Sidan 23 av 57 FörstaFörsta ... 131415161718192021222324252627282930313233 ... SistaSista
Resultat 331 till 345 av 851

Ämne: Tigerdrottningen

  1. #331
    Nybörjare
    Reg.datum
    Jun 2002
    Ort
    , , .
    Inlägg
    12

    Standard

    Glömmer aldrig känslan när jag hörde er nyare och ännu bättre version av Utan dina andetag på P&L 2010. Det långa introt där man undrade om det var en ny låt och sedan när skynket föll - faktiskt det häftigaste jag upplevt på någon konsert med någon artist någonsin. Kanske var den uppbyggda förväntan en förstärkning men det var i alla fall en otrolig kärlek man kände från alla på plats. Så oväntat och så fantastiskt fint och då med den redan väl etablerad låt i ny förpackning.

  2. #332

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av skitstövel Visa inlägg
    Alla dessa tatueringar, dem ser man ju alltmer i den här sköna epoken vi lever i, varannan människa har ju numera åtminstone en. Vore kanske på sin plats med en rad i LBE, typ "Jag är tatueringen man ångrat"... för det är väl det man brukar göra till slut, när alkoholen är ute av kroppen?
    Hur många procent av folk som har tatuerat sig tror du har ångrat sin/nån?

  3. #333
    Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av arnorparn Visa inlägg
    Glömmer aldrig känslan när jag hörde er nyare och ännu bättre version av Utan dina andetag på P&L 2010. Det långa introt där man undrade om det var en ny låt och sedan när skynket föll - faktiskt det häftigaste jag upplevt på någon konsert med någon artist någonsin. Kanske var den uppbyggda förväntan en förstärkning men det var i alla fall en otrolig kärlek man kände från alla på plats. Så oväntat och så fantastiskt fint och då med den redan väl etablerad låt i ny förpackning.
    Ja, den versionen var riktigt grym! Även riktigt snyggt 2012 när dom körde UDA som sedan fadear (stavning?) in i Det finns inga ord.
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

  4. #334

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Fast Forward Visa inlägg
    Ja, den versionen var riktigt grym! Även riktigt snyggt 2012 när dom körde UDA som sedan fadear (stavning?) in i Det finns inga ord.
    Fast det var ju exakt det dom gjorde 2010 på samtliga sommargig. 2012 gjorde de ju bara en repris av exakt samma sak (förutom att de vid ett fåtal tillfällen bytte ut UDA mot Halka eller Slutsats).

  5. #335
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Nu är det inte långt kvar. Finns inga ord för hur nyfiken jag är på Tigerdrottningen
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  6. #336

    Standard

    Jag skulle nog inte banga på att höra en till tune från albumet innan release pga hatar att vänta på saker? Tog mig friheten att göra en jättekort lista över things som tyder på att det eventuellt kan hända:

    - Bandet skrev på twitter att de "inte hade bestämt sig än" angående att släppa något mer innan 30/4, men att de kanske skulle göra det.

    - Den där spellistan på spotify där man "först av alla" ska få ta del av "alla kents singlar från Tigerdrottningen". Har för mig att Veronica Maggio hade ett liknande upplägg i höstas när hon släppte sitt album (även det på Universal, om det nu har nånting med något att göra) där lades två nya låtar från albumet upp varje dag från och med typ fem dagar innan officiell release.
    Senast redigerat av OWC747 den 2014-04-11 klockan 09:16.

  7. #337
    Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    norrköping
    Inlägg
    7 297

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av OWC747 Visa inlägg
    Jag skulle nog inte banga på att höra en till tune från albumet innan release pga hatar att vänta på saker? Tog mig friheten att göra en jättekort lista över things som tyder på att det eventuellt kan hända:

    - Bandet skrev på twitter att de "inte hade bestämt sig än" när det gällde att släppa något mer innan 30/4, men att de kanske skulle göra det.

    - Den där spellistan på spotify där man "först av alla" ska få ta del av "alla kents singlar från Tigerdrottningen". Har för mig att Veronica Maggio hade ett liknande upplägg i höstas när hon släppte sitt album (även det på Universal, om det nu har nånting med något att göra) där lades två nya låtar från albumet upp varje dag från och med typ fem dagar innan officiell release.
    Var inte det ett aprilskämt från någon forumanvändare?
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

    ---John G. Bennett

  8. #338

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Var inte det ett aprilskämt från någon forumanvändare?
    Nope. Här har du länken:

    http://open.spotify.com/user/kentspo...d1k2mjRT9xau85
    Senast redigerat av OWC747 den 2014-04-11 klockan 09:16.

  9. #339
    Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    hemma hos mig
    Inlägg
    50 585

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av OWC747 Visa inlägg
    Tack! Följer nu
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)


    & varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

  10. #340
    Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    norrköping
    Inlägg
    7 297

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av OWC747 Visa inlägg
    Ah där ser man! Tack!
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

    ---John G. Bennett

  11. #341
    Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002
    Ort
    Malmö, Sweden.
    Inlägg
    67 060

    Standard

    Jag hoppas skivan släpps i iTMS vid 12-slaget precis som singeln, jävligt irriterande om låtar får smygpremiär i spotify den här gången också...
    Senast redigerat av tobbe non stop den 2014-04-11 klockan 19:00.
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

  12. #342

    Standard

    30 april. Valborg. I Lund kommer det supas utav bara helvete, men jag vet inte om jag kommer vilja lämna min lägenhet över huvud taget. Jag vill inte vänta en sekund längre än nödvändigt.
    som flugorna på socker betyder ingenting

  13. #343
    Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    12 700

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kobbe Visa inlägg
    30 april. Valborg. I Lund kommer det supas utav bara helvete, men jag vet inte om jag kommer vilja lämna min lägenhet över huvud taget. Jag vill inte vänta en sekund längre än nödvändigt.
    Meh. Nuförtiden lyssnar man ju mobilt med ett par schyssta hörlurar
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

  14. #344

    Standard

    Jag är en sådan där skum typ som inte velat skaffa mig en smartphone.
    som flugorna på socker betyder ingenting

  15. #345
    Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    10 000

    Standard

    Nedräkningen börjar nu...
    14 dagar kvar och forumbossarna är fortfarande osäkra på om avdelningen ska heta Tigerdrottningen...
    Lite läge för Victoria att bli drottning nu.
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen


    Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Sidan 23 av 57 FörstaFörsta ... 131415161718192021222324252627282930313233 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •