"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag håller med dig en del.
Jag är väldigt okej med att folk kallar sig hetero eller homo, så länge de själva uppfattar sig som det. Det jag tycker är onödigt är att folk inte ser möjligheten att de själva faktiskt kan komma på att de har en annan sexuell läggning helt plötsligt, när som helst i livet.
Och ja, som du säger, vissa verkar bli rädda för både sig själva och andra ibland när de är med om en handling/hör ett uttalande som kan relateras till homosexualitet. Detta är idioitskt. Och ja, visst är det enklare för tjejer att komma ut och hela allt det där, men jag ser även en stor skillnad mellan homosexuella och bisexuella. Är man homosexuell så är man, medan bisexuella kan ses som fega, trendbi, som att de inte kan bestämma sig eller som att de inte har någon sexuell läggning "på riktigt".
Och, för övrigt så älskar jag bröst!
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag blir lite trött på personer som hela tiden ska haka upp sig på vad man är eller inte är. Bara man blir kär i en person och tycker om den så är väl det jättebra! Men synd ibland då att folk inte kan acceptera att två av samma kön blir kära i varandra...
Bland yngre människor har det väl alltid varit hippare att vara vänster? Vänstern har alltid sett coolare ut, gjort bättre musik och haft ett mer upproriskt tilltal som många unga dras till. Nu generaliserar jag naturligtvis väldigt mycket, men det är ändå lite så. Hur många coola uttalade höger-band finns det, Ultima Thule? Det är inte så jävla hippt att vara en reaktionär borgare direkt.
Så många unga väljer nog den vänster-livsstilen eller vad man ska säga men det innebär inte alltid att de är insatta i politik över huvudtaget. Oftast kanske det inte är så, men vissa väljer säkert att lära sig mer om vänsterpolitik och kämpar för vänstern livet ut medan vissa lägger ner det och blir något helt annat.
bara helt appropå sexualiteter så påstod min kompis mårten i högstadiet att det finns något som heter homotidelagsnekrofil som skulle vara en man som har sex med döda mansdjur. dessutom påstod han att det fanns nån obskyr läggning som tänder på armhålor, att detta skulle heta skontofil eller nåt i den stilen. tilläggas bör kanske att hans morbror skrev om sexuella minoriteter i sitt specialarbete i gymnasiet...
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla