Visa resultat för omröstning: Vilken sexuell läggning alternativt parafili lider du av?

Antal röster
109. Du får inte rösta i den här omröstningen
Sidan 17 av 39 FörstaFörsta ... 789101112131415161718192021222324252627 ... SistaSista
Resultat 241 till 255 av 571

Ämne: Sexualiteter

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Vad jag menar är att det känns som om trådar som denna alltid lockar fram ett tillfälle för vissa individer att påpeka hur okej dom är med allt. Säger någon något annat blir den korsfäst.
    Kommer du inte ihåg vad jag skrev på msn? Det där om politiskt korrekt.

(Inget fel med att vara "öppen för olika synsätt" för det.)
    Du är musiken

Blogg

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Har ju inte sett filmen så jag vet inte var som händer sen.
    Men jag vet vart du står och du vet vart jag står och vi har tjatat om det allt för många gånger så det är ingen idé att börja ens.
    det handlade vart jag står och inte står, jag ville bara lätta upp stämningen lite här

känner dessutom inget behov från min sida att diskutera vart jag står (och troligtvis inte marcus heller ), det vara bara ett litet skämt, okej

"We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Erfaren medlem sundance_dannes avatar
    Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    även om det vore ett normalt straight beteende att ha sex med en nordfinsk matros på en hård brits med dieselmotorernas brutala dån som enda ljudkuliss så skulle jag inte ha det. så jävla straight är jag

Spelar inte Jenna matros i nån film?
    Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.

Erfaren medlem Rosorochmains avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Måste bara säga att jag håller med dig där, ungefär sådär tänker jag också. Det är bara dumt att måla in sig själv i ett hörn med att en gång för alla bestämma sig för att "jag är hetero". Det innebär absolut inte att jag går runt och kallar mig själv bisexuell heller (jag har aldrig varit attraherad av en kille jag träffat och aldrig haft med killar att göra), men varför är det egentligen alls väsentligt vad man kallar sig?

Vissa verkar nästan bli rädda för sig själva om dom tycker någon av samma kön är skitsnygg och tycker om honom/henne, och det är ju bara så himla dumt. Dessvärre är det fortfarande mycket lättare för tjejer att vara öppna på den här punkten än vad det är för killar, det tycker jag är synd.

Edit: Jag gillar också bröst Staffan, så jag säger inte det här för att vara politisk korrekt . Jag tror att det stämmer trots allt.
    Jag håller med dig en del.
    Jag är väldigt okej med att folk kallar sig hetero eller homo, så länge de själva uppfattar sig som det. Det jag tycker är onödigt är att folk inte ser möjligheten att de själva faktiskt kan komma på att de har en annan sexuell läggning helt plötsligt, när som helst i livet.

Och ja, som du säger, vissa verkar bli rädda för både sig själva och andra ibland när de är med om en handling/hör ett uttalande som kan relateras till homosexualitet. Detta är idioitskt. Och ja, visst är det enklare för tjejer att komma ut och hela allt det där, men jag ser även en stor skillnad mellan homosexuella och bisexuella. Är man homosexuell så är man, medan bisexuella kan ses som fega, trendbi, som att de inte kan bestämma sig eller som att de inte har någon sexuell läggning "på riktigt".

Och, för övrigt så älskar jag bröst!
    Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någonting
    Våldsamt klar glider jag över din hud med tanken
    I bästa fall så kan jag bidra med en känsla

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Vad jag menar är att det känns som om trådar som denna alltid lockar fram ett tillfälle för vissa individer att påpeka hur okej dom är med allt. Säger någon något annat blir den korsfäst.
    Jag är verkligen inte ok med allt, om du nu bl a menar mig.
    Förtryck, nedvärderande och smutskastande av olika grupper av människor, kulturer, livsstilar etc gör mig förbannad.
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rosorochmain Visa inlägg
    Jag håller med dig en del.
    Jag är väldigt okej med att folk kallar sig hetero eller homo, så länge de själva uppfattar sig som det. Det jag tycker är onödigt är att folk inte ser möjligheten att de själva faktiskt kan komma på att de har en annan sexuell läggning helt plötsligt, när som helst i livet.

Och ja, som du säger, vissa verkar bli rädda för både sig själva och andra ibland när de är med om en handling/hör ett uttalande som kan relateras till homosexualitet. Detta är idioitskt. Och ja, visst är det enklare för tjejer att komma ut och hela allt det där, men jag ser även en stor skillnad mellan homosexuella och bisexuella. Är man homosexuell så är man, medan bisexuella kan ses som fega, trendbi, som att de inte kan bestämma sig eller som att de inte har någon sexuell läggning "på riktigt".
    Håller med. Men vad var det du inte höll med mig om då? Skrev att du höll med mig en del bara hehe, blev nyfiken

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_Joel Visa inlägg
    Håller med. Men vad var det du inte höll med mig om då? Skrev att du höll med mig en del bara hehe, blev nyfiken
    Öh, jag vet inte riktigt?
    Jag höll nog med dig om allt. ^^

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rosorochmain Visa inlägg
    Öh, jag vet inte riktigt?
    Jag höll nog med dig om allt. ^^
    Okej jaha dåså

Last.fm

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av sundance_danne Visa inlägg
    Spelar inte Jenna matros i nån film?
    hahaha, du får fråga kentina
    robert smith

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Jag är verkligen inte ok med allt, om du nu bl a menar mig.
    Förtryck, nedvärderande och smutskastande av olika grupper av människor, kulturer, livsstilar etc gör mig förbannad.
    Men varför är det okej att tycka illa om vita män med mycket pengar, ett ständigt mysterium för mej. Eller snarare, när blev det så jävla hippt att vara vänster. Ot kanske, men jag är bara så konfunderad över detta.

Erfaren medlem Cheapos avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag blir lite trött på personer som hela tiden ska haka upp sig på vad man är eller inte är. Bara man blir kär i en person och tycker om den så är väl det jättebra! Men synd ibland då att folk inte kan acceptera att två av samma kön blir kära i varandra...
    När Du är tunn som luft, så är Du nästan perfekt

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Men varför är det okej att tycka illa om vita män med mycket pengar, ett ständigt mysterium för mej. Eller snarare, när blev det så jävla hippt att vara vänster. Ot kanske, men jag är bara så konfunderad över detta.
    Bland yngre människor har det väl alltid varit hippare att vara vänster? Vänstern har alltid sett coolare ut, gjort bättre musik och haft ett mer upproriskt tilltal som många unga dras till. Nu generaliserar jag naturligtvis väldigt mycket, men det är ändå lite så. Hur många coola uttalade höger-band finns det, Ultima Thule? Det är inte så jävla hippt att vara en reaktionär borgare direkt.

Så många unga väljer nog den vänster-livsstilen eller vad man ska säga men det innebär inte alltid att de är insatta i politik över huvudtaget. Oftast kanske det inte är så, men vissa väljer säkert att lära sig mer om vänsterpolitik och kämpar för vänstern livet ut medan vissa lägger ner det och blir något helt annat.

Last.fm

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

bara helt appropå sexualiteter så påstod min kompis mårten i högstadiet att det finns något som heter homotidelagsnekrofil som skulle vara en man som har sex med döda mansdjur. dessutom påstod han att det fanns nån obskyr läggning som tänder på armhålor, att detta skulle heta skontofil eller nåt i den stilen. tilläggas bör kanske att hans morbror skrev om sexuella minoriteter i sitt specialarbete i gymnasiet...
    robert smith

Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Jag undrar varför det alltid ska vara så känsligt med just sex. Det är ju inte så att folk vill förbjuda vissa sätt att åka pulka för att dom är onaturliga.
    Oj så rätt.

Och för övrigt så är heterosex så jävla äckligt, fyfan alltså. Den där kombinationen av kuk och fitta... det går bara inte ihop i mitt huvud. Heterosexuella får hålla på med vad dom vill, bara dom inte ger sig på mig alltså :/ uuuh så äckligt

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Cheapo Visa inlägg
    Jag blir lite trött på personer som hela tiden ska haka upp sig på vad man är eller inte är. Bara man blir kär i en person och tycker om den så är väl det jättebra! Men synd ibland då att folk inte kan acceptera att två av samma kön blir kära i varandra...
    bra där! (tio)
    Du är musiken

Blogg

Sidan 17 av 39 FörstaFörsta ... 789101112131415161718192021222324252627 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •