Vart vill ni komma med dethär egentligen? "JAG ÄR TOLERANT, SE PÅ MEJ!!!" -vibbar här inne, applåder. Fan vad coola ni är. Måste säga att jag gillar bröst och jag skäms inte för det.![]()
Vart vill ni komma med dethär egentligen? "JAG ÄR TOLERANT, SE PÅ MEJ!!!" -vibbar här inne, applåder. Fan vad coola ni är. Måste säga att jag gillar bröst och jag skäms inte för det.![]()
Måste bara säga att jag håller med dig där, ungefär sådär tänker jag också. Det är bara dumt att måla in sig själv i ett hörn med att en gång för alla bestämma sig för att "jag är hetero". Det innebär absolut inte att jag går runt och kallar mig själv bisexuell heller (jag har aldrig varit attraherad av en kille jag träffat och aldrig haft med killar att göra), men varför är det egentligen alls väsentligt vad man kallar sig?
Vissa verkar nästan bli rädda för sig själva om dom tycker någon av samma kön är skitsnygg och tycker om honom/henne, och det är ju bara så himla dumt. Dessvärre är det fortfarande mycket lättare för tjejer att vara öppna på den här punkten än vad det är för killar, det tycker jag är synd.
Edit: Jag gillar också bröst Staffan, så jag säger inte det här för att vara politisk korrekt. Jag tror att det stämmer trots allt.
det verkar inte finnas så mycket övers till humor och ironi i denna tråden men jag kan ändå inte låta bli att försöka lätta upp stämningen lite. sofia kan ju se det som en liten ironisk vink också, du kan ju ta det med en portion humor för om du sett hela filmen så vet du ju vad som händer senare
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=400937
- även om det vore ett normalt straight beteende att ha sex med en nordfinsk matros på en hård brits med dieselmotorernas brutala dån som enda ljudkuliss så skulle jag inte ha det. så jävla straight är jag
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Två frågor till dig då:
1. Är det mer ofräscht med med två kukar tryckta mot varann än en fitta och en kuk tryckta mot varann? Eller hur menar du?
2. Om jag läser dina inlägg från första sidan (har inte orkar läsa mig igenom hela diskussionen) så får jag uppfattningen av att du tycker att man endast ska ha sex i rent reproduktivt syfte, stämmer detta?
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Läste en lite kul grej på förklaringen till parafili (se ovan)
Den om frotteurism: önskan att gnida sig mot någon annan, vid onani eller annars ! Är sex annars? Då borde vi nog kryssa för parafili de flesta av oss, för det måste väl vara nästan omöjligt att ha sex utan att gnida sig mot partnern på något sätt?
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod