa disskuteras i samband med varandra, med tanke på att endast en av dem är en sexuell läggning, det är väl vad det handlar om från början eller hur?

Sidan 24 av 39 FörstaFörsta ... 141516171819202122232425262728293031323334 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •