Jag skulle också vilja lägga till att alternativet "vet ej" borde finnas med i omröstningen, eftersom det eventuellt finns personer som faktiskt inte är säkra på sin sexuella läggning.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Det är inte alls okej och jag kan inte se det som något "naturligt" (förlåt för ordvalet!) . detta är en kort men talande förklaring: fontanellsex
Det var ju det vi började diskutera i skräpet igår kväll och som sen var anledningen till att Embelie startade tråden. För att kunna diskutera det här med folk som inte är så jäkla rädda för att skriva saker de tycker. Men alla håller på och visar upp sig som övertoleranta änglar. Om folk kunde ta diskussionen på allvar någon gång istället för att vara så kapitalt enbenta så vore det kul. Det räcker med att det är tillräckligt få av ens vänner som inte klarar av att diskutera det här utan att bli generade.