Nu vet jag inte om du trodde att jag menade att jag tycker att du är störd. Ville mest få fram hur du kopplade din "sexualitet" till någon form av störning. Väldigt roande. Men fine om du tog åt dig på ett annat sätt, det kanske betyder något i sin tur...
Haha om du nu var så ironisk borde du kanske förstått att jag var ungefär lika om inte mer ironisk.Puss på dig.
Senast redigerat av __Sjufyrasju den 2008-11-24 klockan 14:29.
Okej, och nu ser jag att du försöker gå ifrån att använda dig av normalt/icke normalt så då är det ingen idé att jag tar upp det som jag hade tänkt.
Men resonemanget om att det är äckligare med samkönat sex än olikkönat kan jag fortfarande inte förstå mig på. Är självsex också äckligt då, och om inte, varför är det skillad?
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Mig gjorde du inte det minsta förvirrad. Tjejer har inte den effekten på mig riktigt.
Tack för att DU är en av dom få som förstår det!
Alltså när vi kommer in på självsex är det jävligt lätt att jag säger lite väl personliga grejer. Vet inte om kentforumet är riktigt moget för det. Men självsex rent allmänt ser inte jag som någonting äckligt.
Flickor små, lägg av. Annors abdikerar jag..
Nej (och ja, jag vet att du skiter fullständigt i om jag är arg eller inte), tycker bara att det är tråkigt och omoget att du ens tar upp det där när man försöker ha en seriös diskussion om något jag anser att är viktigare än hur vida jag flashar vårtgårdar i "bilder på forumare-tråden". Och jag försökte faktiskt vara trevlig mot dig här ett tag, tappade dock lusten ganska snabbt.